Zou jij hier weer voor vallen?

20-06-2021 01:32 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk best vleiend voor Leontien en Yolanthe dat hun exen zo publiekelijk laten weten dat ze hen terug willen.

Nu is Marco wel erg vaak vreemd gegaan. Heel Nederland weet dat.

Leontien staat dus zo meteen bekend als de nationale deurmat.
Alsof ze echt niets beter kan krijgen dan die Marco. Ik vind haar een beetje sneu. Het doet haar imago zeker geen goed.8

Bij Yolantje voelt het anders want die heeft Jan Smit al eens verlaten en Wesley doet wel erg veel moeite.
Op mij komt zij nu toch wel over als de gewilde vrouw die kan kiezen uit meerdere mannen.

Ik denk dat ik als ik nog single was en een ex had die mij zo graag terug zou willen als wesley ik mij zo gevleid en misschien onterecht geliefd zou voelen dat ik nog wel een keer zou willen proberen of de relatie nieuw leven was in te blazen .
Deze mensen hebben ook kinderen samen. Je zet niet alleen je man buiten maar ook je gezinsleven.
Als het dan alleen zou gaan om een domme wip weet ik niet of ik dat zo veel invloed op mijn leven zou willen geven.

Maar volgens mij hangt er bij deze mannen een hele levensstijl aan vast. Dan is het maar de vraag of je van een fijn gezinsleven kunt spreken.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Nummer*Zoveel schreef:
20-06-2021 07:21
Ik voel niet zo de behoefte om iets van de relaties en keuzes van deze dames te vinden.

Een relatie tussen twee mensen is iets tussen hen zelf, en je weet niet wat er zich in al die jaren allemaal heeft afgespeeld. Mensen maken fouten en die fouten worden door de roddelpers natuurlijk uitvergroot. Maar niet iedereen ziet monogamie als absolute voorwaarde voor een fijne relatie of vind dat belangrijk. En de meeste mensen hebben ook goede kanten, en die kunnen binnen een relatie best wel eens zwaarder wegen.
Dit

Waarom oordelen over een relatie van mensen die je niet eens kent?
Het meest sneue vind ik dat Nederland dagelijks op de hoogte gehouden wordt van de vorderingen door ons aller Marco.

Dat alleen al zou genoeg zijn om het op een rennen te zetten voor mij. Wàt een afknapper. :sick:

Afbeelding
Wesley en Yolanthe zou ik het wel gunnen. Volgens mij waren zij echt heel leuk samen. Voor Borsato heb ik altijd al een allergie gehad, dus ik zou er niet aan beginnen als ik Leontien was.
Ja ik vind wel dat Yolanthe Wesley terug moet nemen, juist omdat ze Jan Smit verlaten heeft. Anders krijg je ook weer dat gedoe met die halve inboedel.

(Ik snap even niet wat het één met het ander te maken heeft geloof ik :bonk:
Je kunt méér.
Ik krijg een beetje dat “Gooische vrouwen serie” gevoel van dit topic. Daar gingen die mannen ook constant vreemd. En hadden ze knipperlicht relaties.
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
20-06-2021 10:31
Ik krijg een beetje dat “Gooische vrouwen serie” gevoel van dit topic. Daar gingen die mannen ook constant vreemd. En hadden ze knipperlicht relaties.
1/3 mensen gaat vreemd.

En dan heb je ook nog de andere afspraken. Voor hetzelfde geld heeft Marco vanaf het begin tegen Leontien gezegd dat hij niet trouw gaat zijn. En was het de indiscretie waar het uiteindelijk op stukliep. Of misschien was het wel gewoon iets heel anders. Dat hij haar voor lief nam.

Volwassen mensen. Die maken soms gewoon andere keuzes. Mag ook.
Hoort dit niet op de Entertainment pijler ? Het gaat toch om celebreties hier ?
Hetvrijewoord schreef:
20-06-2021 09:44

Link is niet meegekomen in de quote.
Mijn vraag luidt; Op Instagram wel dan ( quote Facebook best relation no sign )
rosanna08 schreef:
20-06-2021 09:28
En misschien is hij thuis bij haar en hun gezin wel gewoon een hele fijne man en kiest zij er voor om het andere deel voor lief te nemen. Daar kan iedereen een andere mening over hebben, maar het is haar leven
Dit denk ik dus ook

Yolanthe heeft ook nog een jong kind waar ze voor verantwoordelijk is
Frankly my dear, I don"t give a damn
Getver, Wesley zet Yolanthe toch vreselijk voor het blok door zo publiekelijk uit de doeken te doen dat hij haar terug wil. Dan krijgt zij daar weer alleemaal media aandacht over en wordt ze min of meer verplicht te reageren. Hij gooit hun relatieperikelen zo openbaar ipv haar privé te benaderen. Ik zou alleen daarom al keihard afknappen als ik Yolanthe was.
GenieInABottle schreef:
20-06-2021 06:52
En dat weet je wel als het over de buurvrouw van de neef van de tante van Marietje gaat, geplaatst door een anonieme user? Of moet dan alles naar de entertainmentpijler? ;-D
Maar dit topic gaat toch over BN'ers? Lijkt me bij uitstek thuishoren onder Entertainment.
Maakt het nog uit of een topic op de juiste pijler staat als het forum ten onder gaat? Just asking :rolling:
Nummer*Zoveel schreef:
20-06-2021 07:21
Ik voel niet zo de behoefte om iets van de relaties en keuzes van deze dames te vinden.

Een relatie tussen twee mensen is iets tussen hen zelf, en je weet niet wat er zich in al die jaren allemaal heeft afgespeeld. Mensen maken fouten en die fouten worden door de roddelpers natuurlijk uitvergroot. Maar niet iedereen ziet monogamie als absolute voorwaarde voor een fijne relatie of vind dat belangrijk. En de meeste mensen hebben ook goede kanten, en die kunnen binnen een relatie best wel eens zwaarder wegen.
Dit.

Ik vind het wel een beetje ongemakkelijk dat ik soms wat meekrijg van de mannen die er ‘alles voor doen om haar terug te winnen’.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik ben nooit meer voor exen gevallen. Als ik dat eenmaal verwerkt heb is het tijd voor iets nieuws. Veel leuker dan verder gaan met iets wat je al kent.
Dan zie ik meer in een Willeke Alberti variant: wel met zijn allen ( inclusief nieuwe partners) Kerstmis vieren.
Maar niet meer in 1 huis.
Julus schreef:
20-06-2021 15:43
Ik ben nooit meer voor exen gevallen. Als ik dat eenmaal verwerkt heb is het tijd voor iets nieuws. Veel leuker dan verder gaan met iets wat je al kent.
Ik wel voor mijn eerste vriendje, toen ik vijftien was, dat is een paar maanden nadat het uitging nog een soort van iets geweest, voor hem was ik gewoon een scharrel en ik maakte mezelf wijs dat hij wel weer net zo verliefd op mij zou worden als toen we echt iets hadden. Wat een wanhopige verdrietige tijd was dat. Het zal vast gebeuren dat het echt weer goedkomt tussen mensen, als ze allebei van goede wil zijn, maar het lijkt me toch ook wel lastig, er is toch iets beschadigd.

Over deze mensen heb ik verder geen mening, dat moeten ze zelf weten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hell no zou ik terug gaan.
Ik las je titel en dacht "Zucht... waarschijnlijk wel ja" :facepalm:
Maar beide heren geven me de rillingen dus in dit geval niet.

Wel vind ik het heel bijzonder dat veel mensen hier zo'n heftige mening over hebben. Ook het oordeel over Leontien dat ze een deurmat zou zijn als ze haar huwelijk fikst vind ik ongekend heftig. Die mensen hebben samen kinderen. Sowieso gun je je kinderen al dat hun gezinsunit in tact blijft. Over het algemeen zijn veel mensen bereid daar wel wat veren voor te laten. Daarnaast is de kans dat je vijf jaar na het bedrog weer gelukkig bent ook groter wanneer je er samen uit weet te komen dan wanneer je uit elkaar gaat. Dus op die grond is er ook al een hoop te zeggen voor lijmpogingen.

Maar niemand van ons kent het hele verhaal, en van wat we wel kunnen achterhalen hebben we welbeschouwd geen idee of het klopt of niet.

Moeders die dit soort baggermedia weten te trotseren en hun hart volgen hebben altijd mijn diepe respect en ik hoop voor beide vrouwen dat ze dolgelukkig zullen blijven/worden.

Dat gezegd hebbende, ik had twee keer de les nodig hoe het is om bedrogen te worden. Wat het over hem zegt, wat het met mij doet. Mocht het ooit nog een keer gebeuren met een volgende partner dan zit ik al met mijn vriendinnen op het terras de vrijheid te vieren als hij zich nog aan het afvragen is of hij er mee weg is gekomen omdat ik zo opgeruimd reageerde.
Athan schreef:
20-06-2021 06:44
Volgens mij hoort dit topic bij Entertainment, want ik heb geen flauw idee over wie het gaat.
Mensen die dit zo graag willen benadrukken weten met 200% zekerheid dus wél over wie het gaat :D
Madderijn schreef:
20-06-2021 19:01
Dan zie ik meer in een Willeke Alberti variant: wel met zijn allen ( inclusief nieuwe partners) Kerstmis vieren.
Maar niet meer in 1 huis.
Ik moet er niet aan denken zeg. Kerst vind ik sowieso al weinig aan (ik sta liever op de piste), maar met mijn ex en haar vriend… dat wordt geen vrede op aarde. ;)
Ritmodelanoche schreef:
22-06-2021 12:13
Mensen die dit zo graag willen benadrukken weten met 200% zekerheid dus wél over wie het gaat :D
Tuurlijk
Hoe het tussen hun zit en wat voor een afspraken er tijdens de relatie zijn gemaakt weten ze natuurlijk alleen zelf.

Los daarvan krijg ik van Marco Borsato altijd spontane braakneigingen en kan Yolanthe echt wel wat beters krijgen dan Wesley, wat een eng ventje..

Wat iemand eerder al zei: Dat ze er zo open in de media over lopen te brallen dat ze zo'n spijt hebben en er alles aan doen om hun ex terug te winnen: daar verlies je echt alle respect mee in mijn ogen. Hoe moet dat wel niet voor die kinderen zijn? Omdat mama grenzen heeft is zij straks nog de boeman.
calvijn1 schreef:
20-06-2021 13:53
Dit denk ik dus ook

Yolanthe en Wesley heefthebben ook nog een jong kind waar ze voor verantwoordelijk is zijn
Verder vind ik er niet zoveel van.

Kennelijk vindt Leontien het leven mét Marco leuker dan zonder. Dat kan toch?
Later is nu
Als mensen bekend worden krijgen ze vaak narcistische trekken, omdat ze zo geadoreerd worden denken ze meer te mogen dan anderen. Vreemdgaan hoort daar dus ook bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven