Bel met 2 ontvangers

17-06-2021 09:45 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu het nog kan even :-D een vraag in mijn zoektocht naar een bel.

Ik zoek een bel met 2 ontvangers die er niet Chinees uitziet. Heb nu een zwarte hangen van bol.com maar het ding heeft allemaal Chinese liedjes en oogt ook gewoon goedkoop.

Wat zoek ik wel:
-strakke bel met Iig 2 ontvangers. Huis heeft een extra (4e) verdieping waardoor ik op zolder als in werk de bel niet hoor.
-liefst zonder batterijen
-goede kwaliteit en ik hoef niet 10000 vrolijke melodietjes.
-liefst denk ik een witte

Iemand een tip? Heb nu dus een miskoop hangen maar zoek iets mooiers.
Een ring doorbell met 2 geluidskastjes?
K0koro schreef:
17-06-2021 10:18
Een ring doorbell met 2 geluidskastjes?
Heb je ervaring met de ring? Bevalt het?

Ik hoef op zich geen camera maar als dit “de beste” bel is wil ik me er wel eens in verdiepen.
Wij hebben er zelf 1 en ik vind het oprecht wel handig om te hebben. Wel even controleren of je er inderdaad 2 geluidskastjes op kunt zetten. Ik neem aan van wel.

Als ik niet thuis ben instrueer ik de postbode pakketjes in de papierkliko achter te laten, ik kan spieken wie er aan de deur geweest is, laat met een geruster hart de ramen boven open staan als ik even weg ga. Ook als ik straks tijdens de kraamtijd met baby op bed lig kan ik met mijn telefoon kijken wie er aan de deur staat en evt. communiceren.

Wij hebben hem aangesloten op het stroomnetwerk van de vorige bel waardoor ik nooit met lege batterijen zit. Het enige nadeel is wel dat je, bij een internetstoring, ook je deurbel dus niet hoort. Maar goed, wij hebben zelden internetstoringen dus dat is bij ons geen probleem.

Wij hebben van de gemeente trouwens subsidie gekregen voor het plaatsen i.v.m. inbraak preventie. Was €100 ofzo.
anoniem_400536 wijzigde dit bericht op 17-06-2021 10:42
4.60% gewijzigd
"Je kunt ook meerdere Ring Chime-units koppelen aan één Ring-videodeurbel."

https://support.ring.com/hc/nl/articles ... Ring-Chime
Ik heb pasgeleden twee enkele setjes van Byron gekocht bij Action. Ik gebruik nu 1 receiver in de woonkamer en 1 op zolder, de tweede beldrukker gebruik ik niet.
Er zijn 2 versies; voor het stopcontact en op batterijen en beide in wit en zwart.
1 setje kost iets van €6,99 ofzo.
Ik overweeg nog een derde setje op batterijen, zodat we die evt. in de tuin kunnen gebruiken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven