selfies en mannen
vrijdag 14 mei 2021 om 16:53

vrijdag 14 mei 2021 om 16:55
nou, bij een volwassen man die de 40 gepasseerd is kom ik het weinig tegen. Ik moet er even aan wennen merk ik. Als het nou een puber of jonge twintiger was..hollebollegijs schreef: ↑14-05-2021 16:53Ik heb twee puberdochters en die maken er 350 per dag.
Een deel daarvan beland op Instagram.
Maar bij een man is het raar?

vrijdag 14 mei 2021 om 17:12
Als iemand er lol aan heeft, ook prima toch.
Dit valt toch onder de je doet er niemand kwaad mee hobbies en ik zie dan ook niet helemaal in waarom je daar weer een mening over moet hebben. Ik snap zoveel dingen niet, maar misschien ook wel omdat ik ze niet wil snappen.
vrijdag 14 mei 2021 om 17:19
Ja prima, alleen ik vind het een afknapper. En daarom heb ik er een mening over, ik val niet op zulke types, en kan er ook geen vriendschap mee sluiten met types die élke dag een selfie plaatsen op FB, met selfie, zwoel kijkend in de camera (ja er zijn ook mannen die dat doen), duckface, gezicht geposeerd zo van opzij.DS1971 schreef: ↑14-05-2021 17:12Als iemand er lol aan heeft, ook prima toch.
Dit valt toch onder de je doet er niemand kwaad mee hobbies en ik zie dan ook niet helemaal in waarom je daar weer een mening over moet hebben. Ik snap zoveel dingen niet, maar misschien ook wel omdat ik ze niet wil snappen.
Puur om te vissen naar complimentjes.
Ik heb vrienden die af en toe eens een selfie als profielfoto op watsapp zetten, mij best. Of stel dat je naar de kapper bent geweest en dat wil laten zien, ook prima. Maar de foto's met kusmondjes meh.
Iedereen moet lekker doen wat ie niet laten kan, daarom heb ik nog wel bepaalde dingen waar ik op afknap. En dit is er 1 van.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

vrijdag 14 mei 2021 om 17:22
DS1971 schreef: ↑14-05-2021 17:12Als iemand er lol aan heeft, ook prima toch.
Is ook zo. Een mening over iemand waar je verder niks mee hebt...gaat nergens over. Leef en laat leven. Alleen verandert dat wel als je praat over een mogelijke date of relatie. Er mee leven is wat anders dan op afstand een mening hebben.

vrijdag 14 mei 2021 om 17:39
Het ging om eens in de 10 dagen, niet om iedere dag.VGM1980 schreef: ↑14-05-2021 17:19Ja prima, alleen ik vind het een afknapper. En daarom heb ik er een mening over, ik val niet op zulke types, en kan er ook geen vriendschap mee sluiten met types die élke dag een selfie plaatsen op FB, met selfie, zwoel kijkend in de camera (ja er zijn ook mannen die dat doen), duckface, gezicht geposeerd zo van opzij.
Puur om te vissen naar complimentjes.
Ik heb vrienden die af en toe eens een selfie als profielfoto op watsapp zetten, mij best. Of stel dat je naar de kapper bent geweest en dat wil laten zien, ook prima. Maar de foto's met kusmondjes meh.
Iedereen moet lekker doen wat ie niet laten kan, daarom heb ik nog wel bepaalde dingen waar ik op afknap. En dit is er 1 van.
En ja, daar mag je ook op afknappen.

vrijdag 14 mei 2021 om 17:44
Maar als hij nou verder zo liehieef is??? Dan staat het toch wel ter discussie hoor.EsterInside schreef: ↑14-05-2021 17:37Sorry maar ik vind dit ZO bizar.
Iedereen weet dat 33 en 3 maanden de grens is.
Vind hier echt wel wat van.
![]()
vrijdag 14 mei 2021 om 17:46
O'ja, en daarna komen natuurlijk de selfies van het stel zelf. Elkaar kussend terwijl 1 van de 2 de foto maakt. (vraag me dan altijd af hoe dat precies gaat, hoe lang je zo geposeerd staat voor er op de knop geklikt is, en hoeveel er gemaakt zijn).
Waar ik wel om moet grinniken en zeer vermakelijk is, ik heb iemand op mijn FB die een selfiestick heeft en zo foto's maakt van zijn vriendin en hemzelf. Ook de vakantiekiekjes. En bij sommige zijn van die 'ik kijk niet in de lens maar dromerig voor mij uit, en heb totaal niet door dat deze foto gemaakt wordt'. Ik zie dan al helemaal voor mij hoe zo iemand zit met een selfiestick.
Selfspot selfies zoals Jochem Myer ze plaatst vind ik wel weer erg leuk. (niet om elke dag te plaatsen, maar voor af en toe)
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..