Contact zoeken of laten gaan

14-06-2021 15:01 27 berichten
Een aantal jaar geleden heb ik een man ontmoet uit de buurt. Het klikte tussen ons en hij liet blijken dat hij mij wel zag zitten. Ik vond hem ook leuk, maar kwam erachter dat hij net uit elkaar was met zijn partner. Zij heeft later laten blijken niet gediend van mij te zijn. Ik heb hierna het contact verbroken, maar ben hem niet vergeten. Nu, na een hele tijd, ben ik hem weer tegengekomen waarna we gezellig hebben gepraat. Hij vertelde me nog steeds single te zijn maar zocht verder niet echt toenadering. Ik zou graag verder contact leggen, maar weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken (met het verleden in mijn achterhoofd). Wat denken jullie van deze situatie?
Wat maakt het uit wat zijn ex van jou vindt? Vraag of hij eens zin heeft om wat te gaan drinken.
Alle reacties Link kopieren
Tja... ik zie geen gevaar in contact zoeken. Die relatie is lang en breed voorbij, dus die ex heeft niet zoveel te willen in mijn ogen.
Heb je zijn nummer dan?
En trouwens, wat maakte dat je dacht dat hij geen toenadering zocht?
"he harry, was leuk je weer eens te spreken, binnenkort een biertje? het is prima terrasweer"
Elfje* schreef:
14-06-2021 15:46
Wat maakt het uit wat zijn ex van jou vindt? Vraag of hij eens zin heeft om wat te gaan drinken.
Dit ..
Het verleden is in het verleden...
Ik zou hem vragen of hij een keer zin heeft om wat te drinken en vanuit daar wel of niet verder gaan.

Als hij geen interesse (meer) heeft lijkt mij dat geen man over boord toch? Het is immers jaren geleden dat je hem voor het laatst had gezien.
Zij ex is niet van je gediend en dan verbreek je het contact: ok.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Eens met de rest, vraag of hij zin heeft om wat te gaan drinken.
Tja... je hebt je laten afschrikken door zijn, toen al ex-, partner en hij heeft daarna geen enkele moeite ondernomen om je beter te leren kennen of iets met je te gaan doen.

Proberen kan altijd, maar echt heel kansrijk vind ik dit niet klinken.
lilalinda schreef:
14-06-2021 15:48
"he harry, was leuk je weer eens te spreken, binnenkort een biertje? het is prima terrasweer"
Dit, perfect. Gewoon letterlijk dit zeggen.
Behalve als ie geen Harry heet, dan zou ik een kleine aanpassing doen ;-D
Boekenzijndebom schreef:
14-06-2021 16:13
:proud: verder eens.
:biggrin:
Boekenzijndebom schreef:
14-06-2021 16:13
:biggrin:
Ja ik heb zijn nummer, maar we hebben al lang geen app contact gehad. Heb destijds contact verbroken omdat ik voelde dat er tussen hen nog e.e.a. niet afgerond was. Ik twijfel nu omdat ik het toch een wat vreemde situatie vond en omdat het contact niet vanuit hem meer komt.
utrecht378 schreef:
14-06-2021 19:08
Ja ik heb zijn nummer, maar we hebben al lang geen app contact gehad. Heb destijds contact verbroken omdat ik voelde dat er tussen hen nog e.e.a. niet afgerond was. Ik twijfel nu omdat ik het toch een wat vreemde situatie vond en omdat het contact niet vanuit hem meer komt.

Dan doe je niets ;-)
utrecht378 schreef:
Wat een nette man. Hij bespringt degene die het contact met hem verbroken heeft als hij haar eens tegenkom niet.
Het is aan jou nu.
Gewoon contact opnemen en laten weten dat je het leuk vond hem weer te zien en vragen of hij zin heeft om ergens af te spreken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lijkt me vrij logisch dat hij nu niet als eerste toenadering zoekt, jij hebt hem immers destijds afgewezen. Ik zou ook wel 3 x nadenken voor ik mogelijk een 2 x afgewezen word :)
Nee heb je, ja kun je krijgen! Als je nu niets doet hoor of zie je hem mss ook nooit meer, dus wat heb je te verliezen?
Je hebt destijds zelf het contact verbroken en nu vind je het vreemd dat er toen/nu niks vanuit hem komt?

Jij bent gewoon aan zet hoor. Hij denkt bij interesse waarschijnlijk hetzelfde als jij. Hartstikke leuk, ga ervoor!
lilalinda schreef:
14-06-2021 15:48
Zoiets
Succes!
Daley71 schreef:
14-06-2021 19:42
Je hebt destijds zelf het contact verbroken en nu vind je het vreemd dat er toen/nu niks vanuit hem komt?

Jij bent gewoon aan zet hoor. Hij denkt bij interesse waarschijnlijk hetzelfde als jij. Hartstikke leuk, ga ervoor!

Dit. Nee heb je, ja kun je krijgen. Gewoon doen TO! Succes!
Hoe oud is hij en ben jij? Begint zijn naam met een M?
Mijn ervaring is dat daten als iemand net uit een relatie komt niet zo soepel gaat. Vaak zijn ze niet meteen toe aan iets nieuws. Ik kan me voorstellen dat er nu wat tijd overheen gegaan is en het meer kans van slagen heeft.

Stuur gewoon iets van: Hoi Harry, tijd niet gesproken en ik vroeg me af hoe het nu met je gaat. Het is heerlijk weer en de terrassen zijn weer open, zin om een keer bij te praten?
Je kunt méér.
utrecht378 schreef:
Wow je kan ook moeilijk doen om niks... stuur gewoon een appje. Klaar.
PaarsRoodGroen schreef:
14-06-2021 19:36
Lijkt me vrij logisch dat hij nu niet als eerste toenadering zoekt, jij hebt hem immers destijds afgewezen. Ik zou ook wel 3 x nadenken voor ik mogelijk een 2 x afgewezen word :)
Precies. Gewoon vragen of hij iets wil drinken. Je weet dat hij vrijgezel is, wat heb je te verliezen? Dat je toen het gevoel had dat hij nog niet klaar was met zijn ex is een hele goede reden dat je het destijds hebt afgekapt. Maar nu is nu.

Of niet en dan altijd blijven afvragen of het iets had kunnen worden.
Heb je het al gevraagd TO??

Doen hoor!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven