Uitgerekend 1e helft november 2021

07-03-2021 14:34 391 berichten
Hoi lieve allemaal!

Wie is er ook net achter gekomen zwanger te zijn en schrijft er gezellig mee?

We waren net begonnen in een ander topic, maar gaan hier verder onder een algemeen account. Nieuwe zwangeren zijn van harte welkom om mee te schrijven!
NaamLeeftijdenHoeveelste kindjeVolgende echo:heart:UitgerekendGeslacht
19Linn8733-372e4 juni:heart:30 oktober it's a girl!
Little_bird32-362e17 mei:heart:30 oktober...
Merel_1025-252e1 mei (pret):heart:6 novemberIt's a boy!
Badeend12327-321e22 mei (pret):heart:31 oktober...
Goldfish12332-381e18 juni:heart:11 november it's a girl!
Danya12327-331e17 mei:heart:2 november it's a girl!
BloemBr723-261e21 juni:heart:9 november it's a girl!
Charlootjes24-282e25 maart5 november...
Pinaco301e27 mei:heart:9 november...
Monstertje2230-301e...15 november...
KamikazeLove33-332e16 april:heart:12 november...
Piena0134-393e22 april:heart:10 november...
Bam2be31-..1e19 mei:heart:14 november...
Gpdmoh29-321e12 mei:heart:25 november...
Suuteke34..-..1e19 april:heart:27 november...
morange33-312e.. april:heart:17 november...
Lisa8931-403e15 mei:heart:13 november...

Accentoire :hug:
anoniem_646c6219e048c wijzigde dit bericht op 23-05-2021 08:44
42.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Linn :@@: hopelijk kunnen jullie eerder terecht, want donderdag duurt nog wel heel lang :hug:
Oh Linn wat een naar nieuws!! Dan duurt donderdag nog wel heel lang. Hopelijk kan je eerder terecht, ik duim voor jullie dat het meevalt🍀
@Linn oh nee toch, wat naar dat je ook zo lang moet wachten zeg.. gaat er van alles door je hoofd! Ik hoop voor jullie dat het meevalt :rose:
Oh Linn wat een verschrikkelijk naar nieuws. En dan zo lang moeten wachten. Wat moeilijk. Ik ga heel hard duimen dat het meevalt :hug:

Wij hadden vandaag de geslachtsecho en we krijgen een jongen :cheer2: we dachten dat eigenlijk al.
Linn Wat schrikken zeg, ik hoop dat jullie de meest positieve uitkomst mogelijk mogen krijgen.

Ik heb vrijdag weer een echo gehad bij de gynaecoloog (16 weken). Alles wat ze nu al kan beoordelen zag er goed uit en de baby was flink gegroeid. En we krijgen een meisje 🥰 Het maakt me verder weinig uit, maar met al een zoontje en alleen maar neefjes in de families toch wel heel leuk en onverwachts.
KL leuk :heart:

Morange jullie doorbreken de keten dus! Leuk :biggrin:
Wat schrikken Lin, ik duim voor jullie!!

Misschien een beetje dubbel om te vermelden... Wij hebben vandaag de 20w echo gehad en deze was goed. Er was wel wat werk nodig om alles goed te zien, maar uiteindelijk wel gelukt!
Jeetje Linn :hug: Ik hoop dat jullie snel meer weten.

Mega fijn voor degenen met goede echo’s!! Wat staan geluk en verdriet toch dicht bij elkaar he.. De volledige zwangerschap blijft gewoon vol zorgen of alles wel goed gaat en blijft gaan met die kleintjes in onze buiken.
Wat een naar bericht linn! Ik duim voor jullie!
19Linn87 oh nee! :( wat een vervelend nieuws. Konden jullie toch nog eerder terecht of is de afspraak alsnog morgenvroeg?
Heel veel succes iig en een dikke knuffel! Hopelijk valt het reuze mee :redrose:
Ik denk ook aan jullie en zal morgen voor jullie duimen :hug:
Hier wordt er ook aan jullie gedacht Lin, heel veel succes en een dikke knuffel! :hug:
Hoi lieve dames,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap:)
We gaan hopelijk allemaal bevallen van gezonde kindjes in november.
Ik ben zelf op 11 november uitgerekend van mijn eerste kindje (meisje).

Poe wat een bericht Linn, niet wat je wil horen en ik kan me voorstellen dat je daar ongerust van wordt :( . We hopen, bidden en duimen met je mee!

Groetjes
Linn hebben jullie nieuws?
Wij hebben donderdag de GUO gehad, het blijkt gelukkig een volledig gezond kindje en het wordt weer een meisje!
Ze had er alleen geen zin in, overal waar naar gekeken moest worden, liet ze of niet zien, of blokkeerde ze met haar handjes en armen… alsof ze het wist! Ik moest bijna een 2e afspraak inplannen om alles toch af te kunnen vinken omdat ze niet meewerkte 😂
Sorry voor de late update. Er komt nu zoveel over ons heen :cry:

Uit de GUO bleek duidelijk dat ons meisje een ernstige vorm van een open ruggetje heeft en werd ons verteld hoe ontzettend complex dit is. Daarna hebben we gelijk een vruchtwaterpunctie laten doen en hebben we beide bloed laten prikken. Daar kunnen ze nog informatie uit halen over de ernst maar vooral ook een hoop informatie over de erfelijkheid en mogelijke herhaling in de toekomst. Als een van ons drager is van iets kan dit natuurlijk ook nuttig zijn om te weten voor ons dochter van 2.

Komende week hebben we een gesprek met een kinderneuroloog en weer met de gynaecoloog die de GUO heeft gedaan en ons verder begeleidt. Daarna zullen wij een moeilijke beslissing moeten nemen :'-(
19Linn87 schreef:
13-06-2021 07:59
Sorry voor de late update. Er komt nu zoveel over ons heen :cry:

Uit de GUO bleek duidelijk dat ons meisje een ernstige vorm van een open ruggetje heeft en werd ons verteld hoe ontzettend complex dit is. Daarna hebben we gelijk een vruchtwaterpunctie laten doen en hebben we beide bloed laten prikken. Daar kunnen ze nog informatie uit halen over de ernst maar vooral ook een hoop informatie over de erfelijkheid en mogelijke herhaling in de toekomst. Als een van ons drager is van iets kan dit natuurlijk ook nuttig zijn om te weten voor ons dochter van 2.

Komende week hebben we een gesprek met een kinderneuroloog en weer met de gynaecoloog die de GUO heeft gedaan en ons verder begeleidt. Daarna zullen wij een moeilijke beslissing moeten nemen :'-(
Wat verschrikkelijk zeg, heel veel sterkte voor jullie de komende tijd!
Jeetje Linn ik ben er stil van…
Heel veel sterkte aankomende tijd, en met alle beslissingen die jullie moeten nemen 🍀
Oh Lin, wat verschrikkelijk.... Ontzettend veel sterkte gewenst!! :(
Geen woorden voor... veel sterkte en wijsheid toegewenst :purple:
Vreselijk linn! Heel veel sterkte met alles!
Oohh Linn heel veel sterkte :hug:
Afschuwelijk Linn.. we leven ontzettend met jullie mee. Heel veel sterkte samen en een dikke digitale knuffel ❤️
Geen best nieuws Linn! Sterkte!

Nadat hier de misselijkheid vertrok, is er nu een nieuw kwaaltje aan mijn deur komen kloppen. Wel te verstaan de flauwte. Ik vermoed dat het komt door een lage bloeddruk, maar aangezien ik morgen pas voor de eerste keer mijn vk zie, is er nog nooit naar mijn bloeddruk gekeken. Jullie ook allemaal pas ja 16 weken voor het eerst een live afspraak bij de vk?

En iemand tips voor flauwtes? Bouillon drink ik keurig elke dag, en dropjes heb ik inmiddels ook binnen handbereik.
Gpdmoh, wat vervelend zeg, nu weer flauwtje. Je zou af en toe een dextrootje kunnen proberen? Drop niet teveel, wordt afgeraden omdat het bloeddruk verhogend is.

Ik heb mn vk al vaak zat gezien en vandaag ook nog een gyn. Moet het voorlopig rustig aan doen, ik heb een poliep op mn baarmoederhals, die wanneer ik te druk doe, gelijk gaat bloeden :(. Nu uitslagen afwachten en voorlopig onder toezicht van gyn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven