Hot or not? Michael Aloni

vrijdag 30 april 2021 om 22:38
vrijdag 30 april 2021 om 22:39
lemoos2 schreef: ↑30-04-2021 22:38Ik heb die hele vakantie mijn man alleen gesproken tijdens het diner. De rest van de tijd was ik druk bezig met al die duikinstructeurs en aanverwanten. Man vond het zo leuk dat ik die vakantie ‘lekker actief bezig was’.
Totdat hij zag wie die Moshe, David en Aaron waren![]()

Am Yisrael Chai!

vrijdag 30 april 2021 om 22:42
Zijn zo klein, Israeliers. Donker en mooi haar, ik ben er helemaal voor, maar als mannen kleiner zijn dan ik ben, dan voel ik me al helemaal een molenpaard.
Overigens heb ik wel een theorie over die voluptueuze vrouwen in het Middelandsezeegebied. Die zijn beeldschoon tot ze een jaar of 50 zijn en dan zakken ze allemaal als puddinkjes in elkaar en worden ze dikke oude vrouwen met haren op hun kin. Die enorme gedaanteverwisseling zie je bij Noord-Europese vrouwen minder. Die zijn altijd al praktisch en wellicht wat saai, maar zijn daar wel constant in.
Overigens heb ik wel een theorie over die voluptueuze vrouwen in het Middelandsezeegebied. Die zijn beeldschoon tot ze een jaar of 50 zijn en dan zakken ze allemaal als puddinkjes in elkaar en worden ze dikke oude vrouwen met haren op hun kin. Die enorme gedaanteverwisseling zie je bij Noord-Europese vrouwen minder. Die zijn altijd al praktisch en wellicht wat saai, maar zijn daar wel constant in.
vrijdag 30 april 2021 om 22:45
Heel erg waar. Geldt ook voor die knappe mannen, trouwens. Bloedmooi tot middelbare leeftijd en dan worden het een soort behaarde gorilla's met een bierbuik en een veel te grote gok.cuculuscanorus schreef: ↑30-04-2021 22:42Zijn zo klein, Israeliers. Donker en mooi haar, ik ben er helemaal voor, maar als mannen kleiner zijn dan ik ben, dan voel ik me al helemaal een molenpaard.
Am Yisrael Chai!

vrijdag 30 april 2021 om 23:17
lemoos2 schreef: ↑30-04-2021 22:38Ik heb die hele vakantie mijn man alleen gesproken tijdens het diner. De rest van de tijd was ik druk bezig met al die duikinstructeurs en aanverwanten. Man vond het zo leuk dat ik die vakantie ‘lekker actief bezig was’.
Totdat hij zag wie die Moshe, David en Aaron waren![]()

vrijdag 30 april 2021 om 23:47
Ik ken maar één Libanees, maar die is dan toevallig wel oogverblindend knap. Prachtige lichtgekleurde huid, mooi gevormde wenkbrauwen, ogen met lange wimpers. Ik was helemaal flabbergasted toen ik hem voor het eerst ontmoette, nog nooit zo'n mooie man gezien. Maar ook nog een heel prettig, open, vriendelijk-bescheiden karakter, waardoor de zenuwen meteen wegvielen.
anoniem_403933 wijzigde dit bericht op 30-04-2021 23:50
12.56% gewijzigd

vrijdag 30 april 2021 om 23:49
Off-topic; ik word helemaal blij van het idee dat er 'de laatste decennia' nog bouquetreeksjes worden gelezen. Wat 'n nostalgie. Morgen eens bij de Appie kijken!

vrijdag 30 april 2021 om 23:56
Ja wist ik ook niet maar iemand gaf er een presentatie over, er wordt blijkbaar onderzoek naar gedaan ook. Zo kom je een hoop te weten over de collectieve geheime verlangens van DE vrouw

zaterdag 1 mei 2021 om 08:47
"Mensenrassen" vind ik best niet-PC, maar ik zie op VF ook termen als "biraciaal" voorbijkomen dus het lijkt me geen praktisch probleem.
Inteelt kan tot een uiterlijk leiden dat veel mensen niet mooi vinden (google Habsburgse adel), nog afgezien van vervelende ziektes die kunnen opspelen. Het zou ook geen verklaring zijn voor de aantrekkelijkheid van Michael Aloni: Joden "moeten" met hun eigen groep trouwen om erbij te blijven horen.
Het griepje is in Israël inmiddels wel aardig onder controle, dus dat biedt perspectief. Libanon is de komende tijd een afrader helaas.
donderdag 6 mei 2021 om 11:04
Ja Lippe

vrijdag 7 mei 2021 om 14:44
Dit. Heel erg hot!

vrijdag 7 mei 2021 om 14:49
Zo die Reef Neeman (de 'verkeerde' Shira in de serie) konden ze amper lelijk krijgen, maar in het echt nog knapper, bizar:fashionvictim schreef: ↑30-04-2021 22:06Israelische jonge meiden/vrouwen zijn ook zo vaak belachelijk knap en wat me altijd opvalt: heel veel vrouwen zijn wel erg slank maar dan wel met flinke jetsers, echt zo'n mannenfantasie figuur. Terwijl me in Nederland vaak opvalt dat hele slanke vrouwen meestal ook weinig borst hebben.
Ik vraag me dus ook al heel lang af wat er daar in het water zit.
https://www.instagram.com/reefneeman/