Pop-up strandtent HEMA

05-06-2021 14:03 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Ik heb onlangs de groene pop-up strandtent van de Hema gekocht van 110x193x96.( weet niet hoe ik een foto plaats). Is er iemand die deze ook heeft en weet hoe we deze in godsnaam weer ingeklapt krijgen?
We zijn toch niet heel onhandig maar we snappen er geen snars van.
Youtube... Dan zie je het principe...
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Liebeskind² schreef:
05-06-2021 14:03
Youtube... Dan zie je het principe...
Dat zou je denken inderdaad, maar zijn toch allemaal niet hetzelfde als dit geval.
Inderdaad YouTube. En als je hem eenmaal te pakken hebt, nog 10x doen zodat je het gevoel echt goed in de vingers hebt. Het is echt even een kunstje.
Wat heb je geprobeerd?
Ik zou ze middens van de onderste en de middenste bogen op elkaar houden, de voorste er naar toe trekken en er overheen. en als t goed is heb je dan 3 circels waarvan de buitenste naar binnenklappen.

Snappie?

Geen idee of t klopt maar lijkt me een optie
Been there, done that, got the T-shirt.
In mijn geval niet
Ik mis dat gen.
Dit lijkt hetzelfde soort tentje te zijn: https://youtu.be/E_wLcmj5dtg
Het idee is hetzelfde hoor.

En hoe het moet staat in 8 stappen op het label van de verpakking. :-D
Dat zal niet verschillen met wat wij hier met woorden je kunnen duidelijk maken. ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=1bClSE9X1xI

Is ook een strandtentje.
Haha, wonderlijk hoe zoiets kan (of niet kan/lukt) hè :D . Inmiddels voor elkaar gekregen?
* gaat nu zelf even kijken naar de Hema pop up strandtenten :$ nog 6 op voorraad
Voor iedereen een groene tuin
Blijven proberen.. een echte overwinning als het lukt 😂
En helaas vergeet je bij het volgende gebruik weer hoe het moest. Ik pak hem aan de zijkanten en kruis mijn armen en draai ze..
En dat meerdere keren tot ik vloek of het lukt
Nog een paar keer oefenen, tot je zeker weet hoe het moet.

Wij hebben ook zo’n soort tentje en vouwen hem zo op.
Op het strand was een stel, dat het niet voor elkaar kreeg. Uiteindelijk ben ik maar even gaan helpen. Konden zij ook weer naar huis. :)
ze zouden de aanwijzingen op de bodem moeten drukken
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
05-06-2021 18:25
ze zouden de aanwijzingen op de bodem moeten drukken

Dat doen veel fabrikanten ook. Bijvoorbeeld bij Decathlon zit de instructie er in genaaid op en heel groot label. Niet op de bodem maar wel op een plek die je tijdens het vouwen/draaien kunt blijven zien. Werkt ook met kleurcodes. Eerst geel naar geel, dan rood naar rood of vice versa.

Lukt mijn man of zoon echt altijd in één keer.
Al gelukt TO?
Been there, done that, got the T-shirt.
Wij hadden zoiets ooit als speeltent voor de kinderen voor in de tuin, ook van Hema. Ondanks dat ik ervaring had met het terug opvouwen van pop up tenten, was dit een lastig exemplaar. De eerste keer had ik er uit frustratie net wat te hard aan gebogen, waardoor hij niet meer echt goed uitklapte. En ook niet meer echt soepel in de verpakking terug kon. Ik baalde altijd als mijn kinderen het ding per ongeluk tegenkwamen op de zeer geheime plaats waar ik het verstopte en ermee wilden spelen.
Hier is het gelukt na een paar uur YouTube filmpjes te hebben bekeken :facepalm: :lol:
Dank allemaal!
Inmiddels is het mijn man 2x gelukt. Al kan hij niet precies navertellen hoe. Ik denk voor we gaan nogmaals maar proberen, anders denk ik dat de mensen op het strand de POPcorn erbij kunnen halen 🤣
Die standaard pop-up tentjes zijn nog wel te doen.

Ik heb een keer op een camping een Fransman met zijn vrouw een uur zien worstelen om een Quechua Base Seconds op proberen te vouwen. Die is nog een slagje groter.
Ze waren al zover dat ze hem op de camping achter hadden willen laten toen wij toch maar onze hulp aan zijn gaan bieden.
Ik denk niet dat ze hem ooit nog hebben durven gebruiken.

Zie op Youtube https://www.youtube.com/watch?v=IybmL9aftBQ

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven