Apenheul
maandag 24 mei 2021 om 15:21
Hi allemaal,
Ik en mijn broers vinden het leuk om af en toe eens een dagje met elkaar er op uit te gaan (allemaal volwassen in de leeftijd 23 - 31).
Nu dacht ik dat het misschien wel grappig is om naar de apenheul te gaan. Ik ben hier ooit wel eens geweest maar dat was echt als kind. Dus mijn vraag, is zoiets ook nog leuk om met alleen volwassen heen te gaan? Of is het echt meer een park dat je bezoekt als er kinderen bij zijn?
Groetjes
Ik en mijn broers vinden het leuk om af en toe eens een dagje met elkaar er op uit te gaan (allemaal volwassen in de leeftijd 23 - 31).
Nu dacht ik dat het misschien wel grappig is om naar de apenheul te gaan. Ik ben hier ooit wel eens geweest maar dat was echt als kind. Dus mijn vraag, is zoiets ook nog leuk om met alleen volwassen heen te gaan? Of is het echt meer een park dat je bezoekt als er kinderen bij zijn?
Groetjes

maandag 24 mei 2021 om 16:00
Ik vond het als kind prachtig. Nu vind ik het idee nog steeds leuk, maar de praktijk een stuk minder. Ik besef nu dat die vrij rondlopende apen geen knuffeldieren zijn, maar dat ze best gevaarlijk uit de hoek kunnen komen. Of lopen ze inmiddels niet meer los rond?
En dieren achter een hek vind ik inmiddels ook zielig. Ik kan er niet meer echt van genieten.
En dieren achter een hek vind ik inmiddels ook zielig. Ik kan er niet meer echt van genieten.
.

maandag 24 mei 2021 om 16:02
Jawel, sommigen wel
Als mensen gewoon doen en niet zo opdringerig aan de apen willen zitten, is het veilig genoeg.
maandag 24 mei 2021 om 16:55

maandag 24 mei 2021 om 17:01
Toen ik er was waren er heel veel medewerkers die dat goed in de gaten hielden.gizzmo-returns schreef: ↑24-05-2021 16:02Als mensen gewoon doen en niet zo opdringerig aan de apen willen zitten, is het veilig genoeg.