pluspapa - problemen

donderdag 6 mei 2021 om 22:45

beste, 
Ik heb onlangs iemand leren kennen, en haar ex-partner doet heel moeilijk over mij. Hij kan het niet accepteren dat zij mij heeft en is heel jaloers.
Hier enkele opsommingen:
- Zij krijgt na de kids wissel continu berichten over mij met de vraag om te verantwoorden wat ik allemaal samen met de kids gedaan heb. Dat hij sommige dingen niet oké vindt. Bv. Alleen geweest met hun kids,...
Ik ben een familiemens, hij is dat nooit geweest.
- ex partner controleert alles van mij, social media, werk, woonst, verleden...
- zet hun kinderen tegen mij op.
- liegt dat hun kinderen mij niet leuk vinden. terwijl dat hun kinderen zot zijn van mij.
- Zegt dat ik hun kinderen met rust moet laten.
- ze zitten nog in een vechtscheiding, huis is nog van beide partijen. Hij vind het niet kunnen dat ik ook aanwezig ben in hun huis en blijf slapen. Ze wonen 50/50 in het huis. De ene week hij, de andere week zij. Zodoende moeten de kids niet wisselen, enkel de ouders.
- nu dreigt hij naar mijn werk te gaan. Waarom weet ik niet. Om daar leugens gaan te vertellen?
Wat kan ik hier tegen doen? Iemand hier ervaring mee?
Groeten en bedankt
                    Ik heb onlangs iemand leren kennen, en haar ex-partner doet heel moeilijk over mij. Hij kan het niet accepteren dat zij mij heeft en is heel jaloers.
Hier enkele opsommingen:
- Zij krijgt na de kids wissel continu berichten over mij met de vraag om te verantwoorden wat ik allemaal samen met de kids gedaan heb. Dat hij sommige dingen niet oké vindt. Bv. Alleen geweest met hun kids,...
Ik ben een familiemens, hij is dat nooit geweest.
- ex partner controleert alles van mij, social media, werk, woonst, verleden...
- zet hun kinderen tegen mij op.
- liegt dat hun kinderen mij niet leuk vinden. terwijl dat hun kinderen zot zijn van mij.
- Zegt dat ik hun kinderen met rust moet laten.
- ze zitten nog in een vechtscheiding, huis is nog van beide partijen. Hij vind het niet kunnen dat ik ook aanwezig ben in hun huis en blijf slapen. Ze wonen 50/50 in het huis. De ene week hij, de andere week zij. Zodoende moeten de kids niet wisselen, enkel de ouders.
- nu dreigt hij naar mijn werk te gaan. Waarom weet ik niet. Om daar leugens gaan te vertellen?
Wat kan ik hier tegen doen? Iemand hier ervaring mee?
Groeten en bedankt

vrijdag 7 mei 2021 om 22:43

Pluspapa = minkukel

zaterdag 8 mei 2021 om 01:01

Ik vind pluspappa/vader eigenlijk zelfs een beetje vies klinken.
"De extra kers op de taart pappa!" Die eigenlijk alleen maar zijn pielemoos in jullie mamma wil steken, maar daar tussendoor ook graag het aanzien van een 'pappa' geniet.
Sorry, raak daar altijd een beetje onpasselijk van.

zaterdag 8 mei 2021 om 01:29

Je kunt ook overdrijven hoor, ik hoor hier zo vaak mensen over pluskinderen. Tis een Belg, cut him some slack.Pindakaasjes schreef: ↑08-05-2021 01:01Ik vind pluspappa/vader eigenlijk zelfs een beetje vies klinken.
"De extra kers op de taart pappa!" Die eigenlijk alleen maar zijn pielemoos in jullie mamma wil steken, maar daar tussendoor ook graag het aanzien van een 'pappa' geniet.
Sorry, raak daar altijd een beetje onpasselijk van.
ik zie niet in waarom het alleen om seks zou moeten draaien.

zaterdag 8 mei 2021 om 01:35

dinsdag 18 mei 2021 om 10:26

mdh schreef: ↑06-05-2021 22:56Je maakt de vechtscheiding alleen nog maar erger door in hun huis te slapen en jezelf als pluspapa op te voeren. (Of ziet je vriendin jou als pluspapa?!)
Wees een kerel en zeg tegen je vriendin dat de kinderen het al moeilijk genoeg hebben zonder dat hun moeder gelijk haar vriend introduceert bij de kinderen.
Eerst moet de scheiding worden afgewikkeld, dan moet er rust komen (voor de kinderen en voor de ex-partners).
En dan kom jij pas in beeld voor de kinderen.
In de tussentijd alleen afspreken met vriendin als ze de kinderen niet heeft.