Dates vallen tegen

donderdag 17 juni 2021 om 08:30
Ik ben al een poosje alleen en zo af en toe kom ik een leuke man tegen op datingsites. Het is al drie keer gebeurd dat ze eerst leuk en lief zijn. Kan goed met ze praten en we hebben echt een klik maar als we een paar dates hebben gehad valt het steeds weer zo tegen dus dan kap ik het maar weer af. Ik begin best wel teleurgesteld te raken en merk dat ik bij voorbaat mannen begin af te wijzen omdat ik er toch al geen vertrouwen in heb.
Hebben andere vrouwen dit ook? Ik wil niet alleen blijven!
Hebben andere vrouwen dit ook? Ik wil niet alleen blijven!
donderdag 17 juni 2021 om 08:31
Je wilt een man, maar wijst ze bij voorbaat al af. Tja. Zo kom je nergens.
De meeste mensen komen niet gelijk een leuke partner tegen zodra ze op zoek gaan. Het is een kwestie van doorzetten.
Maar je geeft aan dat het na een paar dates zo tegen valt. Hoe bedoel je dat?
De meeste mensen komen niet gelijk een leuke partner tegen zodra ze op zoek gaan. Het is een kwestie van doorzetten.
Maar je geeft aan dat het na een paar dates zo tegen valt. Hoe bedoel je dat?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

donderdag 17 juni 2021 om 08:59
Je kan nou eenmaal even duren voordat je de juiste tegen komt.
Ik heb 19 verschillende mannen gedate voordat ik de leukste tegen kwam.
Meestal was 1 date genoeg om te zien dat er geen klik was. Soms meerdere met dezelfde.
Niet opgeven, en vooral niet te krampachtig op zoek gaan naar een relatie.
Geniet van de date, ga er open in.
Ik heb 19 verschillende mannen gedate voordat ik de leukste tegen kwam.
Meestal was 1 date genoeg om te zien dat er geen klik was. Soms meerdere met dezelfde.
Niet opgeven, en vooral niet te krampachtig op zoek gaan naar een relatie.
Geniet van de date, ga er open in.

donderdag 17 juni 2021 om 09:41
Mooi gezegd. Dat geeft mij tegelijkertijd zelf ook minder druk een “10” te willen zijn.
TO: Wat valt er precies tegen? Loopt het contact terug? Raak je zelf uitgekeken? En zo ja, waarop? Misschien helpt het om te kijken naar in hoeverre je overeenkomt in hoe je in het leven staat als mens. En vooral onderzoeken wat voor gevoel je hebt als je bij iemand bent (ben je ontspannen, voel je je kalm?)

donderdag 17 juni 2021 om 09:54
Wat heel erg helpt tegen die angst om alleen te blijven is een slecht huwelijk van een aantal jaar en dan een gruwelijke vechtscheiding. Echt, daarna is alleen zijn een verademing.
Dus mijn tip: neem een van die ongeschikte mannen, bijt je er helemaal in vast en trouw met hem zodra hij je vraagt.
Ik zou alleen geen huis met hem kopen.
Dus mijn tip: neem een van die ongeschikte mannen, bijt je er helemaal in vast en trouw met hem zodra hij je vraagt.
Ik zou alleen geen huis met hem kopen.

donderdag 17 juni 2021 om 11:28
De laatste man was ik op Facebook tegengekomen en dat klikte enorm goed. Konden heel goed praten en we hebben eerst veel gebeld en uiteindelijk gedate. Dat ging goed, maar na twee dates kwam hij bij mij thuis en toen hij z'n sokken uitdeed kwamen er twee hele onfris uitziende voeten tevoorschijn. Overal van dat vieze eelt en veel te lange nagels. Ik had dat ook helemaal niet verwacht want verder zag hij er heel verzorgd uit. We hebben daarna nog een date gehad maar ik zag het niet meer zitten. Ik moet er niet aan denken dat hij met die voeten naast me in bed ligt. Heel jammer want verder was het een leuke man. Hij vind mij nog steeds leuk en ik krijg elke week berichtjes van hem over wat hij aan het doen is en wanneer we weer afspreken maar ik ga er niet echt op in. Ik durf dat over z'n voeten niet te zeggen.

donderdag 17 juni 2021 om 11:37

Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)

donderdag 17 juni 2021 om 11:58
Je hoeft niks. Maar het kan wel handig zijn. En als het niks wordt heb je in elk geval een goede daad verricht en is hij bij volgende dates wat beter toegerust.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
donderdag 17 juni 2021 om 12:02

donderdag 17 juni 2021 om 12:04
Maar aan onverzorgde voeten is wat te veranderen. Aan een verrot karakter doe je niks.Mooniek schreef: ↑17-06-2021 11:28De laatste man was ik op Facebook tegengekomen en dat klikte enorm goed. Konden heel goed praten en we hebben eerst veel gebeld en uiteindelijk gedate. Dat ging goed, maar na twee dates kwam hij bij mij thuis en toen hij z'n sokken uitdeed kwamen er twee hele onfris uitziende voeten tevoorschijn. Overal van dat vieze eelt en veel te lange nagels. Ik had dat ook helemaal niet verwacht want verder zag hij er heel verzorgd uit. We hebben daarna nog een date gehad maar ik zag het niet meer zitten. Ik moet er niet aan denken dat hij met die voeten naast me in bed ligt. Heel jammer want verder was het een leuke man. Hij vind mij nog steeds leuk en ik krijg elke week berichtjes van hem over wat hij aan het doen is en wanneer we weer afspreken maar ik ga er niet echt op in. Ik durf dat over z'n voeten niet te zeggen.
donderdag 17 juni 2021 om 12:14
Tja, op die manier maak je het jezelf ook wel erg lastig.Mooniek schreef: ↑17-06-2021 11:28De laatste man was ik op Facebook tegengekomen en dat klikte enorm goed. Konden heel goed praten en we hebben eerst veel gebeld en uiteindelijk gedate. Dat ging goed, maar na twee dates kwam hij bij mij thuis en toen hij z'n sokken uitdeed kwamen er twee hele onfris uitziende voeten tevoorschijn. Overal van dat vieze eelt en veel te lange nagels. Ik had dat ook helemaal niet verwacht want verder zag hij er heel verzorgd uit. We hebben daarna nog een date gehad maar ik zag het niet meer zitten. Ik moet er niet aan denken dat hij met die voeten naast me in bed ligt. Heel jammer want verder was het een leuke man. Hij vind mij nog steeds leuk en ik krijg elke week berichtjes van hem over wat hij aan het doen is en wanneer we weer afspreken maar ik ga er niet echt op in. Ik durf dat over z'n voeten niet te zeggen.
Op het moment zelf had je er iets van kunnen zeggen.
Een beetje in een grapje vermomd maar wel duidelijk.
"Goh, ik weet dat in corona tijd veel dicht is geweest. Maar de pedicure zijn al weer een tijdje open hoor"

donderdag 17 juni 2021 om 13:17