Tampon in vagina?

dinsdag 11 mei 2021 om 14:23
Hallo allemaal,
Ik ben me behoorlijk ongerust aan het maken. Vorige week dinsdag ben ik ongesteld geworden en gister was mijn laatste dag. Tijdens mijn menstruatie heb ik tampons gebruikt. Alleen het probleem nu is, ik weet niet zeker of ik mijn tampon eruit heb gehaald. Ik heb al gevoeld zo ver als ik kan en kan niks vinden, maar heb wel al tijdje een klein beetje een opgeblazen gevoel in mijn buik. Touwtje is overigens ook nergens te bekennen. Moet ik mij nu heel veel zorgen maken of is er niks aan de hand?
Alvast bedankt!
Ik ben me behoorlijk ongerust aan het maken. Vorige week dinsdag ben ik ongesteld geworden en gister was mijn laatste dag. Tijdens mijn menstruatie heb ik tampons gebruikt. Alleen het probleem nu is, ik weet niet zeker of ik mijn tampon eruit heb gehaald. Ik heb al gevoeld zo ver als ik kan en kan niks vinden, maar heb wel al tijdje een klein beetje een opgeblazen gevoel in mijn buik. Touwtje is overigens ook nergens te bekennen. Moet ik mij nu heel veel zorgen maken of is er niks aan de hand?
Alvast bedankt!

dinsdag 11 mei 2021 om 14:27
Als je heel goed voelt en een beetje perst tegelijk en je voelt dan nog niks, behalve misschien het uiterste stukje baarmoedermond (al zit die natuurlijk heel diep, die voel je niet altijd als je kleine vingers hebt) dan kan je er vanuit gaan dat er niks meer in zit.
Ze gaan niet je buik in dus een opgeblazen gevoel heeft er weinig mee te maken.
Als je je zorgen blijft maken kan je vragen of je huisarts even controleert.
Ze gaan niet je buik in dus een opgeblazen gevoel heeft er weinig mee te maken.
Als je je zorgen blijft maken kan je vragen of je huisarts even controleert.

dinsdag 11 mei 2021 om 14:43
Bedankt voor je reactie!Athena1905 schreef: ↑11-05-2021 14:38Als je m vergeten bent dan ruik je dat. Er komt dan namelijk een ongelofelijke putlucht uit je vagina. Ik spreek uit ervaring, ben er wel eens een vergeten.
Dit is bij mij ook niet het geval. Alles ruikt gewoon nog normaal daar beneden.

dinsdag 11 mei 2021 om 14:53
Hoe kunnen wij dat weten?evevanellen schreef: ↑11-05-2021 14:50Wat zou dan de eventuele oorzaak kunnen zijn van het opgeblazen gevoel in mijn buik? Heeft dat iets met mijn hormonen te maken?
En waar zou die tampon zich verstopt kunnen hebben als je alles kunt 'bevoelen'?

dinsdag 11 mei 2021 om 15:44
Als je je zorgen maakt, ga dan voor alle zekerheid naar je huisarts! Baadt het niet schaadt het niet. Zoals iemand anders al schreef, je kunt er behoorlijk ziek van worden en google anders maar eens op Tamponziekte. Niet om je bang te maken, maar juist om je bezorgdheid weg te (laten) nemen door je huisarts.

dinsdag 11 mei 2021 om 15:58
Snap best dat je je schaamde, maar echt nergens voor nodig. Het komt echt vaker voor dan je misschien denkt, dus beter voorkomen, dan genezen zeg maar