De man...

31-05-2021 01:08 89 berichten
De knappe man die 2x tien jaar ouder is dan je, naast de hypothetische drie alimentaties en zeventien kinderen voornamelijk een huwelijk heeft met zijn werk in 22 leidingevende en managing partner functies, maar die wel op een woensdagavond bij jou aankomt schurken voor een kop (!!!) muntthee.

Wat moet je er nou mee?
Alle reacties Link kopieren
Luisteren naar de alarmbellen in je hoofd, zou ik zeggen.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
_hazewind schreef:
31-05-2021 01:36
Krijg ik nog een VOG als ik GHB in de kruidenthee heb gegooid? (overheidsfuncties enzovoorts)
ehm...
Nou, als hij bij een toenadering van jou opeens raar gaat doen, dan zou ik hem afstrepen. Dan is hij of niet single, of hij heeft issues met vrouwen die de leiding nemen en dan is hij geen geschikte partner voor mij. Ik zou wellicht nog vragen waarom hij zo raar doet, maar grote kans dat ik gigantisch af zou knappen daarop.

Wat wil jij? Alleen seks of ook een relatie met hem?
Een oude met erectieproblemen.
wij slapen nooit.
Dit is zo’n man met mooie praatjes en weinig inhoud. Je mag wel enigszins iets van initiatief verwachten als hij echt interesse heeft. Dat leeftijdsverschil moet je ook niet willen. Nu is het waarschijnlijk nog een knappe vijftiger, maar de jaren slaan hard toe na die tijd.
Kan er op deze pijler geen topic komen met als titel:
Wissel hier je leukste dramareceptjes.
Er zijn ook leuke mannen. Daar zou ik mijn aandacht aan besteden als ik jou was, to.
valentinamaria schreef:
31-05-2021 08:31
Een oude met erectieproblemen.
Deze!
Wat moet je ermee?

Wat dacht je van niks?

Je praat sowieso niet leuk over hem, dus.... waarom zou je in godsnaam contact hebben met iemand waar je zo over denkt en praat?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Moirmel schreef:
31-05-2021 09:09

Nou, waar vinden ze al die mannen.
Nummer van een goede psycholoog geven.
Wat een gedoe. En je krijgt er niet eens wat leuks/lekkers/spannends voor terug.
Zeggen dat je me-time hebt en wel laat weten wanneer je tijd voor hem hebt.
kindrebel schreef:
31-05-2021 09:55
Zeggen dat je me-time hebt en wel laat weten wanneer je tijd voor hem hebt.
En het dan vervolgens gewoon laten doodbloeden.
Moirmel schreef:
31-05-2021 09:09
LOL

En verder vind ik 'm heel leuk natuurlijk, is de klik er ook IRL en hebben we veel gemeenschappelijke raakvlakken en interesses.

Over de voorgaande relaties en mogelijke kinderen weet ik uiteraard niets, dat zijn aannames.

De eerste... "date" bij hem, (overigens aan de wijn maar wel keurig om 00:15 naar huis gebracht met drie kusjes op de wang) raakten we al niet uitgepraat en dat was de tweede keer ook zo.

Ik ga vooralsnog geloof ik voor optie 1: dinges his brains out.
Na al dat #metoo gedoe is hij wellicht wat voorzichtig voordat hij hem er in hangt?

En ook succesvolle zakenmannen kunnen verlegen zijn op relatiegebied. Niet iedere knappe succesvolle man is een vreemdgaande klootzak!

ik zou er in ieder geval wel nieuwsgierig door worden. Zodra je zijn brains er uit gedingesd (t?) hebt, zijn jullie wel die opbouwende spanning kwijt. Niets mis het uitstellen van de daad. Die eerste broeierige hongerige dierlijke neukpartij is er maar één keer! Net als met vakanties: De voorpret is ook leuk.

edit: Nu wil ik er ook één......
anoniem_385649 wijzigde dit bericht op 31-05-2021 11:40
Reden: edit
3.34% gewijzigd
aikidoka schreef:
31-05-2021 08:16
Nou, als hij bij een toenadering van jou opeens raar gaat doen, dan zou ik hem afstrepen. Dan is hij of niet single, of hij heeft issues met vrouwen die de leiding nemen en dan is hij geen geschikte partner voor mij. Ik zou wellicht nog vragen waarom hij zo raar doet, maar grote kans dat ik gigantisch af zou knappen daarop.

Wat wil jij? Alleen seks of ook een relatie met hem?
Of hij is er die ochtend achter gekomen dat hij chlamydia aan z'n lul heeft hangen en dan dus ook niet met condoom wil neuken. Of net gesport en een stinkende zweetpenis. Of een tattoo van een anus naast z'n pik staan en nog zoekt naar het moment om uit te leggen waarom. Of hij heeft erectieproblemen en vindt het lastig om dat te zeggen. Of dit of dat. Kan allemaal.

Goed, in al die gevallen zou het ook niet een man voor mij zijn.
Je kan echt niets beter krijgen dan dit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
_hazewind schreef:
31-05-2021 10:48
En straks is het janken omdat ie niet terug appt.
viva-amber schreef:
31-05-2021 12:43
Je kan echt niets beter krijgen dan dit?
Dit dus, jak. 20 jaar ouder met een lading kinderen en vrouwen
De nood is vast erg hoog.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
stellar schreef:
31-05-2021 13:49
Dit dus, jak. 20 jaar ouder met een lading kinderen en vrouwen
dan is het natuurlijk ook wel logisch dat hij alleen wil praten.
wij slapen nooit.
Wat vermoeiend. Zeg gewoon in het Nederlands wat je wil, zonder zo kek mogelijk proberen te schrijven en zoveel aannames.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
_hazewind schreef:
31-05-2021 10:48
LOL

En verder vind ik 'm heel leuk natuurlijk, is de klik er ook IRL en hebben we veel gemeenschappelijke raakvlakken en interesses.

Over de voorgaande relaties en mogelijke kinderen weet ik uiteraard niets, dat zijn aannames.

De eerste... "date" bij hem, (overigens aan de wijn maar wel keurig om 00:15 naar huis gebracht met drie kusjes op de wang) raakten we al niet uitgepraat en dat was de tweede keer ook zo.

Maar waarom weet je na al dat gepraat nog niets over hem dan? Het kan dus ook zijn dat hij nul kinderen heeft? Ik denk dat z'n pielemoosje faalangst heeft. Dat is het vast.
Je zal er maar op vallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven