Klaar met 'online' daten
zaterdag 1 mei 2021 om 15:34
Hoi allemaal...
Best wel spannend dit topic te delen, maar ik doe het toch. Zoals de titel al zegt: Ik ben helemaal klaar met online dating-apps. Ik heb deze apps al ruim 10 jaar op mijn telefoon staan, nog nooit is er iet serieus uit gekomen. Ook bij serieuze datingsites waar je voor betaald. Daar wordt ik keer op keer afgewezen, ook al stuur ik gewone geintereseerde berichtjes. Ik heb normale foto's en een normale profielbeschrijving.
Alle mannen op dating-apps zijn alleen maar uit op ***. Niemand toont echt serieuze interesse in wat ik doe. Helaas heb ik nog geen relatie gehad (ik ben bijna 29 en nog nooit verliefd geweest). Mijn sociale kring is klein. Voor Corona had ik wel wat opgebouwd, maar alles wat ik deed en waar ik mensen tegen kwam, kan nu niet meer.
Is dit echt hoe het tegenwoordig gaat..? Ik wordt er soms echt verdrietig van dat mannen geen serieuze intenties hebben. Om me heen krijgt iedereen een relatie, gaat samenwonen, krijgen kinderen.. Ik ben nog niet verliefd geweest. Er zijn wel mannen geweest waar ik contact mee heb gehad, maar die woonden te ver weg of ik durfde niet af te spreken.
Gewoon even van me afschrijven.. kijken of er herkenbaarheid is.
Best wel spannend dit topic te delen, maar ik doe het toch. Zoals de titel al zegt: Ik ben helemaal klaar met online dating-apps. Ik heb deze apps al ruim 10 jaar op mijn telefoon staan, nog nooit is er iet serieus uit gekomen. Ook bij serieuze datingsites waar je voor betaald. Daar wordt ik keer op keer afgewezen, ook al stuur ik gewone geintereseerde berichtjes. Ik heb normale foto's en een normale profielbeschrijving.
Alle mannen op dating-apps zijn alleen maar uit op ***. Niemand toont echt serieuze interesse in wat ik doe. Helaas heb ik nog geen relatie gehad (ik ben bijna 29 en nog nooit verliefd geweest). Mijn sociale kring is klein. Voor Corona had ik wel wat opgebouwd, maar alles wat ik deed en waar ik mensen tegen kwam, kan nu niet meer.
Is dit echt hoe het tegenwoordig gaat..? Ik wordt er soms echt verdrietig van dat mannen geen serieuze intenties hebben. Om me heen krijgt iedereen een relatie, gaat samenwonen, krijgen kinderen.. Ik ben nog niet verliefd geweest. Er zijn wel mannen geweest waar ik contact mee heb gehad, maar die woonden te ver weg of ik durfde niet af te spreken.
Gewoon even van me afschrijven.. kijken of er herkenbaarheid is.

donderdag 6 mei 2021 om 21:25
De supermarkt.Zeeuws_meisje schreef: ↑06-05-2021 18:34Dat snap ik nooit, je komt toch om de haverklap mensen tegen? Ok, nu met covid even niet, maar in het normale leven toch wel? Via je werk, via je vrienden, je vrijwilligerswerk, een vreemde in de trein waar je mee aan de praat raakt omdat je allebei hetzelfde boek leest, de borrel bij de buren, de politieke partij waar je lid van bent... ik noem maar een zijstraat van plekken waar ik geflirt en dates opgescharreld heb...

donderdag 6 mei 2021 om 21:28
Is toch veel leuker dan "een drankje doen".In_Tenebris schreef: ↑06-05-2021 17:01Ja, de dingen waar je voor kan vallen als kind, wat iemand aantrekkelijk maakt en hoe je reageert als diegene in de buurt is. Ik was een jankerd die beslist niet naar de kleuterschool wilde. Dat gebeurde natuurlijk toch en ik werd daar getroost door een meisje, echt met een arm om me heen en aardige dingen zeggen. Toen de herfstvakantie kwam bleef ik maar zeuren om Sandra. Uiteindelijk is mijn moeder met mij naar de moeder van Sandra gegaan en die begreep het verhaal. Die moeders raakten ook bevriend en dat meisje brachten wij vaak naar huis en dan kwam ze pas weg na heel veel kusjes. Ik mocht ook nog een keer kijken toen ze moest "drukken ", toen heeft haar vader het slot opengedraaid en dat begrepen we niet.

vrijdag 7 mei 2021 om 06:56
Zeker! Vind het wel lief hoe kinderen soms oprechte interesse kunnen hebben in dingen. Ik kreeg wel de indruk dat we iets " stouts " gedaan hadden. Sandra kreeg een tik tegen de billen zelfs. Zat er poep op de hand van haar vader. Ouders zijn nog lang bevriend gebleven.

vrijdag 7 mei 2021 om 07:08
Dat zeggen ze ja. Toevallig daar wel mijn laatste vriendin ontmoet. We kenden elkaar wel al. Verder werk ik tussen voornamelijk mannen en ik kom ook vrijwel geen singles tegen bij vrienden. Ik doe een studie en dat zijn ook alleen mannen. Het is dus ook niet zo dat ik veel vrouwen tegenkom. In de kroeg kwam ik natuurlijk wel eens iemand tegen, maar vaak ben ik er ook niet eens mee bezig. Als ik eerlijk ben. Ik ben ook geen type voor een hobbyclubje of zoiets. Dus dan wordt het al snel lastig denk ik.
vrijdag 7 mei 2021 om 09:00
Nee, wat ik probeer te zeggen is, dat niet verliefd worden als kind, niet betekent dat je later niet hopeloos verliefd op iemand kan worden. Dat is ook echt een foute boodschap naar TO en anderen toe. Alsof er echt iets met haar mis is, want je had al lang zoveel verliefheden moeten doorstaan. Nu gaat het nooit meer gebeuren! Dat is gewoon onzin. TO is 29, met een beetje mazzel leeft ze nog 60 jaar, tijd en ruimte zat. Ze geeft aan onzeker en introvert te zijn, dat maakt het ook gewoon lastiger om iemand tegen te komen en je open te stellen.Daveotion schreef: ↑06-05-2021 18:17Ik geloof je hoor, dat het zo voor jou is gegaan, maar je verklaring ervoor klopt naar mijn idee niet. Als ik kijk naar hoe jij het beschrijft, dan lijk je jouw partner afgewogen te hebben gekozen. Een kind is helemaal niet bezig met het kiezen van een partner. Een kind hoeft niet veel gemeen te hebben (misschien zelfs wel niets) om verliefd op iemand te kunnen worden. En mate van aantrekkelijkheid speelt ook niet echt een rol, in elk geval niet zoals bij volwassenen. Dat zijn criteria die allemaal pas op latere leeftijd belangrijk worden. Dus eigenlijk probeer je met de ogen van een volwassene te verklaren waarom je toen niet verliefd kon worden zoals een volwassene. Wat natuurlijk niet kan, want je was een kind.![]()
Ik weet niet waarom ik nooit verliefd was. Iemand is leuk/lief/aantrekkelijk op een bepaalde manier en triggert verliefdheidsgevoelens. En bij een kind zal dat om iets andere redenen zijn dan bij een puber. En zeker een kind zal niet bezig zijn met het kiezen van een partner, bij een puber gaat dat al meer spelen want: hormonen en misschien een relatie willen. Bij een volwassene is dat hetzelfde. Achteraf kan ik enkel zeggen dat die anderen geen verliefdheid triggerde omdat ik het leuk met ze kon vinden, maar dat was het. Het voordeel was, dat ik het ook niet erg vond om geen relatie te hebben, ik had gewoon een super fijn leven en mocht ik iemand tegenkomen dan was dat leuk/fijn, zo niet, ook prima.
En ik heb in zo verre mijn partner afgewogen gekozen, dat ik niet als een door hormonen belust schaap mij blind in een relatie heb gestort, die mogenlijk totaal niet geschikt voor mij was. Want hoe hoteldebotel ik van hem was (en hij van mij) een relatie met iemand die perse een kind wilde, was gewoon geen optie. Een beetje je verstand gebruiken ipv blind je hormonen achterna lopen, zou als je het mij vraagt een hoop gezeik kunnen voorkomen.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 7 mei 2021 om 09:19
Dan heb jij denk ik een heel sociaal leven of jij hebt er gewoon meer oog voor. Toen ik in de leeftijdsgroep van TO zat:Zeeuws_meisje schreef: ↑06-05-2021 18:34Dat snap ik nooit, je komt toch om de haverklap mensen tegen? Ok, nu met covid even niet, maar in het normale leven toch wel? Via je werk, via je vrienden, je vrijwilligerswerk, een vreemde in de trein waar je mee aan de praat raakt omdat je allebei hetzelfde boek leest, de borrel bij de buren, de politieke partij waar je lid van bent... ik noem maar een zijstraat van plekken waar ik geflirt en dates opgescharreld heb...
- Werk: mannen waren over het algemeen een stuk ouder en al in een relatie.
- Sport: mannen die ik al mijn hele leven kende of een stuk ouder en al in een relatie.
- Vrijwilligerswerk (was op mijn sport): de meesten waren vrouwen en de rest valt onder sport.
- In het OV: mensen die ik al jaren kende of veel te jong (scholieren) of veel te oud. De meeste mannen van mijn leeftijd gingen echt niet met de bus, die gingen met de auto.
- Kroeg/uitgaan: vooral veel mensen die ik al jaaaren kende.
To, geeft aan maar een kleine sociale cirkel te hebben en als dat dan mensen zijn die je al je hele leven kent, dan kom je niet snel iets nieuws tegen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

vrijdag 7 mei 2021 om 12:58
Misschien ligt het aan je foto of profiel? Zulke directe toespelingen zijn echt een kleine minderheid hoor.
Mijn ervaring is totaal anders. Als vrouw heb ik het niet bepaald moeilijk op dating apps en sites. Helemaal op betaalde sites als ematching krijg ik veel reacties van mannen die ook echt wel serieus zijn. Natuurlijk zitten er ook malloten tussen en figuren die niet uit zijn op een relatie maar het is je eigen verantwoordelijkheid die er tussenuit te filteren natuurlijk.
vrijdag 7 mei 2021 om 13:28
Ik denk dat mannen het ook lastiger hebben. Ik en mijn vriendinnen worden in de supermarkt, op straat, op het terras enzo vaak aangesproken, iets dat mijn mannelijke vrienden in ieder geval niet zo ervaren.In_Tenebris schreef: ↑07-05-2021 07:08Dat zeggen ze ja. Toevallig daar wel mijn laatste vriendin ontmoet. We kenden elkaar wel al. Verder werk ik tussen voornamelijk mannen en ik kom ook vrijwel geen singles tegen bij vrienden. Ik doe een studie en dat zijn ook alleen mannen. Het is dus ook niet zo dat ik veel vrouwen tegenkom. In de kroeg kwam ik natuurlijk wel eens iemand tegen, maar vaak ben ik er ook niet eens mee bezig. Als ik eerlijk ben. Ik ben ook geen type voor een hobbyclubje of zoiets. Dus dan wordt het al snel lastig denk ik.
vrijdag 7 mei 2021 om 13:41
Verhelderend. Maar je had dus op zich wel fijne sociale contacten? Voelde je geen fysieke aantrekkingkracht? Dat je bepaalde mannen superknap vond of nieuwsgierig was om ze beter te leren kennen?dianaf schreef: ↑07-05-2021 09:00Nee, wat ik probeer te zeggen is, dat niet verliefd worden als kind, niet betekent dat je later niet hopeloos verliefd op iemand kan worden. Dat is ook echt een foute boodschap naar TO en anderen toe. Alsof er echt iets met haar mis is, want je had al lang zoveel verliefheden moeten doorstaan. Nu gaat het nooit meer gebeuren! Dat is gewoon onzin. TO is 29, met een beetje mazzel leeft ze nog 60 jaar, tijd en ruimte zat. Ze geeft aan onzeker en introvert te zijn, dat maakt het ook gewoon lastiger om iemand tegen te komen en je open te stellen.
Ik weet niet waarom ik nooit verliefd was. Iemand is leuk/lief/aantrekkelijk op een bepaalde manier en triggert verliefdheidsgevoelens. En bij een kind zal dat om iets andere redenen zijn dan bij een puber. En zeker een kind zal niet bezig zijn met het kiezen van een partner, bij een puber gaat dat al meer spelen want: hormonen en misschien een relatie willen. Bij een volwassene is dat hetzelfde. Achteraf kan ik enkel zeggen dat die anderen geen verliefdheid triggerde omdat ik het leuk met ze kon vinden, maar dat was het. Het voordeel was, dat ik het ook niet erg vond om geen relatie te hebben, ik had gewoon een super fijn leven en mocht ik iemand tegenkomen dan was dat leuk/fijn, zo niet, ook prima.
En ik heb in zo verre mijn partner afgewogen gekozen, dat ik niet als een door hormonen belust schaap mij blind in een relatie heb gestort, die mogenlijk totaal niet geschikt voor mij was. Want hoe hoteldebotel ik van hem was (en hij van mij) een relatie met iemand die perse een kind wilde, was gewoon geen optie. Een beetje je verstand gebruiken ipv blind je hormonen achterna lopen, zou als je het mij vraagt een hoop gezeik kunnen voorkomen.![]()
Een misschien erg onbeschaamde vraag: hoe zat het met je sexualiteit? Of loste je dat in je eentje op?

vrijdag 7 mei 2021 om 14:28
Ik denk niet dat vrouwen snel een man aanspreken die ze leuk vinden in de supermarkt of op straat. Terras of kroeg gebeurt het al wat makkelijker, maar vaak moet je als man wel het initiatief nemen omdat vrouwen dat niet doen. Ik val juist wel op mondige vrouwen, of eigenlijk een sterk karakter. Ik maak makkelijk contact met eigenlijk iedereen, maar ik ga niet in de supermarkt of op straat iemand aanspreken. Dat zou ik zelf denk ik niet niet leuk vinden en je weet ook niet of iemand single is.
Ik ben niet verlegen, maar ik weet soms echt niet hoe ik dingen moet interpreteren. Of misschien beter, hoe er mee om te gaan. Eens in de zoveel tijd iemand kom kwam in de iemand tegen in de kroeg, ingetogen type. We hebben eigenlijk altijd oogcontact en het is ook wel mijn type. Geen idee waarom, maar die spreek ik dus niet aan terwijl zij dat ook niet snel zal doen. Als ik iemand echt leuk vind klap ik dicht lijkt wel. Als ik gewoon uit ben op iets anders ben ik juist wel makkelijk, ook als ik een blauwtje loop. Dat doe ik ook vrijwel nooit meer omdat ik vaak ook bekenden tegenkom en ik dat ook niks vind.
Het is ook niet zo dat ik dolgraag een relatie wil, hoewel ik wel weet hoe leuk het kan zijn en dat het ook iets toe kan voegen. Het is alleen volgens mij gewoon lastig om op een normale manier mensen te leren kennen als je niet meer op school zit, bijbaantjes hebt of wat dan ook. Op een bepaalde moment wordt gewoon moeilijk en dan moet je het maar net treffen. Je kan ook op zoek gaan, maar daten is volgens mij niets voor mij. Op zich wil ik iemand eigenlijk gewoon wel goed leren kennen. Als ik al dat gedoe lees met analyses van apps en gedrag of ook het gejuich na korte tijd weet ik zeker dat dat niet mijn ding is.

vrijdag 7 mei 2021 om 17:17
Dat is een fijne boodschap voor TO, denk ik, dat verliefdheid (en liefde) alsnog kan komen.dianaf schreef: ↑07-05-2021 09:00Nee, wat ik probeer te zeggen is, dat niet verliefd worden als kind, niet betekent dat je later niet hopeloos verliefd op iemand kan worden. Dat is ook echt een foute boodschap naar TO en anderen toe. Alsof er echt iets met haar mis is, want je had al lang zoveel verliefheden moeten doorstaan. Nu gaat het nooit meer gebeuren! Dat is gewoon onzin. TO is 29, met een beetje mazzel leeft ze nog 60 jaar, tijd en ruimte zat. Ze geeft aan onzeker en introvert te zijn, dat maakt het ook gewoon lastiger om iemand tegen te komen en je open te stellen.
En ik heb in zo verre mijn partner afgewogen gekozen, dat ik niet als een door hormonen belust schaap mij blind in een relatie heb gestort, die mogenlijk totaal niet geschikt voor mij was. Want hoe hoteldebotel ik van hem was (en hij van mij) een relatie met iemand die perse een kind wilde, was gewoon geen optie. Een beetje je verstand gebruiken ipv blind je hormonen achterna lopen, zou als je het mij vraagt een hoop gezeik kunnen voorkomen.![]()
Ik vind het ook wel interessant om je verhaal te lezen. Zelf kan ik vrij snel verliefd worden, denk ik, en dat is niet altijd even handig of leuk kan ik je vertellen.

vrijdag 7 mei 2021 om 17:25
Misschien denk ik te simpel, maar als ik weet dat ik ergens vatbaar voor ben let ik op. Terwijl ik dit schrijf bedenk ik dat dit wel een eyeopener is misschien. Als het waarde krijgt ben ik erg voorzichtig.

vrijdag 7 mei 2021 om 17:48
Vaak in de supermarkt worden aangesproken? Is dat de nieuwe kroeg ofzo? Hoor dit zelden, je bent toch gewoon bezig met eten kopen?
vrijdag 7 mei 2021 om 17:57
Dit is voor mij ook wel een ander perspectief. Dat sommigen wellicht helemaal niet makkelijk en al helemaal niet snel verliefd worden. Is dat dan iets dat je helemaal nit kan sturen? Of de omstandigheden creeren die het wellicht wel mogelijk maken waaronder je verliefd kan worden.
Snel verliefd worden is trouwens helemaal niet perse handig. Het heeft mij denk ik wel geblokkeerd omdat ik dan juist dicht sla en het veel moeilijker vind worden. Een soort faalangst zou je dat best kunnen noemen.
Als je niet verliefd wordt tijdens het daten dant moet je toch iets met aantrekkingskracht. Want uiteindelijk wil je met het daten wel leuke mensen selecteren met wie het wel wat kan worden.
@dianaf: bedankt voor je perspectief en de moeite die je hebt gedaan dit te verduidelijken.
Ondertussen ben ik ook wel benieuwd naar een nieuwe gedachte van TS.
vrijdag 7 mei 2021 om 18:05
Grappig hè, hoe zoiets kan verschillen. Ik ben best benieuwd naar hoe zoiets werkt, maar ja, er zijn zoveel factoren die meespelen, ondoenbaar.
Ik denk dat mensen die niet zo snel verliefd worden nog wel eens in situaties zitten dat iemand op papier helemaal aan het plaatje voldoet, in het echt ook best leuk is, maar dat is het dan, want je voelt het niet.
Jij zegt dat je snel verliefd wordt en dat lijkt mij net zo ingewikkeld, maar ook ongrijpbaar. Want jouw 'succesformule' is niet zomaar te kopieren. Ligt het eraan dat je in een omgeving zit, waar gewoon veel mensen zijn die hetzelfde denken zoals jij? Reageren jouw hormonen gewoon sneller? Of een of andere vage combinatie?
Ik heb zeker genoeg fijne contacten, dus daar lag het niet aan. Ik heb geen problemen met het maken van nieuwe sociale contacten of het onderhouden van de contacten die ik heb. Alleen je moet daar wel de mogelijkheid toe hebben. Als je fulltime werkt/studeert, sport en je gewone sociale contacten onderhoud, dan is er niet altijd veel ruimte om nieuwe mensen te ontmoeten.
Tja, ik geloof niet dat ik ooit getriggerd ben door het uiterlijk van een man. Als in, wow, hij is zo knap, daar moet ik mee praten. Niet dat ik niet naar mooie mannen kijk, want dat doe ik zeker wel.

In_Tenebris schreef: ↑07-05-2021 14:28Het is ook niet zo dat ik dolgraag een relatie wil, hoewel ik wel weet hoe leuk het kan zijn en dat het ook iets toe kan voegen. Het is alleen volgens mij gewoon lastig om op een normale manier mensen te leren kennen als je niet meer op school zit, bijbaantjes hebt of wat dan ook. Op een bepaalde moment wordt gewoon moeilijk en dan moet je het maar net treffen. Je kan ook op zoek gaan, maar daten is volgens mij niets voor mij. Op zich wil ik iemand eigenlijk gewoon wel goed leren kennen. Als ik al dat gedoe lees met analyses van apps en gedrag of ook het gejuich na korte tijd weet ik zeker dat dat niet mijn ding is.
Ja, dat realiseerde ik mij ook toen ik ging werken.
vrijdag 7 mei 2021 om 19:33
En in de kroeg of op een terras ben je wat aan het drinken met een vriendin. Toch worden we heel vaak benaderd. Het is misschien ook maar net hoe je je opstelt en hoe snel je een gesprekje aanknoopt als iemand begint.happyface97 schreef: ↑07-05-2021 17:48Vaak in de supermarkt worden aangesproken? Is dat de nieuwe kroeg ofzo? Hoor dit zelden, je bent toch gewoon bezig met eten kopen?

vrijdag 7 mei 2021 om 20:50
Jeetje, goeie vraag. Ik denk dat ik het contact met mensen vrij intens voel en beleef. En ik ben een dromerig type met een groot voorstellingsvermogen, dus mijn fantasie kan ook weleens een loopje met me nemen. Hormonen zullen er ongetwijfeld ook mee te maken hebben. En... verveling misschien ook wel? In die zin klopt dat 'ervoor openstaan' wel.dianaf schreef: ↑07-05-2021 18:05Grappig hè, hoe zoiets kan verschillen. Ik ben best benieuwd naar hoe zoiets werkt, maar ja, er zijn zoveel factoren die meespelen, ondoenbaar.
Ik denk dat mensen die niet zo snel verliefd worden nog wel eens in situaties zitten dat iemand op papier helemaal aan het plaatje voldoet, in het echt ook best leuk is, maar dat is het dan, want je voelt het niet.
Jij zegt dat je snel verliefd wordt en dat lijkt mij net zo ingewikkeld, maar ook ongrijpbaar. Want jouw 'succesformule' is niet zomaar te kopieren. Ligt het eraan dat je in een omgeving zit, waar gewoon veel mensen zijn die hetzelfde denken zoals jij? Reageren jouw hormonen gewoon sneller? Of een of andere vage combinatie?
vrijdag 7 mei 2021 om 22:32
Super ingewikkeld toch!Daveotion schreef: ↑07-05-2021 20:50Jeetje, goeie vraag. Ik denk dat ik het contact met mensen vrij intens voel en beleef. En ik ben een dromerig type met een groot voorstellingsvermogen, dus mijn fantasie kan ook weleens een loopje met me nemen. Hormonen zullen er ongetwijfeld ook mee te maken hebben. En... verveling misschien ook wel? In die zin klopt dat 'ervoor openstaan' wel.

zondag 9 mei 2021 om 10:02
En haar werk met alleen vrouwen.
De supermarkt wordt zelfs in het Internet dating tijdperk nog genoemd maar ik heb ook nog geen ander succes gelezen.happyface97 schreef: ↑07-05-2021 17:48Vaak in de supermarkt worden aangesproken? Is dat de nieuwe kroeg ofzo? Hoor dit zelden, je bent toch gewoon bezig met eten kopen?
Leest TO hier nog?
zondag 9 mei 2021 om 20:08
Ik kan mij dat gewoon slecht voorstellen, maar misschien omdat ik in de supermarkt alleen maar ouder mensen zie. En ik gewoon te druk ben met mijn boodschappen. Idem in een café, restaurant ed.ooitverlegen schreef: ↑09-05-2021 10:02En haar werk met alleen vrouwen.
De supermarkt wordt zelfs in het Internet dating tijdperk nog genoemd maar ik heb ook nog geen ander succes gelezen.
Leest TO hier nog?

zondag 9 mei 2021 om 21:06
Ik kwam mijn buurman net tegen met zijn vriendin. Hij heeft na een lange relatie na een tijdje flink gedate via allerlei sites en ik heb best wel wat dames bij hem langs zien komen. Sommigen stonden gewoon met een peuter aan de deur na een paar dates. Hij nam het meestal niet serieus terwijl het een serieuze vent is met zijn zaakjes op orde. Zijn huidige vriendin die ik toevallig ken heeft hij ontmoet omdat hij regelmatig wat ging eten waar zij werkte. De praatjes werden steeds leuker en ze spraken een keer af. Nu zijn ze een stel en ik ken ze allebei vrij goed en ze passen ook echt bij elkaar. Het is ook heel vanzelfsprekend gegaan vinden ze onafhankelijk van elkaar, ze leerden elkaar gewoon kennen.
Ik weet nooit wat ik moet met oogcontact in de supermarkt. Meestal vraag ik me af of ze me kennen of dat er iets raars met mijn haar is. Is het wel zo dat ik vaak mensen niet herken als ik ze lang niet gezien heb.
Ik weet nooit wat ik moet met oogcontact in de supermarkt. Meestal vraag ik me af of ze me kennen of dat er iets raars met mijn haar is. Is het wel zo dat ik vaak mensen niet herken als ik ze lang niet gezien heb.

zondag 9 mei 2021 om 21:23
Haha en wat dacht je van glimlachen? Misschien zie je er wel gewoon goed uit!In_Tenebris schreef: ↑09-05-2021 21:06Ik kwam mijn buurman net tegen met zijn vriendin. Hij heeft na een lange relatie na een tijdje flink gedate via allerlei sites en ik heb best wel wat dames bij hem langs zien komen. Sommigen stonden gewoon met een peuter aan de deur na een paar dates. Hij nam het meestal niet serieus terwijl het een serieuze vent is met zijn zaakjes op orde. Zijn huidige vriendin die ik toevallig ken heeft hij ontmoet omdat hij regelmatig wat ging eten waar zij werkte. De praatjes werden steeds leuker en ze spraken een keer af. Nu zijn ze een stel en ik ken ze allebei vrij goed en ze passen ook echt bij elkaar. Het is ook heel vanzelfsprekend gegaan vinden ze onafhankelijk van elkaar, ze leerden elkaar gewoon kennen.