Welke Viva-smileys kun je niet missen?

19-06-2021 21:49 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast de forummers die ik niet kwijt wil, ben ik ook best gehecht aan de smileys. Veel daarvan horen echt bij dit forum.

Welke gaan jullie het meest missen of hoop je terug te zien op een eventueel nieuw forum?
Ik vind hier dingen van.
De Maaike Hartjes-smileys staan bij mij bovenaan.

:) :hug: :P :| ;-D :O :'( :$ :@ :$ :D :( :O @(

Maar deze heb ik ook nodig:

:hello: :cheer2: :proud: :love: :jump: :HA:

edit: O, en deze ook:

:yes: :rofl: :high5: :heart: :bonk: :fortune: :bigkiss: :thumbsup:
Ik vind hier dingen van.
:HA:
Er gaan nu berichten over een nieuw op te zetten platform door ouders.nl.

Ik weet niet hoe dat werkt met smileys, of de rechten daarvan bij Viva liggen of bij Maartje Hartjes? Misschien kunnen ze mee verhuizen.
Je kunt méér.
Dat zou mooi zijn. Ze hoeven niet allemaal mee. Er staan smileys tussen die ik nog nooit door iemand heb zien gebruiken.
Ik vind hier dingen van.
:) :hug: :P :| ;-D :O :'( :$ :@ :$ :D :( :O @(
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Naast de al genoemde Maaike Hartjes smileys vind ik deze heel leuk:
:cat:
:facepalm:
:cat:
;-D
:yes:
:thumbsup:
:$
@(
:flirting:
:HA:
:blabla:
:rofl:
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Waarom staat deze er niet bij: :facepalm:

Die gebruik ik echt heel vaak. Ik baal ervan dat er in whatsapp ed niet zo'n zelfde zit. Ja, echt een mannetje of vrouwtje, maar deze is beter.

Verder: :rofl: :yes: :HA: :wtf: :cheer2: :flirting: :biggrin: :high5: :there: :hihi: :sarcastic:
dianaf wijzigde dit bericht op 19-06-2021 22:05
71.43% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
:facepalm: :$
Deze is leuk maar ik zou niet weten in welke situatie ik die kan gebruiken. :woa: :-9
perzikboom6 schreef:
19-06-2021 22:05
:facepalm: :$
Deze is leuk maar ik zou niet weten in welke situatie ik die kan gebruiken. :woa: :-9
:woa: gebruik ik nooit omdat ik vind dat die teveel regels inneemt. Ik pak dan deze als ik verbaasd ben: o_o
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik zoek heel vaak in Whatsapp deze:
:whip: :hug: :popcorn: :facepalm: :worship: :blauwoog: :lijstje: O_o :hihi: :A: ;-D :calimero: :'(

Favoriet: ;-D
O ja, de facepalm en therethere inderdaad.
Ik vind hier dingen van.
:love: :woa:

Zijn ook zo leuk.
Sabeltandcavia schreef:
19-06-2021 21:57
Dat zou mooi zijn. Ze hoeven niet allemaal mee. Er staan smileys tussen die ik nog nooit door iemand heb zien gebruiken.
Ik vraag me ook wel eens af hoeveel uur van mijn leven ik al gebruikt heb aan smileys zoeken op Viva. Het zijn er zo veel en soms zie ik even niet meer wat ik zoek.
Je kunt méér.
dianaf schreef:
19-06-2021 22:03
Die gebruik ik echt heel vaak. Ik baal ervan dat er in whatsapp ed niet zo'n zelfde zit. Ja, echt een mannetje of vrouwtje, maar deze is beter.
Ik heb zo vaak dat ik ergens rofl typ (maar dan tussen puntjes) op WA ofzo en dat ik dan de vraag krijg wat ik bedoel...
Je kunt méér.
:)
:lol:
:roll:
:hyper:
:cry:
:whip:
:idee:
:hug:
:popcorn:
:biggrin:
:proud:
:facepalm:
:P
(6)
O_O
:bye:
:yes:
:rofl:
:cheer:
:worship:
:wtf:
:bonk:
:heart:
En dat waren ze niet eens allemaal :facepalm:
:high5: :there: :couple: :| :cheers: :rose: :HA: :hihi: :A: O_o :jump: :hello: :yawnee: :lips: :rolling: ;-D :O :'( :$ :whistle: :D :swear: :nut: :sarcastic: :cheer2: :bigkiss: :love: :applause: :flirting: :woa:
En deze:

:blabla:
Moon-Alisa schreef:
19-06-2021 22:24
Ik heb zo vaak dat ik ergens rofl typ (maar dan tussen puntjes) op WA ofzo en dat ik dan de vraag krijg wat ik bedoel...
Maar andersom, als iemand wel weet wat je ermee bedoelt weet je meteen dat diegene hier ook actief is ;)
Moon-Alisa schreef:
19-06-2021 21:56
Er gaan nu berichten over een nieuw op te zetten platform door ouders.nl.

Ik weet niet hoe dat werkt met smileys, of de rechten daarvan bij Viva liggen of bij Maartje Hartjes? Misschien kunnen ze mee verhuizen.
Ze willen dat wij ook onze input geven, dus daar horen ook de smileys bij :)
Voor iedereen een groene tuin
Moon-Alisa schreef:
19-06-2021 22:22
Ik vraag me ook wel eens af hoeveel uur van mijn leven ik al gebruikt heb aan smileys zoeken op Viva. Het zijn er zo veel en soms zie ik even niet meer wat ik zoek.
Dat zoeken is wel een terugkerende ergernis van mij. Stonden ze maar gerangschikt op emotie, of al die MH-smileys bij elkaar, dat zou veel tijd schelen. En dan graag die wazige smileys waarbij je niet eens kan zien wat het voor moet stellen eruit. Wie weet op onze nieuwe plek. :)
Ik vind hier dingen van.
GroenTuintje schreef:
19-06-2021 22:42
Ze willen dat wij ook onze input geven, dus daar horen ook de smileys bij :)
Hoe kun je input geven, GT? Via jou?
Ik vind hier dingen van.
De vele vele smileys....
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven