Moeite doen

woensdag 19 mei 2021 om 22:41
Moeite kan ook zijn: iets doen waar je geen zin in hebt, maar de ander een plezier mee doet. Bijvoorbeeld een boodschap halen, de grasmaaier maken, het bed opmaken.
woensdag 19 mei 2021 om 22:42
Ik versta onder moeite doen tijd aan elkaar besteden en tijd met elkaar doorbrengen.
Zonder die elementen heb je toch geen relatie? Ben wel benieuwd dan hoe je zo stellig beweert dat je dan geen goede relatie hebt?
Volgens mij is dat juist de basis van een relatie

woensdag 19 mei 2021 om 23:07
Student1997 schreef: ↑19-05-2021 22:44Laten zien dat je wat over hebt voor de ander: tijd, energie en ook moeite.
Dat moet 17 uur en 23 minuten per week in een goede relatie, en moet minstens chocola, 2 orgasmes en een schoonmaakklus inhouden.

Dus: wat jij belangrijk vindt en in welke hoeveelheid of inhoud, hoeft niet mijn mate van belangrijk te zijn.
Wat doet hij/zij/X goed of fout?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 19 mei 2021 om 23:08
Ja, die.
Well behaved women rarely make history.
woensdag 19 mei 2021 om 23:14
Ja dus doe je toch moeite voor elkaar?
Ik zeg maar wat, een uitgebreid ontbijt maken, daarvoor moet je moeite doen, het ontbijt komt er immers niet vanzelf. Daar word ik blij van om te doen, maar is wel een actie (en dus moeite) wat je dan doet.
donderdag 20 mei 2021 om 00:01
Iemand die moeite doet? Iemand als in mijn partner?
Die moet de grond kussen waarop ik loop, natuurlijk. Nadat hij de rode loper heeft uitgerold voor mijn ontvangst -dat is schoner bij zo’n grondkus- want daarna moeten wij nog zoenen uiteraard als hij me over de drempel naar binnen tilt. En een voetmassage wil ik ook als ik eindelijk door hem neergevleid ben op de bank na een lange werkdag. Kopje thee. De afstandsbediening van de tv. Dekentje. En dat reikt hij aan zonder dat ik daar om hoef te vragen, door de telepathische connectie die mijn soulmate en ik hebben.
Nou, kleine moeite, toch?!
Die moet de grond kussen waarop ik loop, natuurlijk. Nadat hij de rode loper heeft uitgerold voor mijn ontvangst -dat is schoner bij zo’n grondkus- want daarna moeten wij nog zoenen uiteraard als hij me over de drempel naar binnen tilt. En een voetmassage wil ik ook als ik eindelijk door hem neergevleid ben op de bank na een lange werkdag. Kopje thee. De afstandsbediening van de tv. Dekentje. En dat reikt hij aan zonder dat ik daar om hoef te vragen, door de telepathische connectie die mijn soulmate en ik hebben.
Nou, kleine moeite, toch?!

donderdag 20 mei 2021 om 00:12
Hoe laat je dat zien.Student1997 schreef: ↑19-05-2021 22:44Laten zien dat je wat over hebt voor de ander: tijd, energie en ook moeite.
Hoeveel moeite.
Hoeveel tijd.
Hoeveel energie.