Moeite doen

donderdag 20 mei 2021 om 19:51
Student1997 schreef: ↑20-05-2021 18:07Opvallend genoeg begon ze me een tijdje geleden weer te volgen op Instagram. Weet niet of dat veel zegt.
Nee, ze kan je ook volgend uit leedvermaak natuurlijk.

donderdag 20 mei 2021 om 20:58
Keep your friends close, but yout enemies closerStudent1997 schreef: ↑20-05-2021 18:07Opvallend genoeg begon ze me een tijdje geleden weer te volgen op Instagram. Weet niet of dat veel zegt.
donderdag 20 mei 2021 om 21:40
Maak jij je vraag dan eens concreet, dan krijg je ook andere antwoorden
donderdag 20 mei 2021 om 21:41
Ok. Ik heb het idee dat je moeite moet doen, als in: laten zien dat je de ander leuk vindt. Dus bereid zijn om je tijd en energie in te steken én ook laat zien dat je de ander leuk vindt.
Dus vroeg ik me af hoe jullie daarover denken en hoe jullie dat laten zien of zouden laten zien?
donderdag 20 mei 2021 om 21:52
Mijn ervaring is, dat zodra je 'de ware', (een ware) hebt gevonden het allemaal.opvallend gemakkelijk gaatStudent1997 schreef: ↑20-05-2021 21:41Ok. Ik heb het idee dat je moeite moet doen, als in: laten zien dat je de ander leuk vindt. Dus bereid zijn om je tijd en energie in te steken én ook laat zien dat je de ander leuk vindt.
Dus vroeg ik me af hoe jullie daarover denken en hoe jullie dat laten zien of zouden laten zien?
Weinig gedoe, niks kost moeite, je bent vooral in volle verbazing dat de ander jou zo leuk vindt, en dat is wederzijds. En alles is leuk, de wereld lacht

donderdag 20 mei 2021 om 21:56
In dit geval bij deze vrouw is dat eerder stalking dan moeite doen. Niet doen. Als het gewenst is dat er contact is dan zoekt ze wel contactStudent1997 schreef: ↑20-05-2021 21:41Ok. Ik heb het idee dat je moeite moet doen, als in: laten zien dat je de ander leuk vindt. Dus bereid zijn om je tijd en energie in te steken én ook laat zien dat je de ander leuk vindt.
Ongevraagd moeite doen is nooit de bedoeling

donderdag 20 mei 2021 om 22:01
Wat betreft haar: ik heb helemaal geen contact opgezocht met haar. Ik had met haar ook geen contact meer. Daarom vond ik het ook zo raar dat ze mij wilde volgen op instagram een paar weken geleden.
donderdag 20 mei 2021 om 22:02
Ik volg best wat mensen die ik niet heel goed ken, en zeker niet omdat ik ze verkeringwaardig vindStudent1997 schreef: ↑20-05-2021 22:01Wat betreft haar: ik heb helemaal geen contact opgezocht met haar. Ik had met haar ook geen contact meer. Daarom vond ik het ook zo raar dat ze mij wilde volgen op instagram een paar weken geleden.
donderdag 20 mei 2021 om 22:04
En dus??
donderdag 20 mei 2021 om 22:07
Ooooh, waarom zei je dat niet meteen?! Ik heb hier een schema voor met tijdvakken en wat je dan moet doen. Ik kan het wel naar je sturen, maar daar moet je wel eerst moeite voor doen. Ben je daartoe bereid?Student1997 schreef: ↑20-05-2021 21:41Ok. Ik heb het idee dat je moeite moet doen, als in: laten zien dat je de ander leuk vindt. Dus bereid zijn om je tijd en energie in te steken én ook laat zien dat je de ander leuk vindt.
donderdag 20 mei 2021 om 22:07
Gewoon omdat je naam in het rijtje stond met mensen die ze wellicht kentStudent1997 schreef: ↑20-05-2021 22:05Waarom zou ze mij dan willen volgen als we maanden al geen contact hebben gehad?
En ze die allemaal aangeklikt heeft
Iemand gaan volgen is niet gelijk aan flirten hoor
donderdag 20 mei 2021 om 22:08
Oh, nee. Maar ik heb een slotje en ze heeft al langer instagram. Ik moest haar dus accepteren. En het staat niet gelijk aan flirten, nee, maar ik vond het gewoon opvallend.
donderdag 20 mei 2021 om 22:11
En wat heeft het met moeite doen te maken ??Student1997 schreef: ↑20-05-2021 22:08Oh, nee. Maar ik heb een slotje en ze heeft al langer instagram. Ik moest haar dus accepteren. En het staat niet gelijk aan flirten, nee, maar ik vond het gewoon opvallend.

donderdag 20 mei 2021 om 22:12
Dit begint echt eng te worden. Of dat begon het een aantal topics geleden. Nu is het gewoon creepy. Zoek er niet zoveel achter en nee ‘ik vind het gewoon opvallend’ is niet wat je denkt. Je zoekt er van alles achter. Misschien heeft ze op een verkeerd knopje geklikt of ze heeft geen idee van hoe eng en veel je met haar bezig bent en dacht gewoon ‘oh ja hij. Ff kijken wat ie doet’Student1997 schreef: ↑20-05-2021 22:08Oh, nee. Maar ik heb een slotje en ze heeft al langer instagram. Ik moest haar dus accepteren. En het staat niet gelijk aan flirten, nee, maar ik vond het gewoon opvallend.

donderdag 20 mei 2021 om 22:14
Is dat een universeel schema of onderscheiden op de verschillende liefdestalen?
donderdag 20 mei 2021 om 22:36
Ik heb oprecht niet door dat het eng of creepy is.Thordîs schreef: ↑20-05-2021 22:12Dit begint echt eng te worden. Of dat begon het een aantal topics geleden. Nu is het gewoon creepy. Zoek er niet zoveel achter en nee ‘ik vind het gewoon opvallend’ is niet wat je denkt. Je zoekt er van alles achter. Misschien heeft ze op een verkeerd knopje geklikt of ze heeft geen idee van hoe eng en veel je met haar bezig bent en dacht gewoon ‘oh ja hij. Ff kijken wat ie doet’

donderdag 20 mei 2021 om 22:38
Jij reist zeker vaak met de trein
vrijdag 21 mei 2021 om 00:13
Enkel in de taal van de creep.
Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take
I'll be watching you
Every single day
Every word you say
Every game you play