selfies en mannen

14-05-2021 16:51 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

zouden jullie afknappen op een man die ongeveer 35 selfies van zichzelf per jaar post op social media? (pakweg om de anderhalf week 1 dus)? ik vind het ergens wel een beetje ijdel, jullie dan?
DS1971 schreef:
14-05-2021 17:39
Het ging om eens in de 10 dagen, niet om iedere dag.

En ja, daar mag je ook op afknappen. ;)
Elke 10 dagen vind ik hetzelfde als iedere dag.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Mijn ex postte (zonder overdrijven) elk uur iets op Facebook, meestal iets anti-Trump gerelateerd. Dat vond ik toen ook een enorme afknapper, maar ik heb gewoon onze hele relatie lang hem op "niet volgen" gezet. Toen had ik er geen last meer van.

Misschien vind hij het wel een afknapper wanneer iemand over hem op het VIVA forum post.
s7rin wijzigde dit bericht op 14-05-2021 17:54
15.46% gewijzigd
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
VGM1980 schreef:
14-05-2021 17:46
O'ja, en daarna komen natuurlijk de selfies van het stel zelf. Elkaar kussend terwijl 1 van de 2 de foto maakt. (vraag me dan altijd af hoe dat precies gaat, hoe lang je zo geposeerd staat voor er op de knop geklikt is, en hoeveel er gemaakt zijn).
Waar ik wel om moet grinniken en zeer vermakelijk is, ik heb iemand op mijn FB die een selfiestick heeft en zo foto's maakt van zijn vriendin en hemzelf. Ook de vakantiekiekjes. En bij sommige zijn van die 'ik kijk niet in de lens maar dromerig voor mij uit, en heb totaal niet door dat deze foto gemaakt wordt'. Ik zie dan al helemaal voor mij hoe zo iemand zit met een selfiestick.

Selfspot selfies zoals Jochem Myer ze plaatst vind ik wel weer erg leuk. (niet om elke dag te plaatsen, maar voor af en toe)
Haha inderdaad :hihi:
On topic, mannen die om de haverklap een selfie posten zou ik zelf niet als date materiaal beschouwen, maar ieder zn ding.
Hoe veel topics ga je nog openen met deze vraag dan?
Ik vind het ijdel en een beetje gay voor een man of allebei. Gebruikt hij filters TO?
Ik zou er op afknappen, zeker bij obsessief filter gebruik. Maar dat zou ik ook hebben bij een vrouw die overal een filter opgooit ala Khloe Kardashian. Zo iemand heeft zeker weten issues met zelfbeeld.
Ik maak als biseksueel een hele duidelijke scheiding. Met een vrouw die ieder uur een selfie plaatst wil ik meteen van bil, een man die hetzelfde doet gaat onverbiddelijk naar links. We moeten het walletje wel bij het schuurtje houden toch.
Ik heb niets met selfies, maakt niet uit of dat mannen of vrouwen zijn,
Ik besteed daar verder geen aandacht aan, ik zal er ook geen mensen op aankijken, iedereen moet dat zelf maar weten.
ik zit ook niet op media zoals instagram etc, dus ik wordt ook nooit geconfronteerd met selfies, dus ik hoef me er ook niet aan te ergeren.
Ik zou dat wel een afknapper vinden ja. Heb helaas een aantal vriendinnen die ook regelmatig selfies posten en dat tig van die onnozele hashtags erbij... Vind ik ook een afknapper hoor. Vreselijk!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Waarom kijk je eigenlijk zo vaak op zijn sociale media?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lady*Voldemort schreef:
14-05-2021 17:09
Zo'n topic was er toch laatst ook al?
Ja daar heb ik erg van genoten
Heb je wel goed geteld TO?
viva-amber schreef:
14-05-2021 19:25
Waarom kijk je eigenlijk zo vaak op zijn sociale media?
Op sociaal media zijn de post tijden gewoon te zien hoor.
LilyOfTheVally schreef:
14-05-2021 18:03
Ik vind het ijdel en een beetje gay voor een man of allebei.
Dat gay is wel een dingetje voor jou he?
VGM1980 schreef:
14-05-2021 17:47
Elke 10 dagen vind ik hetzelfde als iedere dag.
Probeer dat eens met drinken. ;)
Niks voor mij. Mijn vriend heeft geen social media en ik post nooit selfies op de mijne. Of t ijdel is of niet... ik heb 't gewoon niet op dat hele selfies plaatsen de hele tijd. Sowieso dat hele gedoe op social media om alles maar te laten zien en zo veel mogelijk vrienden en likes... t is niks voor mij. Dus zo iemand past niet bij mij.
34 is wel echt de max, alles daarboven is echt te ijdel
elke ~10 dagen een selfie posten > een topic plaatsen over anderen die elke ~10 dagen een selfie posten > rare ongelijkheden posten over mensen die dingen plaatsen of posten.
Vind dat niet zo erg eigenlijk.

Zou het wel leuker vinden als er steeds wat gebeurt: dan is hij een nieuwe hobby aan het uitoefenen, dan is hij een uil bij Halloween, dan heeft hij een grappig T-shirt aan of staat hij erop met zijn oma oid.

Anders vind ik het een beetje saai. Heb dat bij iedereen die iets post, inclusief celebs: alleen maar steeds mooi/knap wezen vind ik niet zo boeiend, maar ook niet erg.
Nee, bizar zoveel selfies.
Indien er sprake is van een gammele relatie en het is weer eens uit krijg je helemaal een overkill aan selfies. Alsof ze ermee willen zeggen dat het o, zoooo goed met ze gaat :@@:
.
Ik plaats wel eens een selfie met een nieuwe bril of ander kapsel.
Misschien 2 keer per jaar ofzo..bewust gebruik ik geen filter en wil niet sexy of uitdagend erop staan..ben volgend jaar 50 jaar n dat zou dan een beetje sneu worden.
En toch voelt het wat ijdel als ik selfies plaats.
Want dan krijg je reacties van wauw wat mooi, mooie vrouw.. maar ja das standaard niemand zegt jij met je lelijke kop doe maar niet meer.

Maar goed mannen en selfie s ik vind het niks.. maar ja doe het zelf ook wel eens dus.
Je vindt het een beetje ijdel... los van de selfies... wat is er mis aan een beetje ijdel zijn?
Attraverso schreef:
15-05-2021 08:33
Je vindt het een beetje ijdel... los van de selfies... wat is er mis aan een beetje ijdel zijn?
Iemand die om de haverklap een selfie neemt is vast niet maar een beetje ijdel.
Waarschijnlijk ook onzeker en vissend naar complimenten.
Dat zijn nare karaktereigenschappen dus ik snap dat iemand daar op afgeknapt.
Iemand die je niet kent op basis van oppervlakkigheden direct afschrijven en benoemen als naar is ook niet echt een positieve eigenschap.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
LilyOfTheVally schreef:
15-05-2021 08:41
Iemand die om de haverklap een selfie neemt is vast niet maar een beetje ijdel.
Waarschijnlijk ook onzeker en vissend naar complimenten.
Dat zijn nare karaktereigenschappen dus ik snap dat iemand daar op afgeknapt.
TO zegt zelf het ‘ergens wel een beetje ijdel’ te vinden en ik reageer op TO.
Om nou mannen om dit soort onbenulligheden al te gaan afschrijven....

Hij kan misschien wel likken als Lassie. Je weet het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven