Facebook: toevoegen of nieuw account, of groep aanmaken?

24-05-2021 10:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Voor een audiovisueel onderzoeksproject samen met drie andere mensen willen we via Facebook het onderzoeksproces bijhouden. We willen het eerst besloten houden met de mogelijkheid het op een later moment openbaar te maken. Hebben jullie een idee wat hiervoor de beste manier is: een nieuw account aanmaken, een account toevoegen aan een bestaand account of een (besloten) groep in een bestaand account aanmaken?
Allemaal een nieuw account en in een besloten groep en heel goed naar de instellingen kijken.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik meen dat ik las dat je een aanvankelijk besloten groep op een later moment niet openbaar kunt maken...
isa_isa_ schreef:
24-05-2021 10:15
Ja, dat dacht ik ook, maar ik meen dat ik las dat je een aanvankelijk besloten groep op een later moment niet openbaar kunt maken...
Kan volgens mij wel. Ik ga even voor je kijken. Ik beheer meerdere groepen.
Een privégroep kan niet naar openbaar.
Idris schreef:
24-05-2021 10:41
Een privégroep kan niet naar openbaar.
Hmm dan valt die optie denk ik af, omdat we de mogelijkheid willen openhouden om het later openbaar te maken....
Kun je misschien een pagina aanmaken en daar een groep aan hangen? Dan kun je later evt berichten op de pagina kwijt, die wel openbaar zijn.
Ik zou een pagina aanmaken. Iedereen van je groepje beheerder maken en de groep tijdelijk op onzichtbaar zetten. https://2-linkcommunicatie.nl/in-3-stap ... verbergen/ Zodra je wilt publiceren voor de rest zet je het op openbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven