selfies en mannen

14-05-2021 16:51 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

zouden jullie afknappen op een man die ongeveer 35 selfies van zichzelf per jaar post op social media? (pakweg om de anderhalf week 1 dus)? ik vind het ergens wel een beetje ijdel, jullie dan?
Geen relatiemateriaal voor mij. Gelukkig doet mijn man dat niet.
Ik heb twee puberdochters en die maken er 350 per dag.
Een deel daarvan beland op Instagram.

Maar bij een man is het raar?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik ben er ook niet zo van. Ik post zelf ook sinds het hyves tijdperk geen selfies meer. Toch een beetje ijdel inderdaad.
hollebollegijs schreef:
14-05-2021 16:53
Ik heb twee puberdochters en die maken er 350 per dag.
Een deel daarvan beland op Instagram.

Maar bij een man is het raar?
nou, bij een volwassen man die de 40 gepasseerd is kom ik het weinig tegen. Ik moet er even aan wennen merk ik. Als het nou een puber of jonge twintiger was..
Alweer?
Vaak een uiting van zelf-obsessie gestoeld op diepe onzekerheid. Niet aantrekkelijk.
ik knap af van mensen die afknappen van van alles.
Ik ben best ijdel, maar selfies op social media... meh...

Maarre to, als het jou niets lijkt, prima. Je mag overal op afknappen.
leuk voor pubers, daarna wordt het inderdaad nogal zielig
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Zo'n topic was er toch laatst ook al?
Ik post er mss 2 per jaar op FB.
Maar die zijn dan ook wel godsgruwelijk m... :biggrin:
nighttripper wijzigde dit bericht op 14-05-2021 17:12
5.81% gewijzigd
Vraag blijft,why is the rum gone?
VGM1980 schreef:
14-05-2021 17:08
leuk voor pubers, daarna wordt het inderdaad nogal zielig
Als iemand er lol aan heeft, ook prima toch.

Dit valt toch onder de je doet er niemand kwaad mee hobbies en ik zie dan ook niet helemaal in waarom je daar weer een mening over moet hebben. Ik snap zoveel dingen niet, maar misschien ook wel omdat ik ze niet wil snappen.
heb je ze zitten tellen? ;-D
Het hangt er helemaal vanaf hoeveel je er zelf post. Als jij er zelf ook 25 per jaar plaatst, dan passen jullie natuurlijk prima bij elkaar.

Ik zelf post nooit foto's, maar ik moet het dan ook meer van mijn leuke karakter hebben.
DS1971 schreef:
14-05-2021 17:12

Dit valt toch onder de je doet er niemand kwaad mee hobbies en ik zie dan ook niet helemaal in waarom je daar weer een mening over moet hebben. Ik snap zoveel dingen niet, maar misschien ook wel omdat ik ze niet wil snappen.
Ja prima, alleen ik vind het een afknapper. En daarom heb ik er een mening over, ik val niet op zulke types, en kan er ook geen vriendschap mee sluiten met types die élke dag een selfie plaatsen op FB, met selfie, zwoel kijkend in de camera (ja er zijn ook mannen die dat doen), duckface, gezicht geposeerd zo van opzij.
Puur om te vissen naar complimentjes.
Ik heb vrienden die af en toe eens een selfie als profielfoto op watsapp zetten, mij best. Of stel dat je naar de kapper bent geweest en dat wil laten zien, ook prima. Maar de foto's met kusmondjes meh.

Iedereen moet lekker doen wat ie niet laten kan, daarom heb ik nog wel bepaalde dingen waar ik op afknap. En dit is er 1 van.
DS1971 schreef:
14-05-2021 17:12

Is ook zo. Een mening over iemand waar je verder niks mee hebt...gaat nergens over. Leef en laat leven. Alleen verandert dat wel als je praat over een mogelijke date of relatie. Er mee leven is wat anders dan op afstand een mening hebben.
Jij wel dus

Dat is toch het belangrijkste?
Bah. 32 gaat nog wel, maar 35! Nee, rode vlag, run!
Jufjoke schreef:
14-05-2021 17:31
Bah. 32 gaat nog wel, maar 35! Nee, rode vlag, run!
Sorry maar ik vind dit ZO bizar.
Iedereen weet dat 33 en 3 maanden de grens is.

Vind hier echt wel wat van.

:-D
VGM1980 schreef:
14-05-2021 17:19
Ja prima, alleen ik vind het een afknapper. En daarom heb ik er een mening over, ik val niet op zulke types, en kan er ook geen vriendschap mee sluiten met types die élke dag een selfie plaatsen op FB, met selfie, zwoel kijkend in de camera (ja er zijn ook mannen die dat doen), duckface, gezicht geposeerd zo van opzij.
Puur om te vissen naar complimentjes.
Ik heb vrienden die af en toe eens een selfie als profielfoto op watsapp zetten, mij best. Of stel dat je naar de kapper bent geweest en dat wil laten zien, ook prima. Maar de foto's met kusmondjes meh.

Iedereen moet lekker doen wat ie niet laten kan, daarom heb ik nog wel bepaalde dingen waar ik op afknap. En dit is er 1 van.
Het ging om eens in de 10 dagen, niet om iedere dag.

En ja, daar mag je ook op afknappen. ;)
jo12345 schreef:
14-05-2021 17:17
Het hangt er helemaal vanaf hoeveel je er zelf post. Als jij er zelf ook 25 per jaar plaatst, dan passen jullie natuurlijk prima bij elkaar.
Liefde is ...

... dezelfde hoeveelheid selfies posten.

ON topic: erg onaantrekkelijk.
Kun je een linkje plaatsen naar zijn profiel? Dan kan ik beoordelen of het een afknapper is.
EsterInside schreef:
14-05-2021 17:37
Sorry maar ik vind dit ZO bizar.
Iedereen weet dat 33 en 3 maanden de grens is.

Vind hier echt wel wat van.

:-D
Maar als hij nou verder zo liehieef is??? Dan staat het toch wel ter discussie hoor.
safrat schreef:
14-05-2021 17:41
Liefde is ...

... dezelfde hoeveelheid selfies posten.

ON topic: erg onaantrekkelijk.

O'ja, en daarna komen natuurlijk de selfies van het stel zelf. Elkaar kussend terwijl 1 van de 2 de foto maakt. (vraag me dan altijd af hoe dat precies gaat, hoe lang je zo geposeerd staat voor er op de knop geklikt is, en hoeveel er gemaakt zijn).
Waar ik wel om moet grinniken en zeer vermakelijk is, ik heb iemand op mijn FB die een selfiestick heeft en zo foto's maakt van zijn vriendin en hemzelf. Ook de vakantiekiekjes. En bij sommige zijn van die 'ik kijk niet in de lens maar dromerig voor mij uit, en heb totaal niet door dat deze foto gemaakt wordt'. Ik zie dan al helemaal voor mij hoe zo iemand zit met een selfiestick.

Selfspot selfies zoals Jochem Myer ze plaatst vind ik wel weer erg leuk. (niet om elke dag te plaatsen, maar voor af en toe)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven