niks meer gehoord van date..
zaterdag 12 juni 2021 om 00:17
hoi allemaal,
ik heb nu 1 date gehad met iemand die heel leuk was. Hij zei na de date dat hij het echt supertof vond en zelfs al een klein vlindertje bij zichzelf betrapte.
we zouden weer afspreken voor morgen, want hij zou dan ook naar een vriend hier komen en alles combineren. maandag appte hij om dat te zeggen, en we zeiden 'we appen dan nog wel om tijdstip af te spreken'. gisteren had ik hem nog gewoon een leuk berichtje gestuurd met daarin een linkje naar een onderwerp waar we het over hadden. Maar tot nu heb ik niks gehoord, dus ook geen reactie op dat berichtje en niks over morgen (zaterdag). Is dit het einde van het daten? of moet ik nog een keer een berichtje sturen over hoe laat we afspreken? ik vind het eerlijk gezegd dan wel een beetje wanhopig overkomen, helemaal als hij niet reageert op m'n berichtje van gister.
ik heb nu 1 date gehad met iemand die heel leuk was. Hij zei na de date dat hij het echt supertof vond en zelfs al een klein vlindertje bij zichzelf betrapte.
we zouden weer afspreken voor morgen, want hij zou dan ook naar een vriend hier komen en alles combineren. maandag appte hij om dat te zeggen, en we zeiden 'we appen dan nog wel om tijdstip af te spreken'. gisteren had ik hem nog gewoon een leuk berichtje gestuurd met daarin een linkje naar een onderwerp waar we het over hadden. Maar tot nu heb ik niks gehoord, dus ook geen reactie op dat berichtje en niks over morgen (zaterdag). Is dit het einde van het daten? of moet ik nog een keer een berichtje sturen over hoe laat we afspreken? ik vind het eerlijk gezegd dan wel een beetje wanhopig overkomen, helemaal als hij niet reageert op m'n berichtje van gister.
zaterdag 12 juni 2021 om 00:35
+1
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
zaterdag 12 juni 2021 om 00:54
zaterdag 12 juni 2021 om 07:54
Ach, zou je het bij een gewone vriend/vriendin ook wanhopig vinden overkomen? Ik zou dan gewoon nog een berichtje sturen, ipv alle communicatie zo exact te analyseren.Bieslook88 schreef: ↑12-06-2021 00:17of moet ik nog een keer een berichtje sturen over hoe laat we afspreken? ik vind het eerlijk gezegd dan wel een beetje wanhopig overkomen, helemaal als hij niet reageert op m'n berichtje van gister.
Als jij niets meer laat horen zijn jullie misschien allebei stil. Als je er nog een berichtje of belletje(!) aan waagt heb je meer duidelijkheid. Ik zou liever duidelijkheid hebben dan onzekerheid. En ik ben ook niet zo snel bang dat iemand me ‘wanhopig’ vindt.
Kijk je moet de ander niet bedelven onder de berichtjes en telefoontjes als die ander niets meer laat horen en dus kennelijk ghost. Maar twee keer achter elkaar het initiatief nemen tot contact, ik vind dat echt niet direct wanhopig of raar.
zaterdag 12 juni 2021 om 07:54
Mannen hebben vaak alles al in hun hoofd zitten maar delen het dan (nog) niet of zien de noodzaak niet.
Wij vrouwen zijn over het algemeen van het meteen regelen en vastzetten, tenminste... zo redeneer ik.
En wie weet is er wat tussen gekomen en antwoord hij gewoon wat later wanneer hij alles geregeld heeft.
Wij vrouwen zijn over het algemeen van het meteen regelen en vastzetten, tenminste... zo redeneer ik.
En wie weet is er wat tussen gekomen en antwoord hij gewoon wat later wanneer hij alles geregeld heeft.
zaterdag 12 juni 2021 om 07:57
Ik zou niet vragen hoe laat spreken we af, maar zelf een concreet voorstel doen.
Hoi,
Hoe gaat het?
Weet je al iets meer over je plannen van dit weekend?
Heb je zin om vanavond om 20.oo bij het terras van .. af te spreken?
Liefs, Bieslook
Hoi,
Hoe gaat het?
Weet je al iets meer over je plannen van dit weekend?
Heb je zin om vanavond om 20.oo bij het terras van .. af te spreken?
Liefs, Bieslook
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 12 juni 2021 om 08:05
Ik lees niks om je zorgen over te maken.
Als ik twee bezoeken op één dag wil combineren, dan is de afspraak voor dat tweede bezoek ook vaak 'ik bel even als ik eraan kom'.
Daarnaast is het zaterdag. Als deze vrienden graag uitslapen, kan die eerste afspraak ook nog wel eens zijn 'laat je het weten als je er klaar voor bent?' Dus dan staat er qua timing überhaupt nog niks vast die dag.
Ga gewoon je ding doen, je hoort het wel.
Als ik twee bezoeken op één dag wil combineren, dan is de afspraak voor dat tweede bezoek ook vaak 'ik bel even als ik eraan kom'.
Daarnaast is het zaterdag. Als deze vrienden graag uitslapen, kan die eerste afspraak ook nog wel eens zijn 'laat je het weten als je er klaar voor bent?' Dus dan staat er qua timing überhaupt nog niks vast die dag.
zaterdag 12 juni 2021 om 08:24
Ik houd zelf helemaal niet van thuis zitten wachten tot iemand eens tijd maakt. Kijk wanneer je elkaar een paar weken kent en je weet wat je aan elkaar hebt, dan prima. Maar niet weten of iemand om 19.00 uur wil afspreken om 00.00 denkt ik blijf toch liever bij die vriend, daar zou ik echt voor passen, zeker bij een 2de date. Dan ga ik liever iets leuks doen met vriendinnen of in Hello Kitty pyama Netflixen zonder in de make up in een leuke jurk te wachten op iemand die misschien niet eens komt.yette schreef: ↑12-06-2021 08:05Ik lees niks om je zorgen over te maken.
Het is de 2de date, ze zijn geen 6 maanden bij elkaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 12 juni 2021 om 08:31
TO ligt waarschijnlijk nog lekker te maffen. Zeker als ze om 00.30 nog wakker was.Kussensloop schreef: ↑12-06-2021 08:24Ik vind mensen die een topic openen en vervolgens niet meer reageren raar.
Anderen reageren en jij niet meer.
Je doet zeg maar een beetje wat jouw date doet.![]()
zaterdag 12 juni 2021 om 08:42
TO heeft dit topic vannacht iets na kwart over 12 gepost. Ze slaapt waarschijnlijk nog.Kussensloop schreef: ↑12-06-2021 08:24Ik vind mensen die een topic openen en vervolgens niet meer reageren raar.
Anderen reageren en jij niet meer.
Je doet zeg maar een beetje wat jouw date doet.![]()
zaterdag 12 juni 2021 om 08:43
Dat is heel waarschijnlijk.petronella72 schreef: ↑12-06-2021 08:42TO heeft dit topic vannacht iets na kwart over 12 gepost. Ze slaapt waarschijnlijk nog.
Alleen heeft ze op haar vorige en enige andere topic ook nooit gereageerd
zaterdag 12 juni 2021 om 08:54
Succes!
Mogelijk ga je het nooit weten
zaterdag 12 juni 2021 om 08:56
Hoe spreek je meerdere dingen in één keer af? Hij maakt het zichzelf moeilijk door te combineren. Gaat hij eerst bij die vriend en is dat super gezellig dan moet hij ofwel jou afzeggen ofwel weg gaan om naar jou te komen. Komt hij eerst bij jou dan is het omgekeerd. En jij zit in het eerste geval dan maar te wachten tot hij tijd/zin heeft.
Dat hij er geen vaste tijd kan op pinnen is wel te snappen.
Dat hij er geen vaste tijd kan op pinnen is wel te snappen.
zaterdag 12 juni 2021 om 09:07
Vandaar dat ik zei: ga je ding doen.viva-amber schreef: ↑12-06-2021 08:24Ik houd zelf helemaal niet van thuis zitten wachten tot iemand eens tijd maakt. Kijk wanneer je elkaar een paar weken kent en je weet wat je aan elkaar hebt, dan prima. Maar niet weten of iemand om 19.00 uur wil afspreken om 00.00 denkt ik blijf toch liever bij die vriend, daar zou ik echt voor passen, zeker bij een 2de date. Dan ga ik liever iets leuks doen met vriendinnen of in Hello Kitty pyama Netflixen zonder in de make up in een leuke jurk te wachten op iemand die misschien niet eens komt.
Het is de 2de date, ze zijn geen 6 maanden bij elkaar.
Als hij zo vaag is, hoef jij niet in de startblokken te staan om hem te ontvangen. Je kan gewoon een eind gaan rennen of een boodschap doen. Tegen de tijd dat hij laat weten hoe laat hij er kan zijn, kan je altijd nog bepalen of jou dat ook lukt en eventueel een tegenvoorstel doen. Maar als je anders met vriendinnen zou hebben afgesproken, zou ik wel even contact met hem opnemen: 'Hé, voor het plannen van mijn dag is het handig als ik weet of/hoe laat je denkt te komen!'
zaterdag 12 juni 2021 om 09:13
zaterdag 12 juni 2021 om 09:23
Ik niet.