Onzeker

28-05-2021 18:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even mijn hart luchten ....

Heb een relatie met een geweldige vrouw!!ze is mijn grote liefde en ik zou nooit meer een ander willen,ze is alles wat ik wil.
Als alles in ons leven goed gaat,dan zijn we alle dagen bij elkaar en als we niet bij elkaar zijn,dan sturen we berichtjes..als we al even bij elkaar weg zijn dan missen we elkaar vreselijk.
Maar als het niet goed gaat in ons leven,zij tegenslagen heeft of zich niet lekker in haar vel voelt,dan trekt ze zich terug,geen lieve berichtjes meer,dan zegt ze niet dat ze me mist,en voel ik me geen prioriteit.

Ik ben van mezelf al heel.onzeker,maar hierdoor begin ik enorm te twijfelen en denk ik mezelf helemaal gek...wat als ze me niet meer wil,of is ze me beu...of gaat ze.met een ander???
Ze zegt dat het niet aan.mij.ligt en dat ik het niet persoonlijk.op.moet vatten,maar het steekt wel.
Zij is iemand die heel vrij is,wil genieten van het leven en de wereld wil.ontdekken....
We hebben allebei kinderen,maar ik heb de kinderen altijd omdat de relatie met mijn ex niet goed is.
Haar ex woont naast haar en de kinderen worden door haar ex opgevangen...
Ze heeft een hele goede vriendin...ook een ex,met wie ze al die dingen wel.kan doen,en dan is ze even "vrij".
Ze heeft duidelijk gezegd nooit geen relatie meer te willen.met die andere ex,maar zij is wel degene met wie ze al die leuke dingen.kan doen,ik gun haar haar vrijheid,maar ik ben zo bang dat ze terug naar die ander gaat....
Ik ben zo onzeker,en ben zo bang om haar kwijtbte raken.
Ik kan die uitjes niet.met haar doen omdat ik altijd de kids heb,en geen.oppas voor hun heb omdat ik geen sociale contacten meer heb door m'n scheiding

We doen samen.met de kids veel.leuke dingen en hebben het dan altijd enorm.gezellig,maar iets met twee doen zit er bijna niet in.
En zolang ze zich goed voelt,vinden we dat allebei ook niet erg,maar zodra ze veel zorgen heeft dan trekt ze zich terug...ik stuur wel gewoon met haar,en laat weten dat ik er altijd voor haar ben,maar ze toont dan geen affectie....

Iemand advies wat ik het beste kan doen?
thuiszitter80 wijzigde dit bericht op 30-05-2021 08:29
Reden: Typefouten
0.00% gewijzigd
Haai haai. Misschien word het haar soms gewoon teveel en heeft ze soms geen behoefte aan contact. Je kan haar dan beter even loslaten. Als je teveel erboven op gaat zitten dan gaat ze je juist verder wegduwen.
Je moet niet bang zijn haar te verliezen, als ze met je wilt zijn verlies je haar niet.
Zo wel, dan is het maar zo, je kan dit niet verplichten.
Verlies jezelf niet dan is het allerbelangrijkste!
Hi,
Ik sluit me aan bij wat Sammie zegt: ruimte en afstand is in principe heel gezond in een relatie. Verlies jezelf idd niet!

Het klinkt eerlijk gezegd eerder alsof jouw eigen onzekerheid wat meer aandacht nodig heeft? Als zij zegt dat er niets aan de hand is moet je haar daarop kunnen vertrouwen.
Als je je gaat 'vastklampen' uit angst haar te verliezen is de kans groot dat dat uiteindelijk juist gebeurt.

Onzeker zijn is 1 ding (I know) maar je wil niet dat dat uiteindelijk opgevat wordt als wantrouwen. Iemand kan je geruststellen maar het is uiteindelijk aan jou om het te geloven/aan te nemen en ernaar te handelen.
Dit klinkt supergezond allemaal.

Waarom zijn er maar een paar reacties op dit topic van een week geleden? :wtf:
Jij hebt dus geen sociaal netwerk meer.
Had je dat wel gehad, had je er anders tegenaan gekeken.

Zorg dat ze niet je tijdverdrijf of tijdsinvullng is, in plaats van je vriendin.
VANTA schreef:
04-06-2021 19:25
Dit klinkt supergezond allemaal.

Waarom zijn er maar een paar reacties op dit topic van een week geleden? :wtf:
Super ongezond bedoel je hoop ik?
Je bent een man? Als ik haar was en jouw verhaal zou lezen, zou ik het per direct uitmaken.
CherokeeRose1977 schreef:
05-06-2021 01:06
Je bent een man? Als ik haar was en jouw verhaal zou lezen, zou ik het per direct uitmaken.

Neem aan dat ze dit verhaal niet hoeft te lezen om te weten wat dit voor een man is. Als een ander het moeilijk heeft is hij vooral bezig met zijn eigen onzekerheid en weet hij zelfs te melden dat hij het moeilijk vindt om geen prioriteit te zijn. Hij klinkt ook als iemand die snel jaloers is, een zeurkous ook die het zelf moeilijk heeft met een ex en de kinderen. Ik kan me die onzekerheid wel voorstellen als je zo bent, welke vrouw vindt dat aantrekkelijk?
Alle reacties Link kopieren
To je lijkt me extreem onzeker maar van een lief die met haar/zijn ex vaak leuke dingen gaat doen zou ik toch ook niet blij worden.

Was ik jou dan deed ik toch wel iets aan mijn sociaal netwerk. Al is dat niet makkelijk wanneer je fulltime alleenstaande ouder bent. Kan je niet af en toe een oppas inschakelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven