Tegenstrijdige berichten
woensdag 9 juni 2021 om 13:07
Sinds een paar weken heb ik online contact met een man. In het begin was het leuk en veel contact. Maar intussen is dit veranderd. Hij geeft tegenstrijdige signalen.
Eerst hadden we dus zowat elke dag contact. Toen ineens had hij het druk.
Maar hij liet dit pas na een paar dagen weten. Hij zei dat hij het dus druk had en ook mensen op bezoek en dat hij dan niet gaat zitten appen. Aan de andere kant zegt hij dat als ik een bericht stuur dat hij altijd een bericht terug stuurt diezelfde dag.
In de praktijk is dat eigenlijk niet zo. Als ik iets stuur, reageert hij nu soms niet of pas na paar dagen.
Hij is niet veel meer online, maar soms nog wel. Alleen niet gelijk met mij. En dan stuurt hij mij ook niks verder.
Heel af en toe nog wel, en dan heeft hij het erover dat ik hem niks stuur. En dat hij dan altijd reageert als ik hem wel iets zou sturen. (Wat dus niet zo is)
Ook vraagt hij dan of ik andere leuke man ben tegengekomen.
Ik vraag hem of hij nog wel contact wil. Hij zegt van wel. En is dan weer lang offline of op andere tijden. En hoor ik niks van hem.
De keren dat er wel contact is zegt hij steeds dat hij druk is. Of vraagt steeds waarom ik niks laat horen.
Of hij vraagt als ik al een tijdje niks van hem gehoord heb, waarom ik geen contact met hem zoek.
Verwijderen wil hij ook niet want dat vindt hij niet aardig.
Dit leidt nergens toe en is best vermoeiend zo. Ik denk dat ik hem toch maar ga verwijderen.
Maar waarom doet iemand nu zo? Je kunt toch veel beter zeggen dat je geen contact meer wil..
Eerst hadden we dus zowat elke dag contact. Toen ineens had hij het druk.
Maar hij liet dit pas na een paar dagen weten. Hij zei dat hij het dus druk had en ook mensen op bezoek en dat hij dan niet gaat zitten appen. Aan de andere kant zegt hij dat als ik een bericht stuur dat hij altijd een bericht terug stuurt diezelfde dag.
In de praktijk is dat eigenlijk niet zo. Als ik iets stuur, reageert hij nu soms niet of pas na paar dagen.
Hij is niet veel meer online, maar soms nog wel. Alleen niet gelijk met mij. En dan stuurt hij mij ook niks verder.
Heel af en toe nog wel, en dan heeft hij het erover dat ik hem niks stuur. En dat hij dan altijd reageert als ik hem wel iets zou sturen. (Wat dus niet zo is)
Ook vraagt hij dan of ik andere leuke man ben tegengekomen.
Ik vraag hem of hij nog wel contact wil. Hij zegt van wel. En is dan weer lang offline of op andere tijden. En hoor ik niks van hem.
De keren dat er wel contact is zegt hij steeds dat hij druk is. Of vraagt steeds waarom ik niks laat horen.
Of hij vraagt als ik al een tijdje niks van hem gehoord heb, waarom ik geen contact met hem zoek.
Verwijderen wil hij ook niet want dat vindt hij niet aardig.
Dit leidt nergens toe en is best vermoeiend zo. Ik denk dat ik hem toch maar ga verwijderen.
Maar waarom doet iemand nu zo? Je kunt toch veel beter zeggen dat je geen contact meer wil..
jillian80 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 13:16
3.34% gewijzigd
woensdag 9 juni 2021 om 13:10
Waarom doet iemand zo?
Boeien. Jij hebt hier geen zin in.
En dan kun je toch appen: Henk, ik vind er weinig aan op deze manier, ik zet ons contact stop, de groetjes van Jillian.
Wat eten we vanavond?
woensdag 9 juni 2021 om 13:10
Miischien heeft hij meerdere "opties" openstaan en wil hij het contact met jou toch aanhouden in het geval dat... Bedenkt zelf wat jij wil dat is het belangrijkste, als je dit al vermoeiend vindt, zou ik er geen energie meer insteken en kijken of er dan ooit nog wel iets van zijn kant komt of niet, waarom wil hij weten of je andere mannen ontmoet trouwens?
woensdag 9 juni 2021 om 13:19
kes49240 schreef: ↑09-06-2021 13:10Miischien heeft hij meerdere "opties" openstaan en wil hij het contact met jou toch aanhouden in het geval dat... Bedenkt zelf wat jij wil dat is het belangrijkste, als je dit al vermoeiend vindt, zou ik er geen energie meer insteken en kijken of er dan ooit nog wel iets van zijn kant komt of niet, waarom wil hij weten of je andere mannen ontmoet trouwens?
Waarom hij dat wil weten weet ik ook niet.
Het komt op mij over alsof hij het niet fijn zou vinden als ik een andere man zou tegen komen. Maar ik kan me vergissen.
woensdag 9 juni 2021 om 13:32
Precies…en dooooooorrrrr (wat een verhaal). Waar al dat analyseren goed voor is is mij vreemd…
woensdag 9 juni 2021 om 13:33
woensdag 9 juni 2021 om 13:36
Klopt helemaal.Athena1905 schreef: ↑09-06-2021 13:33Als hij jou echt wil doet hij er echt meer voor. Dit leidt nergens toe.
Ik zou niet weten waarom hij het vraagt of ik een andere man heb ontmoet.
woensdag 9 juni 2021 om 13:44
woensdag 9 juni 2021 om 13:47
woensdag 9 juni 2021 om 14:29
Huh, hoe kan hij nou zien hoelang jij online bent voordat hij online komt? Of zit ie dan offline online?
Joh, dit is een eikel. Gewoon zeggen dat je zelfs met je buurman/verre neef nog leuker contact hebt dan dit en dat je het daarom voor gezien houdt.
Such fun!1
woensdag 9 juni 2021 om 14:33
Hij kan zien hoe laat ik ben uitgelogd. Niet hoe lang ik ingelogd ben geweest.
woensdag 9 juni 2021 om 14:57
Maar jullie hebben elkaar nog helemaal niet ontmoet? Hebben jullie al wel gebeld? Waarom zou je hier uberhaupt zin in hebben, in dit gedoe? En al helemaal als hij gaat vragen of je een andere leuke man hebt ontmoet: none of your business gast.
Ik zou het afkappen: ‘Pietje, ik merk dat ik het contact tussen ons niet prettig meer vind. Ik wil het graag hierbij laten.’
Ik zou het afkappen: ‘Pietje, ik merk dat ik het contact tussen ons niet prettig meer vind. Ik wil het graag hierbij laten.’
woensdag 9 juni 2021 om 15:08
goldmember schreef: ↑09-06-2021 13:35Ik ken dit soort mannen wel, die de boel omdraaien. Zelf weinig laten horen en dan doen als jij zo weinig contact opneemt.
Die wil zijn opties open houden. Ik zou hem lekker laten gaan.
Ik noem ze mietjes.
TO, dit is een mietje.
woensdag 9 juni 2021 om 16:16
Gebeld wel maar nog niet ontmoetSteenbokje79 schreef: ↑09-06-2021 14:57Maar jullie hebben elkaar nog helemaal niet ontmoet? Hebben jullie al wel gebeld? Waarom zou je hier uberhaupt zin in hebben, in dit gedoe? En al helemaal als hij gaat vragen of je een andere leuke man hebt ontmoet: none of your business gast.
Ik heb hier ook geen zin in. Ga hem wel verwijderen. Maar ik vind het gewoon raar.
In het begin was het nog niet zo'n gedoe. Was gewoon leuk. Maar nu is het wel gedoe.
woensdag 9 juni 2021 om 16:20