Kop muntthee code taal dating
dinsdag 1 juni 2021 om 15:41
Hallo allemaal,
Ik las net in een ander topic dat kop muntthee dus iets heel anders betekent in de dating wereld van vandaag, ik kende chillen en netflix al wel maar ben ondanks mijn leeftijd verder echt groentje en op het gebied van daten en dus van datingscodes maar vind het wel heel grappig, wie wijdt me in over alle geheime codezinnen en wat ze betekenen? Lijkt me heel leuk om te lezen en uiteraard nuttig om te weten
Alvast bedankt voor de reacties en een hele fijne middag en avond verder aan alle forummers.
Ik las net in een ander topic dat kop muntthee dus iets heel anders betekent in de dating wereld van vandaag, ik kende chillen en netflix al wel maar ben ondanks mijn leeftijd verder echt groentje en op het gebied van daten en dus van datingscodes maar vind het wel heel grappig, wie wijdt me in over alle geheime codezinnen en wat ze betekenen? Lijkt me heel leuk om te lezen en uiteraard nuttig om te weten

dinsdag 1 juni 2021 om 16:29
In_Tenebris schreef: ↑01-06-2021 16:27Zou kunnen, maar mensen die een voorstel aan elkaar om een kopje muntthee te drinken klinken natuurlijk meer als praten dan als seks. Ik volg al die codes niet omdat ik niet date. Als ik dat wel zou doen zou ik het wel weten denk ik, maar allen Netflix gebruiken. Als je serieus wil met iemand is het al moeilijk genoeg en dat soort codetaal maakt het niet beter. Op zich wel grappig om te weten, kijken of je ze snapt. Verder hou ik niet van puzzels, die zijn er al genoeg.
Ik zou niet eens willen daten met iemand die codetaal nodig heeft om normale voorstellen te doen.

dinsdag 1 juni 2021 om 16:30

dinsdag 1 juni 2021 om 16:33
nerdopviva schreef: ↑01-06-2021 16:29Ik zou niet eens willen daten met iemand die codetaal nodig heeft om normale voorstellen te doen.
Uiteraard niet, maar als je ermee opgegroeid bent en niet beter weet niet beter is dat weer anders denk ik. Zelf snap ik simpele dingen vaak al niet helemaal, dus codetaal is niets voor mij. Misschien ook als je in dat " circuit " zit dat je er bekend mee bent.
dinsdag 1 juni 2021 om 16:34
Jawel hoor. Aardig ingeburgerd. Is volgens mij geen codetaal, maar ik zit niet in de online-dare-wereld en kan het mis hebben. Ik zou eerder denken: ‘ah nee, straks wil hij ook nog samen naar yoga en mindful mediteren.
Al eerder in een (verwijderd) topic gesteld door mezelf: Wat betekent ‘Do you like salmon?’ Die vraag kreeg ik dus.
Ik beneen nitwit in datingwereld en was/ben dus ook ‘bang’ wat codetaal/‘slang’ gemist te hebben.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser

dinsdag 1 juni 2021 om 16:37
Die zou ik dus echt niet snappen zonder verduidelijking denk ik. Maakt natuurlijk niet heel veel uit, maar ik zou serieus zoeken naar een goede banketbakker en met iets lekkers komen. Kopje muntthee klinkt toch als kletsen? Drink ik nooit, wel gemberthee, maar die wil ik verder ook niet kennen denk ik.

dinsdag 1 juni 2021 om 16:37
salmon = stukje voorhuid (?)Chienandalou schreef: ↑01-06-2021 16:34Jawel hoor. Aardig ingeburgerd. Is volgens mij geen codetaal, maar ik zit niet in de online-dare-wereld en kan het mis hebben. Ik zou eerder denken: ‘ah nee, straks wil hij ook nog samen naar yoga en mindful mediteren.
Al eerder in een (verwijderd) topic gesteld door mezelf: Wat betekent ‘Do you like salmon?’ Die vraag kreeg ik dus.
Ik beneen nitwit in datingwereld en was/ben dus ook ‘bang’ wat codetaal/‘slang’ gemist te hebben.
Ja geen idee hoor, ik gooi maar een balletje op.

dinsdag 1 juni 2021 om 16:38
of die muntthee bestelt tijdens de datenerdopviva schreef: ↑01-06-2021 16:29Ik zou niet eens willen daten met iemand die codetaal nodig heeft om normale voorstellen te doen.

dinsdag 1 juni 2021 om 16:39
dinsdag 1 juni 2021 om 16:42
en als je date te aanhankelijk wordt, kun je zeggen:In_Tenebris schreef: ↑01-06-2021 16:39Wel goed gevonden als het verzonnen is, het klinkt voor mij als iemand die komt om te kletsen en niet om te ketsen.
Ik bestelde MUNTHEE, je weet toch wat dat betekent????

dinsdag 1 juni 2021 om 16:48
Oh met loepen gevonden..
Als je dus bij 1 vage forummer met een onleesbaar topic leest dat de man op woensdag voor een kop (!!!!) muntthee langskomt (die !!!! zijn uit dat topic) dan denk jij dat het codetaal is? En als dan een nog vagere forummer na speculeren over die formulering zegt dat het voor iets anders staat dan denk jij dat het algemeen geaccepteerde codetaal is?
Als je dus bij 1 vage forummer met een onleesbaar topic leest dat de man op woensdag voor een kop (!!!!) muntthee langskomt (die !!!! zijn uit dat topic) dan denk jij dat het codetaal is? En als dan een nog vagere forummer na speculeren over die formulering zegt dat het voor iets anders staat dan denk jij dat het algemeen geaccepteerde codetaal is?

dinsdag 1 juni 2021 om 16:50
lollypopje schreef: ↑01-06-2021 16:49Als ik dit lees vrees ik dat ik voor eeuwig vrijgezel blijf. Ik snap codes nooit.
Dan ben je geen insider.

dinsdag 1 juni 2021 om 16:50
Het is ook geen code. Gewoon een to met een foute man die elke woensdag thee komt drinken maar eigenlijk komt neuken. Geen codetaal dus, gewoon het beestje niet bij de naam noemenlollypopje schreef: ↑01-06-2021 16:49Als ik dit lees vrees ik dat ik voor eeuwig vrijgezel blijf. Ik snap codes nooit.