Moeite doen

19-05-2021 22:32 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
student1997 wijzigde dit bericht op 16-04-2022 18:26
0.00% gewijzigd
Wat versta jij onder moeite doen?
Relaties waarin je moeite moet doen voor elkaar zijn geen goede relaties. Het leven kost al genoeg energie, kies een relatie die moeiteloos loopt, dan houd je energie over voor wat er verder aan gedoe op je pad komt.
Pak me vast
Thalas schreef:
19-05-2021 22:35
Relaties waarin je moeite moet doen voor elkaar zijn geen goede relaties. Het leven kost al genoeg energie, kies een relatie die moeiteloos loopt, dan houd je energie over voor wat er verder aan gedoe op je pad komt.
Moeite kan ook zijn: iets doen waar je geen zin in hebt, maar de ander een plezier mee doet. Bijvoorbeeld een boodschap halen, de grasmaaier maken, het bed opmaken.
Thalas schreef:
19-05-2021 22:35
Ik versta onder moeite doen tijd aan elkaar besteden en tijd met elkaar doorbrengen.
Zonder die elementen heb je toch geen relatie? Ben wel benieuwd dan hoe je zo stellig beweert dat je dan geen goede relatie hebt?
Volgens mij is dat juist de basis van een relatie
Zie je TO, vandaar mijn vraag: wat versta jij onder moeite?
LīlyRose schreef:
19-05-2021 22:43
Zie je TO, vandaar mijn vraag: wat versta jij onder moeite?
Laten zien dat je wat over hebt voor de ander: tijd, energie en ook moeite.
Van beide kanten moeten de dingen die je voor elkaar doet aanvoelen alsof het geen enkele moeite kost of heeft gekost.
De ander moet minstens twee uur naar je toe reizen. Desnoods rijdt ie maar om.
Blerp schreef:
19-05-2021 22:50
De ander moet minstens twee uur naar je toe reizen. Desnoods rijdt ie maar om.

Kak, je zult verliefd worden op de buurvrouw.
TO: Vanwaar je vraag?
Andersom schreef:
19-05-2021 22:53
Kak, je zult verliefd worden op de buurvrouw.
Ze zeggen niet voor niets dat short distance relasies niet werken.
Robinson schreef:
19-05-2021 22:42
Ik versta onder moeite doen tijd aan elkaar besteden en tijd met elkaar doorbrengen.

In een fijne relatie kosten die dingen geen moeite, die doe je omdat je er blij van wordt.
Student1997 schreef:
19-05-2021 22:44

Dat moet 17 uur en 23 minuten per week in een goede relatie, en moet minstens chocola, 2 orgasmes en een schoonmaakklus inhouden.
:sarcastic:

Dus: wat jij belangrijk vindt en in welke hoeveelheid of inhoud, hoeft niet mijn mate van belangrijk te zijn.

Wat doet hij/zij/X goed of fout?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Westerpaviljoen schreef:
19-05-2021 22:39
Pak me vast
Ja, die.
Well behaved women rarely make history.
Thalas schreef:
19-05-2021 23:04
In een fijne relatie kosten die dingen geen moeite, die doe je omdat je er blij van wordt.
Ja dus doe je toch moeite voor elkaar?
Ik zeg maar wat, een uitgebreid ontbijt maken, daarvoor moet je moeite doen, het ontbijt komt er immers niet vanzelf. Daar word ik blij van om te doen, maar is wel een actie (en dus moeite) wat je dan doet.
Ik denk dat we een andere definitie van het woord ‘moeite’ hebben.
Ja, dat kan :)
Voor mij houdt moeite in een inspanning die je moet verrichten.Het gevoel erbij zegt veel meer.Dus vind het wel een grappige vraag.
Moeite? Wil juist graag dat als hij wat voor me doet, dat niet voelt als een moeite.
Geen moeite voor mij hoor, ik ben ontzettend makkelijk
Zit je nou nog steeds achter dat ene meisje aan?
Waarom zou iemand moeite voor mij moeten doen ?

Schoolonderzoekje ?
Niet geschoten is altijd mis
Iemand die moeite doet? Iemand als in mijn partner?

Die moet de grond kussen waarop ik loop, natuurlijk. Nadat hij de rode loper heeft uitgerold voor mijn ontvangst -dat is schoner bij zo’n grondkus- want daarna moeten wij nog zoenen uiteraard als hij me over de drempel naar binnen tilt. En een voetmassage wil ik ook als ik eindelijk door hem neergevleid ben op de bank na een lange werkdag. Kopje thee. De afstandsbediening van de tv. Dekentje. En dat reikt hij aan zonder dat ik daar om hoef te vragen, door de telepathische connectie die mijn soulmate en ik hebben.

Nou, kleine moeite, toch?! ;-D
Student1997 schreef:
19-05-2021 22:44
Hoe laat je dat zien.
Hoeveel moeite.
Hoeveel tijd.
Hoeveel energie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven