vriendschap dat mij ongelukkig maakt

27-05-2021 23:17 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoe doen jullie dat?
magnolia111 wijzigde dit bericht op 17-07-2021 03:25
97.16% gewijzigd
Ik denk er nog even over na.
Duidelijker zijn.
'als je kleding gaat passen zie ik je een andere keer wel/ga ik alvast daar en daar zitten en zie je wel als je klaar bent'
Dat van dat drankje is logisch dat ze het terugvraagt, je hebt het zelf aangeboden.
Voortaan zelf niet meer jaren wachten om geld terug te vragen.
:popcorn:
Wat maakt je zo ongelukkig en verdrietig aan dat contact?
where ever you go, go with your heart
Nou als je meestal uitgeput en ongelukkig bent na het contact lijkt me dit niet de moeite waard. Heb je geen leukere vriendinnen? Je klinkt namelijk als een lief oprecht persoon.

Ik zou het geld voor de koffie overmaken en het daarbij houden. Ben het helemaal met je eens dat je die paar euro’s toch niet hoeft terug te vragen maar iedereen is anders. Ik en mijn vriendin trakteren elkaar om en om, dat is veel leuker dan tikkies,rekenmachines,splitsen etc.
Lijkt mij best wel vermoeiend zo'n contact.
Wellicht is het handig om wat afstand te gaan nemen.
maar meestal ben ik uitgeput en ongelukkig na het contact met haar.

Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Handig, hoor. Heel efficiënt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
27-05-2021 23:50
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Handig, hoor. Heel efficiënt.
Eens met Bgb!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Skawa schreef:
27-05-2021 23:22
Wat maakt je zo ongelukkig en verdrietig aan dat contact?
magnolia111 wijzigde dit bericht op 16-10-2021 19:41
38.76% gewijzigd
Crazy74 schreef:
27-05-2021 23:25
Nou als je meestal uitgeput en ongelukkig bent na het contact lijkt me dit niet de moeite waard. Heb je geen leukere vriendinnen? Je klinkt namelijk als een lief oprecht persoon.

Ik zou het geld voor de koffie overmaken en het daarbij houden. Ben het helemaal met je eens dat je die paar euro’s toch niet hoeft terug te vragen maar iedereen is anders. Ik en mijn vriendin trakteren elkaar om en om, dat is veel leuker dan tikkies,rekenmachines,splitsen etc.
magnolia111 wijzigde dit bericht op 16-10-2021 19:41
21.73% gewijzigd
Je kan ook gewoon niks overmaken en luchtig zeggen oh, helemaal vergeten, als ze er weer naar vraagt. Koekje van eigen deeg is soms wel lekker om uit te delen.
.
Ronin76 schreef:
27-05-2021 23:33
Lijkt mij best wel vermoeiend zo'n contact.
Wellicht is het handig om wat afstand te gaan nemen.
soms voel ik mij ongelukkig na het contact met haar. we hebben ook gemeenschappelijke dingen in ons leven meegemaakt en we hebben ook bepaalde interesses die overeenkomen en er zijn ook dagen dat we het echt leuk hebben samen.
magnolia111 wijzigde dit bericht op 19-06-2021 23:26
24.91% gewijzigd
Magnolia111 schreef:
28-05-2021 00:04
ga ik ook doen deze keer want ik merk dat ik 8 van de 10 keer dat ik met haar afspreek dat ik uitgeput en ongelukkig terug naar huis ga en de andere 2 keer is het wel leuk en fijn met haar. we hebben ook gemeenschappelijke dingen in ons leven meegemaakt en we hebben ook bepaalde interesses die overeenkomen.
Lastige situatie.
En herkenbaar ook wel.
Het is natuurlijk altijd fijn om gemeenschappelijke interesses te hebben.
Als het contact je echter steeds meer uitput en ongelukkig maakt, krijg je steeds meer scheefgroei etc.
En dat is geen goede ontwikkeling.
Magnolia111 schreef:
28-05-2021 00:01
ik wou het gewoon terugbetalen maar dat ze daar speciaal haar rekeningnummer voor stuurt vond ik erover.
meeste van mijn vriendinnen zijn gesetteld met hun partner en hebben kinderen gekregen dus met hun is het contact veel minder. ik weet ook niet hoe ik nieuwe single vriendinnen kan vinden.
Je moet vriendinnen niet selecteren op de levensfase waarin ze zitten, maar op of jullie het leuk hebben samen. Je kunt als single toch ook afspreken met vriendinnen met partners en kinderen? Haal de banden weer wat meer aan.

Straks vind je nieuwe single vriendinnen, krijgen ze een vriend en moet je weer op zoek.
Dat van dat geld zou ik niet teveel van vinden persoonlijk. Vraag zelf ook geen dingen terug die maar een paar euro waren maar sommige mensen zijn daar strikter aan. Hoeft geen probleem te zijn als het verder erg gezellig is lijkt me, maar er speelt dus meer:.. misschien kun je de vriendschap op een laag pitje doorzetten. Net genoeg om het een beetje warm te houden, maar geen intensieve band. Want ineens helemaal beëindigen, dan gooi je alle deuren ook nogal dicht
Ga nu weer je topic leeghalen?

Heel irritant en onbeschoft als iemand dat doet
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
28-05-2021 02:16
Ga nu weer je topic leeghalen?

Heel irritant en onbeschoft als iemand dat doet
Thnks for the warning.
Ik wilde serieus reageren, maar nu dus niet meer...
Je hebt toch zelf gezegd dat je het terug ging betalen. Nu ze je daaraan houdt ben je beledigd. Dan ben je zelf ook niet duidelijk. Ik zou dat zelf zo niet hebben gedaan, een vriendin een bedrag van een drankje over laten maken. Maar ja, je kwam er zelf mee dat je het wilde betalen.
Volgende keer gewoon zeggen: de volgende betaal ik.
Als er überhaupt een volgende keer komt. Uit je posts is me nog niet precies helder waarom je zo ongelukkig van haar wordt, maar er zal wel een reden voor zijn. Conclusie: zelf duidelijk zijn en niet bevriend zijn met iemand die je uitput en ongelukkig maakt.
Magnolia111 schreef:
28-05-2021 00:01
ik wou het gewoon terugbetalen maar dat ze daar speciaal haar rekeningnummer voor stuurt vond ik erover.
Maar dat heb je niet gedaan. En dus lost zij het zo op.
TO, je mag in je leven zelf bepalen met wie je omgaat.
Athena1905 schreef:
28-05-2021 07:54
TO, je mag in je leven zelf bepalen met wie je omgaat.
Daar ben ik het ook wel mee eens.
Wil sowieso TO hier veel succes en sterkte mee wensen.
Tja een tikkie sturen naar iemand die zelf aangeeft dat ze iets zelf betalen en het dan vergeten is niet heel raar.

En een uur kleding passen? De horror. :roll:

Jullie lijken geen match qua vriendschap.
Crazy74 schreef:
27-05-2021 23:25

Ze gaf zelf aan dat ze het ging betalen en heeft er ook nog zelf om gevraagd wat bedrag was. Echt hou op hoor..
DE vriendschap -> ...de vriendschap DIE mij ongelukkig maakt

HET café -> ...het café DAT om 22.00 sluit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven