Doorbraakbloeding pil en pfeiffer
donderdag 24 juni 2021 om 20:55
Ik ben op zoek naar ervaringen,
Ik heb sinds ik Pfeiffer heb last van doorbraakbloedingen. Ik ben al ruim 10 jaar aan de pil en slik altijd 2 a 3 stripjes zonder problemen, nu heb ik sinds de diagnose al 3x een doorbraakbloeding gehad, waarvan de eerste keer na de 2e strip en de andere keren in mijn 1e strip. Oh en dit is nu dus in een tijdsbestek van 5 weken.
Ik ga uiteraard overleggen met de huisarts, maar ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben gehad in combinatie met Pfeiffer?
Ik heb sinds ik Pfeiffer heb last van doorbraakbloedingen. Ik ben al ruim 10 jaar aan de pil en slik altijd 2 a 3 stripjes zonder problemen, nu heb ik sinds de diagnose al 3x een doorbraakbloeding gehad, waarvan de eerste keer na de 2e strip en de andere keren in mijn 1e strip. Oh en dit is nu dus in een tijdsbestek van 5 weken.
Ik ga uiteraard overleggen met de huisarts, maar ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben gehad in combinatie met Pfeiffer?
donderdag 24 juni 2021 om 22:16
Zo hee, ik begrijp heel goed waarom jij geen vriend hebt

Er zijn trouwens ook andere redenen om de pil te slikken, zo slikken mijn dochter en ik hem vanwege onze menstruatie (en mijn dochter heeft nog nooit een vriendje gehad nee, maar die doet tenminste niet zo triest als jij).
TO, geen ervaring, maar heel veel beterschap gewenst!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-06-2021 00:18
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
20.57% gewijzigd
donderdag 24 juni 2021 om 22:28
Dankjewel!pamelacourson schreef: ↑24-06-2021 22:16Zo hee, ik begrijp heel goed waarom jij geen vriend hebt![]()
Er zijn trouwens ook andere redenen om de pil te slikken, zo slikken mijn dochter en ik hem vanwege onze menstruatie (en mijn dochter heeft nog nooit een vriendje gehad nee, maar die doet tenminste niet zo triest als jij).
TO, geen ervaring, maar heel veel beterschap gewenst!
En dat was voor mij 10 jaar geleden ook de reden om te starten met de pil, heftige krampen en bloedingen iedere maand, wat een verademing zeg, toen ik eenmaal startte met de pil.
donderdag 24 juni 2021 om 22:30
Ik ben hem weer gaan slikken, terwijl mijn man al gesteriliseerd was.Uncertaingirl90 schreef: ↑24-06-2021 22:28Dankjewel!
En dat was voor mij 10 jaar geleden ook de reden om te starten met de pil, heftige krampen en bloedingen iedere maand, wat een verademing zeg, toen ik eenmaal startte met de pil.
Jongste dochter vanaf haar 14e, die had gewoon ijzergebrek door het bloedverlies en schooluitval door de krampen
donderdag 24 juni 2021 om 22:33
Ja, eigenlijk bizar hoe vaak je hoort dat meisjes/vrouwen zoveel klachten hebben van de menstruatie.
Hopelijk helpt de pil voor jou en je dochter tegen de heftige klachten.
donderdag 24 juni 2021 om 22:34
jep, enorm!!Uncertaingirl90 schreef: ↑24-06-2021 22:33Ja, eigenlijk bizar hoe vaak je hoort dat meisjes/vrouwen zoveel klachten hebben van de menstruatie.
Hopelijk helpt de pil voor jou en je dochter tegen de heftige klachten.
(voor beiden)
vrijdag 25 juni 2021 om 19:31
lilalinda schreef: ↑24-06-2021 22:15ga even op de hele sekspijler, op elk topic reageren, allemaal mensen met verkering
en daarna de relatiepijler, allemaal mensen met verkering.
dan ga je aanbellen bij al je buren, om te vragen waarom ze gehand over straat lopen, want dat is ure uitlokking richting singles
en dan bel je een dwangbuisleverancier
Gooohhhhh ik ga jouw bijdragen zo missen.... Als ik ze niet meer lezen kan....
Waar ga jij heen verhuizen...?
Als het me niks aangaat, ook goed hoor. Maar ik lees je wel graag.