Gezondheid alle pijlers

Ineens lang ongesteld

19-05-2021 17:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek even herkenning.

Ik heb nu 3 jaar een koperspiraal, werkt prima en ik word normaal ongesteld. Sinds mijn zoon 6,5 jaar geleden is geboren is het wel wat onregelmatig. Eens per jaar mis ik een maand en verder is de cyclus tussen de 28 en 37 dagen.

Nu ben ik ineens al 11 dagen ongesteld. Maar heel licht. Het is ook oud bloed ipv helderrood zoals normaal. Ik snap er geen bal van.

Zwanger zijn of een MK lijkt me stug. Ik was ongesteld geworden de dag nadat hij weg is gegaan en erna uiteraard geen sex meer gehad.

Herkend iemand dit?
De huisarts misschien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
19-05-2021 18:00
De huisarts misschien.
Ja die is op woensdag altijd gesloten. Dus dacht gooi hier eens een balletje op. Zal morgen wel even bellen.
We mogen sowieso geen medisch advies geven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb ook een rare cyclus deze keer. Heel raar.
Heel anders dan anders.
Misschien goed om een uitstrijkje te laten maken.
Ja, precies dit herken ik. Geen eisprong gevoeld, vanaf dag 30 bloedverlies, een stuk lichter dan normale menstruatie maar wel duidelijk helderrood bloed. Heeft in mijn geval 2 weken geduurd, en daarna een heeeeeele lange cyclus waarbij ik mijn eisprong pas op dag 35 voelde en daarna was ik weer regelmatig.
Ook met koperspiraal trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven