Almelo

zaterdag 29 mei 2021 om 07:47
Eerste waar ik aan moest denken bij de topic titel...
Herman Finkers, uitgaansleven in Almelo
https://youtu.be/63f2xQTuQ3g
Sorry geen serieuze tips
Herman Finkers, uitgaansleven in Almelo
https://youtu.be/63f2xQTuQ3g

Sorry geen serieuze tips

zaterdag 29 mei 2021 om 09:46
Die leegstand is in de grote straat noord. Zuid is de laatste jaren weer aangetrokken. Nielz is leuk, plein bij de bios ook. Marktplein is compleet vernieuwd en sinds een klein jaar klaar. Water is weer doorgetrokken tot aan het marktplein. Kind van 10: er zit een nieuwe jamin met snoep tot aan het plafond op de markt
. En een van de poel ijs ook sinds kort. Solera tapas is ook heel lekker(zuid). En oude verkeershuis aan de koornmarkt kan je ook goed eten. Verder natuurlijk genoeg stoplichten... 
Ooh en als je nog nooit in Almelo geweest bent... het oude wevershuisje. Zit achter de oude kerk/graven allee in een zijstraatje van grotestraat noord.

Ooh en als je nog nooit in Almelo geweest bent... het oude wevershuisje. Zit achter de oude kerk/graven allee in een zijstraatje van grotestraat noord.

zaterdag 29 mei 2021 om 11:29
Ik weet niet of ze al open zijn, maar bij de grote kerk zit De Zoete Bezigheid. Lekker thee drinken met wat lekkers en ondertussen een kettinkje of armbandje fröbelen.
Of een fietstochtje richting Vasse met een high tea bij theehuisje Dennenoord.
Voor leuke kinderkleding kun je langs bij Studio MK.
Verder gaat de bioscoop binnenkort ook weer open dus eventueel een film bij slecht weer?
Terrasjes zijn er genoeg, zoals hier boven al staat. Als je eventueel wilt laten bezorgen, dan is Blazin’ Burgers erg lekker. Je kan er ook zitten, maar niet supergezellig en buiten het centrum.
Of een fietstochtje richting Vasse met een high tea bij theehuisje Dennenoord.
Voor leuke kinderkleding kun je langs bij Studio MK.
Verder gaat de bioscoop binnenkort ook weer open dus eventueel een film bij slecht weer?
Terrasjes zijn er genoeg, zoals hier boven al staat. Als je eventueel wilt laten bezorgen, dan is Blazin’ Burgers erg lekker. Je kan er ook zitten, maar niet supergezellig en buiten het centrum.
zaterdag 29 mei 2021 om 12:58
Ja, sorry hoor. Er is een barbie tentoonstelling in het Stadsmuseum.
Vrees toch dat weinig jongens daarvoor belangstelling hebben, hoe ge-emanicipeerd we ook willen zijn.

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

zaterdag 29 mei 2021 om 16:21
Prestonpalace gok ik zo? Veel mensen komen een weekend logeren speciaal voor het zwembad/kermis/barretjes in preston palace.lizenlotte schreef: ↑29-05-2021 15:38Wat mij vooral triggert: hoe komt iemand op het idee om een weekend naar Almelo te gaan? Er zijn zoveel mooiere plaatsen in de omgeving..

zaterdag 29 mei 2021 om 19:52
5 juni gaan ze weer open.lizenlotte schreef: ↑29-05-2021 16:35Is dat weer los ja? Ik dacht gelezen te hebben dat dat dicht was.

zaterdag 29 mei 2021 om 21:45
Nee geen preston palace. Lijkt me verschrikkelijk!
Wij zijn meer van rondstruinen, terasje, kerkje bekijken, leuke marktjes en lekker eten
Dochter heeft topo gehad en kwamen we erachter dat we helemaal niet bekend zijn in dat gebied. We gaan gewoon naar hotel in Almelo, moeder kind uitje. Maar auto mee dus kunnen van daaruit alle kanten op.
Zijn geregeld in A'dam, Limburg, Leeuwarden en Zwolle en alles er boven. Dus qua shoppen zien we genoeg. Eens iets anders is ook wel leuk vind ik.
Wij zijn meer van rondstruinen, terasje, kerkje bekijken, leuke marktjes en lekker eten

Dochter heeft topo gehad en kwamen we erachter dat we helemaal niet bekend zijn in dat gebied. We gaan gewoon naar hotel in Almelo, moeder kind uitje. Maar auto mee dus kunnen van daaruit alle kanten op.
Zijn geregeld in A'dam, Limburg, Leeuwarden en Zwolle en alles er boven. Dus qua shoppen zien we genoeg. Eens iets anders is ook wel leuk vind ik.

zondag 30 mei 2021 om 21:43
In dat geval...Ootmarsum! Klein kunst stadje met schattig centrum en leuke boetiekjes. Sowieso is dat deel qua natuur prachtig, gemeente dinkelland. Bij lattrop sterren kijken, zwemmen bij 1 van de plassen, rondfietsen door 't glooiende landschap, naar de sallandse heuvelrug, Wierdense veld met de schaapskooi etc etc. Twente is prachtig!Moeder83 schreef: ↑29-05-2021 21:45Nee geen preston palace. Lijkt me verschrikkelijk!