Hoe gebruikersnaam aanpassen in Zoom-meeting
dinsdag 18 mei 2021 om 10:07
Goedemorgen, wanneer ik nu deelneem aan een Zoom-meeting van mijn werk staat er als gebruikersnaam mijn personeelsnummer. Ik zou dat graag veranderen in mijn voor- en achternaam, hoe doe ik dit? Het zou op te lossen moeten zijn door in te loggen in Zoom, maar Zoom zegt dat ik geen account heb...Weet iemand raad?
dinsdag 18 mei 2021 om 10:21
ik snap niet waarom je niet in Zoom kan terwijl je al wel een zoom-meeting hebt gehad? Mocht je erin komen; bij jouw scherm/waar je in beeld bent, ga je rechtsboven in de hoek staan met je muis, dan zie je 3 puntjes (...) , ga je daarop staan, dan krijg je een aantal opties en dan moet je 'rename' kiezen, en kun je zo je naam invoeren.
dinsdag 18 mei 2021 om 16:09
Bij de 3 puntjes inderdaad.
De zoom meeting volgt ze waarschijnlijk via de zoom app. Je hebt ook een zoom website, waar je, als je een account hebt op in kunt loggen om iets aan te passen. Maar dat hoeft dus niet, als je tijdens een zoom sessie even snel je naam aanpast.
De gene die host is, kan dat ook voor je doen tijdens de meeting.
De zoom meeting volgt ze waarschijnlijk via de zoom app. Je hebt ook een zoom website, waar je, als je een account hebt op in kunt loggen om iets aan te passen. Maar dat hoeft dus niet, als je tijdens een zoom sessie even snel je naam aanpast.
De gene die host is, kan dat ook voor je doen tijdens de meeting.