Spiertrillingen

dinsdag 18 mei 2021 om 15:29
Sinds een hele tijd heb ik spiertrillingen in armen en benen.
Benen vaak na een wandeling en armen ook nu ik gewoon rustig op de bank lig.
De huisarts heeft me naar de neuroloog verwezen. Ik heb een tijd geleden gegoogled, en dit vergrootte mijn zorgen alleen maar.
Ben als de dood dat ik iets ernstigs mankeer omdat spiertrillingen niet normaal zijn.
Benen vaak na een wandeling en armen ook nu ik gewoon rustig op de bank lig.
De huisarts heeft me naar de neuroloog verwezen. Ik heb een tijd geleden gegoogled, en dit vergrootte mijn zorgen alleen maar.
Ben als de dood dat ik iets ernstigs mankeer omdat spiertrillingen niet normaal zijn.

dinsdag 18 mei 2021 om 15:50
Dan heb je niet goed gegoogled.https://www.bewegenzonderpijn.com/benig ... esyndroom/
Laat het zeker onderzoeken maar het heeft ook grote kans dat het geen ernstige oorzaak heeft (zie link) en een neuroloog kan dat onderscheid goed maken.
Laat het zeker onderzoeken maar het heeft ook grote kans dat het geen ernstige oorzaak heeft (zie link) en een neuroloog kan dat onderscheid goed maken.

dinsdag 18 mei 2021 om 17:28
dinsdag 18 mei 2021 om 20:42
Bij mij was dat een b12 tekort. Ik had voortdurend spasmen in mijn vingers (erg fijn als je hypermobiel bent
), ogen, bovenbeenspieren.
Maar vroeger had ik het zonder tekort ook wel eens. Dan had ik mijn spieren teveel ingespannen.
Maar je huisarts heeft je doorverwezen zodat iemand met verstand ernaar kan kijken.
Maar vroeger had ik het zonder tekort ook wel eens. Dan had ik mijn spieren teveel ingespannen.
Maar je huisarts heeft je doorverwezen zodat iemand met verstand ernaar kan kijken.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

zondag 23 mei 2021 om 21:23
Ik heb dit al jaren af en aan over mijn hele lichaam en gezicht. Periodes dat het afwezig is wisselen zich af met periodes dat het er wel is. Mijn neuroloog zei benign fasciculatie syndroom en het is compleet onschuldig. Valt prima mee te leven, ik merk de trillingen nauwelijks nog op. Maar ik herinner me nog zo goed dat ik het eerste jaar heel angstig was ja! Niet Googlen verder en gewoon lekker op de neuro vertrouwen.