Kop muntthee code taal dating

01-06-2021 15:41 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik las net in een ander topic dat kop muntthee dus iets heel anders betekent in de dating wereld van vandaag, ik kende chillen en netflix al wel maar ben ondanks mijn leeftijd verder echt groentje en op het gebied van daten en dus van datingscodes maar vind het wel heel grappig, wie wijdt me in over alle geheime codezinnen en wat ze betekenen? Lijkt me heel leuk om te lezen en uiteraard nuttig om te weten :-) Alvast bedankt voor de reacties en een hele fijne middag en avond verder aan alle forummers.
In_Tenebris schreef:
01-06-2021 16:27
Zou kunnen, maar mensen die een voorstel aan elkaar om een kopje muntthee te drinken klinken natuurlijk meer als praten dan als seks. Ik volg al die codes niet omdat ik niet date. Als ik dat wel zou doen zou ik het wel weten denk ik, maar allen Netflix gebruiken. Als je serieus wil met iemand is het al moeilijk genoeg en dat soort codetaal maakt het niet beter. Op zich wel grappig om te weten, kijken of je ze snapt. Verder hou ik niet van puzzels, die zijn er al genoeg.

Ik zou niet eens willen daten met iemand die codetaal nodig heeft om normale voorstellen te doen.
pokkewijf schreef:
01-06-2021 16:28
Ik heb een kwartier geleden een plant verse munt op mijn balkon gezet. Mag ik daar thee van zetten of kom ik dan in de problemen? :sigh:
Dilemma's dilemma's

Als je karakter enigszins verband houd met je nick zou ik het niet doen, dan is de kans altijd aanwezig denk ik.
Ik ben te oud voor dit soort onzin..
Ik ben al 4jr single maar die kop muntthee ken ik ook niet.

Iets lekkers bij de koffie dan weer wel :yum:
Been there, done that, got the T-shirt.
nerdopviva schreef:
01-06-2021 16:29
Ik zou niet eens willen daten met iemand die codetaal nodig heeft om normale voorstellen te doen.

Uiteraard niet, maar als je ermee opgegroeid bent en niet beter weet niet beter is dat weer anders denk ik. Zelf snap ik simpele dingen vaak al niet helemaal, dus codetaal is niets voor mij. Misschien ook als je in dat " circuit " zit dat je er bekend mee bent.
Led-lampje schreef:
01-06-2021 16:24
Muntthee? Klinkt niet echt Nederlands.
Jawel hoor. Aardig ingeburgerd. Is volgens mij geen codetaal, maar ik zit niet in de online-dare-wereld en kan het mis hebben. Ik zou eerder denken: ‘ah nee, straks wil hij ook nog samen naar yoga en mindful mediteren.

Al eerder in een (verwijderd) topic gesteld door mezelf: Wat betekent ‘Do you like salmon?’ Die vraag kreeg ik dus.
Ik beneen nitwit in datingwereld en was/ben dus ook ‘bang’ wat codetaal/‘slang’ gemist te hebben.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Apatura schreef:
01-06-2021 16:31
Ik ben al 4jr single maar die kop muntthee ken ik ook niet.

Iets lekkers bij de koffie dan weer wel :yum:

Die zou ik dus echt niet snappen zonder verduidelijking denk ik. Maakt natuurlijk niet heel veel uit, maar ik zou serieus zoeken naar een goede banketbakker en met iets lekkers komen. Kopje muntthee klinkt toch als kletsen? Drink ik nooit, wel gemberthee, maar die wil ik verder ook niet kennen denk ik.
Een man die al dit soort codetaal gebruikt om überhaupt tot een neukafspraak te komen is al afknapperig. Wie weet wat hij dan allemaal in je oor brabbelt tijdens stomende seks brrrrr :rofl:
Chienandalou schreef:
01-06-2021 16:34
Jawel hoor. Aardig ingeburgerd. Is volgens mij geen codetaal, maar ik zit niet in de online-dare-wereld en kan het mis hebben. Ik zou eerder denken: ‘ah nee, straks wil hij ook nog samen naar yoga en mindful mediteren.

Al eerder in een (verwijderd) topic gesteld door mezelf: Wat betekent ‘Do you like salmon?’ Die vraag kreeg ik dus.
Ik beneen nitwit in datingwereld en was/ben dus ook ‘bang’ wat codetaal/‘slang’ gemist te hebben.
salmon = stukje voorhuid (?)

Ja geen idee hoor, ik gooi maar een balletje op.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 28-06-2021 18:18
98.76% gewijzigd
Ik zit er ook niet mee om dingen te vragen, degene die dat stom vindt is toch niet mijn type.
nerdopviva schreef:
01-06-2021 16:29
of die muntthee bestelt tijdens de date
Ik vind het allemaal maar zeer antroposofisch aan doen en vrees dat ik dan drooggelegd word bij de term yoni.
Wel goed gevonden als het verzonnen is, het klinkt voor mij als iemand die komt om te kletsen en niet om te ketsen.
pokkewijf schreef:
01-06-2021 16:28
Ik heb een kwartier geleden een plant verse munt op mijn balkon gezet. Mag ik daar thee van zetten of kom ik dan in de problemen? :sigh:
Dilemma's dilemma's
Gewoon door de (fruit)salade gooien. Wel zo veilig. :proud:
Well behaved women rarely make history.
kes49240 schreef:
01-06-2021 15:41
dat kop muntthee dus iets heel anders betekent in de dating wereld
Nee hoor.
In_Tenebris schreef:
01-06-2021 16:39
Wel goed gevonden als het verzonnen is, het klinkt voor mij als iemand die komt om te kletsen en niet om te ketsen.
en als je date te aanhankelijk wordt, kun je zeggen:
Ik bestelde MUNTHEE, je weet toch wat dat betekent????
Zijdus schreef:
01-06-2021 16:39
Gewoon door de (fruit)salade gooien. Wel zo veilig. :proud:

Ik zou hopen op plantenbakken in de buurt of de mogelijkheid om het mee te smokkelen naar het toilet, je wil ook niet gelijk onfatsoenlijk overkomen.
kes49240 schreef:
01-06-2021 15:41
Hallo allemaal,
Ik las net in een ander topic dat kop muntthee dus iets heel anders betekent in de dating wereld van vandaag,
In welk topic las je dat? Want volgens mij is dat totaal niet zo
Thordîs schreef:
01-06-2021 16:46
In welk topic las je dat? Want volgens mij is dat totaal niet zo
loep TO maar even
Oh met loepen gevonden..

Als je dus bij 1 vage forummer met een onleesbaar topic leest dat de man op woensdag voor een kop (!!!!) muntthee langskomt (die !!!! zijn uit dat topic) dan denk jij dat het codetaal is? En als dan een nog vagere forummer na speculeren over die formulering zegt dat het voor iets anders staat dan denk jij dat het algemeen geaccepteerde codetaal is?
Als ik dit lees vrees ik dat ik voor eeuwig vrijgezel blijf. Ik snap codes nooit.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
01-06-2021 16:49
Als ik dit lees vrees ik dat ik voor eeuwig vrijgezel blijf. Ik snap codes nooit.

Dan ben je geen insider.
lollypopje schreef:
01-06-2021 16:49
Het is ook geen code. Gewoon een to met een foute man die elke woensdag thee komt drinken maar eigenlijk komt neuken. Geen codetaal dus, gewoon het beestje niet bij de naam noemen
Daveotion schreef:
01-06-2021 16:37
salmon = stukje voorhuid (?)

Ja geen idee hoor, ik gooi maar een balletje op.
Alleen als die op de huid gebakken is, wel zo crispy.
Wanna grow up to be
Be a debaser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven