Welke Viva-smileys kun je niet missen?
zaterdag 19 juni 2021 om 22:52
Ik heb zelf gewoon gemaild naar ouders.nl (info@ouders.nl )daar krijg ik een persoonlijke mail op terug.
Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 19 juni 2021 om 22:52
Ik heb zelf gewoon gemaild naar ouders.nl (info@ouders.nl )daar krijg ik een persoonlijke mail op terug.
Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 19 juni 2021 om 23:13
Moon-Alisa schreef: ↑19-06-2021 21:56Er gaan nu berichten over een nieuw op te zetten platform door ouders.nl.
Ik weet niet hoe dat werkt met smileys, of de rechten daarvan bij Viva liggen of bij Maartje Hartjes? Misschien kunnen ze mee verhuizen.
Wordt dan nog interessant als forummers door die rechten moeten gaan betalen voor het gebruik van smiley's

zondag 20 juni 2021 om 09:24
Als de rechten bij Viva liggen en Viva bestaat niet meer, is er mogelijk geen haan die er naar kraait. Je gaat toch niet na afloop van je dienstverband bij Viva nog moeilijk doen over die smileys.VanilleThee schreef: ↑19-06-2021 23:13Wordt dan nog interessant als forummers door die rechten moeten gaan betalen voor het gebruik van smiley's![]()
Als de rechten bij Maaike Hartjes liggen is er misschien iets te regelen met haar.
Je kunt méér.

zondag 20 juni 2021 om 09:31
De mail optie inderdaad. Maar eventueel ook direct op het forum zelf - alleen moet je dan een account aanmaken.
https://www.ouders.nl/forum/off-topic-d ... va-leden#2
zondag 20 juni 2021 om 13:03