Gezocht : super high tea
zondag 30 mei 2021 om 18:16
Ik heb iets te vieren
En ik wil dat doen met een high tea. Een diner zit er niet in ivm ernstig zieke moeder. Avonden zijn voor haar niet meer te doen, dus dan een high tea.
Ik zoek een mooie locatie in Drenthe, Friesland, Overijssel.
Ik zoek een leuke locatie met een goede, gevarieerde high tea wat qua kwaliteit echt lekker is. En ivm mijn moeder op korte termijn (want terminaal) en geen locatie waar je terecht kunt met van die uit eten kado kaarten of postcodeloterij achtige toestanden. Kleinschalig en vooral niet te druk.
We zijn met 7 personen.
Wie heeft DE tip !

Ik zoek een mooie locatie in Drenthe, Friesland, Overijssel.
Ik zoek een leuke locatie met een goede, gevarieerde high tea wat qua kwaliteit echt lekker is. En ivm mijn moeder op korte termijn (want terminaal) en geen locatie waar je terecht kunt met van die uit eten kado kaarten of postcodeloterij achtige toestanden. Kleinschalig en vooral niet te druk.
We zijn met 7 personen.
Wie heeft DE tip !

zondag 30 mei 2021 om 22:46
Oh help, het staat er echt zo vaak. Er gebeurde niets toen ik op verzenden drukte, maar het staat er nu wel iets te vaak. Sorry! Heb geen aandelen en werk er ook niet, maar lekker is het wel. Vallen mijn Posts nog aan te passen? Edit: ja dus
moska2002 wijzigde dit bericht op 30-05-2021 22:51
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
2.77% gewijzigd
maandag 31 mei 2021 om 09:58
ik ga vandaag bellen en even kijken wat er mogelijk is. Alles gaat komende week weer volledig open dus zal het wel druk zijn. En idd.. iemand merkte al op.. misschien moeten we het gewoon thuis doen of in mijn tuin. Dan kan mijn moeder gewoon in lekkere comfortabele stoel zitten en als ze het zat is gewoon naar huis. Dus eens zien wat daarin mogelijk is.
Alvast bedankt voor alle leuke opties
Alvast bedankt voor alle leuke opties

maandag 31 mei 2021 om 18:24
poldervrouw schreef: ↑31-05-2021 09:58ik ga vandaag bellen en even kijken wat er mogelijk is. Alles gaat komende week weer volledig open dus zal het wel druk zijn. En idd.. iemand merkte al op.. misschien moeten we het gewoon thuis doen of in mijn tuin. Dan kan mijn moeder gewoon in lekkere comfortabele stoel zitten en als ze het zat is gewoon naar huis. Dus eens zien wat daarin mogelijk is.
Alvast bedankt voor alle leuke opties![]()
Ik kan me voorstellen dat thuis ook intiem is. Als je moeder toch wat oncomfortabel wordt, kan ze bijvoorbeeld ook even een half uurtje gaan liggen en dan weer aanschuiven.
donderdag 3 juni 2021 om 22:14
Ik heb inmiddels weten te regelen dat de high tea bij mij thuis verzorgd gaat worden.. Dat is gezien de omstandigheden wel zo fijn. Ik heb het daardoor wel dicht bij huis moeten zoeken omdat de anderen het te ver weg vonden (logisch). Ik heb hierdoor wel een aantal super leuke adressen om zelf heen te gaan 
Bedankt !

Bedankt !

vrijdag 4 juni 2021 om 09:17
Fijn dat het lekker thuis kan, geniet ervan!poldervrouw schreef: ↑03-06-2021 22:14Ik heb inmiddels weten te regelen dat de high tea bij mij thuis verzorgd gaat worden.. Dat is gezien de omstandigheden wel zo fijn. Ik heb het daardoor wel dicht bij huis moeten zoeken omdat de anderen het te ver weg vonden (logisch). Ik heb hierdoor wel een aantal super leuke adressen om zelf heen te gaan
Bedankt !