Weeral mannenproblemen
donderdag 24 juni 2021 om 19:16
Dag iedereen, ik weer.
Gisteren heeft mijn enige vriend tegen mij gezegd dat hij geen contact wil met mij. We zouden blijkbaar niks gemeens hebben, hij haalt er geen energie uit en hij vindt dat ik gelukkig moet zijn en zelfvertrouwen krijgen. Zonder hem. De zoveelste slag op vlak van de liefde. We zijn al juni dit jaar en nog steeds geen verbetering in mijn situatie en nu zeker niet nu die vriend me niet meer wil spreken. En hoe hard ik hem overtuigde, het bleef maar nee, Zelfs niet toen ik mijn gevoelens vertelde.
Wat moet ik toch doen? Niets interesseert me nog. Ik zie overal koppels en wil het echt zo graag. Maar het lijkt net of niemand het me gunt. Toen ik laatst bij een expo was zag ik een hele knappe man aan de kassa. Ik vroeg aan de organisatie of ik misschien zijn naam mocht weten (nadat ik een compliment gaf over de expo zelf). Ze hebben het bericht gezien en niet gereageerd. En op tinder is er echt niemand. Na 2 berichten negeren ze me al.
Wat is nu de volgende stap? Blijven proberen? Misschien een edelsteen kopen? Of misschien beginnen te kijken naar vrouwen. Maar ik val eigenlijk niet op ze dus dat laatste is een beetje moeilijk. Maar misschien ben ik wel lesbisch alleen realiseer ik me dat nog niet?
Alvast bedankt
Bibe10
Gisteren heeft mijn enige vriend tegen mij gezegd dat hij geen contact wil met mij. We zouden blijkbaar niks gemeens hebben, hij haalt er geen energie uit en hij vindt dat ik gelukkig moet zijn en zelfvertrouwen krijgen. Zonder hem. De zoveelste slag op vlak van de liefde. We zijn al juni dit jaar en nog steeds geen verbetering in mijn situatie en nu zeker niet nu die vriend me niet meer wil spreken. En hoe hard ik hem overtuigde, het bleef maar nee, Zelfs niet toen ik mijn gevoelens vertelde.
Wat moet ik toch doen? Niets interesseert me nog. Ik zie overal koppels en wil het echt zo graag. Maar het lijkt net of niemand het me gunt. Toen ik laatst bij een expo was zag ik een hele knappe man aan de kassa. Ik vroeg aan de organisatie of ik misschien zijn naam mocht weten (nadat ik een compliment gaf over de expo zelf). Ze hebben het bericht gezien en niet gereageerd. En op tinder is er echt niemand. Na 2 berichten negeren ze me al.
Wat is nu de volgende stap? Blijven proberen? Misschien een edelsteen kopen? Of misschien beginnen te kijken naar vrouwen. Maar ik val eigenlijk niet op ze dus dat laatste is een beetje moeilijk. Maar misschien ben ik wel lesbisch alleen realiseer ik me dat nog niet?
Alvast bedankt
Bibe10

vrijdag 25 juni 2021 om 15:37
Hoeft ook niet per se iemand met autisme te zijn. Ze zal wel gaan moeten inzien dat je vaak krijgt wat je geeft. Waarom zou iemand zonder beperking op haar vallen? Is misschien een harde boodschap voor TO, maar vaak wel de waarheid..

vrijdag 25 juni 2021 om 15:53
Ik ken er eentje, die wordt ook verliefd op alle knappe meiden die een keer aardig tegen hem hebben gedaan en dan wordt hij weer afgewezen (loepje wees uit dat TO precies zo iets heeft geschreven).
Maar volgens mij wil hij alleen "normale knappe meisjes" en niet iemand binnen zijn eigen league.
Dat laatste zijn dus niet zijn letterlijke woorden maar wel mijn interpretatie. Hij wil gewoon absoluut niet naar een site voor mensen zoals hij maar is wel altijd verdrietig dat ie geen vriendin heeft.
aviendha wijzigde dit bericht op 25-06-2021 21:29
16.28% gewijzigd
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
vrijdag 25 juni 2021 om 16:15
Wanneer stel je in jouw ogen iets voor? Wat ben jij beter dan die andere vrouwen? Ken je die andere vrouwen wel?

vrijdag 25 juni 2021 om 16:59
Ja, daar ken ik er ook best veel van. Niks mis mee om hoge standaarden te hebben, maar dan moet je wel accepteren dat het erg moeilijk wordt een relatie te krijgen.Aviendha schreef: ↑25-06-2021 15:53Ik ken er eentje, die word ook verliefd op alle knappe meiden die een keer aardig tegen hem hebben gedaan en dan wordt hij weer afgewezen (loepje wees uit dat TO precies zo iets heeft geschreven).
Maar volgens mij wil hij alleen "normale knappe meisjes" en niet iemand binnen zijn eigen league.
Dat laatste zijn dus niet zijn letterlijke woorden maar wel mijn interpretatie. Hij wil gewoon absoluut niet naar een site voor mensen zoals hij maar is wel altijd verdrietig dat ie geen vriendin heeft.
Ik heb wel eens meegekeken met een jongen, zichtbaar autisme en verstandelijke beperking, die aan het tinderen was. Hij had werkelijk overal commentaar op.. Te dik, te dun, rare kin, rare hobby’s, ze mocht ook al geen bril hebben, te kleine borsten, mannelijk beroep (ze was automonteur hahaha). Echt om de meest vage redenen wees hij meiden af. Terwijl ikzelf ze er best leuk uit vond zien. En inderdaad klagen als een 10/10 vrouw hem niet ziet zitten haha. Aan de ene kant hebben zulke mensen een hoge standaard, dat mag, maar aan de andere kant vind ik het ook wel een naar karaktertrekje, om zo op iedereen neer te kijken met een schoonheidsfoutje.

vrijdag 25 juni 2021 om 17:00
TO denkt ergens recht op te hebben en misgunt anderen wat zij niet heeft.boekenlegger0 schreef: ↑25-06-2021 16:15Wanneer stel je in jouw ogen iets voor? Wat ben jij beter dan die andere vrouwen? Ken je die andere vrouwen wel?

vrijdag 25 juni 2021 om 17:15
Ja dat heeft te maken met berichten die ze in een ander topic plaatste.
vrijdag 25 juni 2021 om 22:06
Doggo schreef: ↑25-06-2021 16:59Ja, daar ken ik er ook best veel van. Niks mis mee om hoge standaarden te hebben, maar dan moet je wel accepteren dat het erg moeilijk wordt een relatie te krijgen.
Ik heb wel eens meegekeken met een jongen, zichtbaar autisme en verstandelijke beperking, die aan het tinderen was. Hij had werkelijk overal commentaar op.. Te dik, te dun, rare kin, rare hobby’s, ze mocht ook al geen bril hebben, te kleine borsten, mannelijk beroep (ze was automonteur hahaha). Echt om de meest vage redenen wees hij meiden af. Terwijl ikzelf ze er best leuk uit vond zien. En inderdaad klagen als een 10/10 vrouw hem niet ziet zitten haha. Aan de ene kant hebben zulke mensen een hoge standaard, dat mag, maar aan de andere kant vind ik het ook wel een naar karaktertrekje, om zo op iedereen neer te kijken met een schoonheidsfoutje.

zaterdag 26 juni 2021 om 11:11
Inderdaad. En die mensen hebben groot gelijk dat niet door te geven.Chienandalou schreef: ↑24-06-2021 20:08‘Toen ik laatst bij een expo was zag ik een hele knappe man aan de kassa. Ik vroeg aan de organisatie of ik misschien zijn naam mocht weten’
Die dit aub niet meer.
zaterdag 26 juni 2021 om 11:13
Ja, ik ken ook zo'n man.Aviendha schreef: ↑25-06-2021 15:53Ik ken er eentje, die wordt ook verliefd op alle knappe meiden die een keer aardig tegen hem hebben gedaan en dan wordt hij weer afgewezen (loepje wees uit dat TO precies zo iets heeft geschreven).
Aardige grappige vent, maar hij is niet bepaald de knapste. Nu wil dat niet zeggen dat hij meteen geen knappe mensen kan daten oid, maar hij wil altijd enkel de allerknapste vrouw in welk gezelschap dan ook. Zelfs de redelijk knappe (nog steeds knapper dan hij) ziet hij niet staan.
zaterdag 26 juni 2021 om 11:15
Je kan ook zelf leuke dingen doen (zonder gezeur van iemand die wat anders wil bovendien) en een toekomst opbouwen.
Zolang je dat zelf niet kan, zal het ook moeilijker zijn een leuke man te vinden.
zaterdag 26 juni 2021 om 11:16
Haar reacties in het andere topic gelezen?LeslieKnope schreef: ↑25-06-2021 17:19Ah, oké, ik vond haar gedrag hier namelijk niet aanstootgevend. Hoop dat ze hier nog terugkomt na haar ban.
Het ligt er wat mij betreft iets te dik bovenop...
zaterdag 26 juni 2021 om 11:36
Wow, ik zie het nu pas. Óf iemand met zware mentale problemen, of een troll. Ik hoop voor haar het laatste.vivapimpelmees schreef: ↑26-06-2021 11:16Haar reacties in het andere topic gelezen?
Het ligt er wat mij betreft iets te dik bovenop...

zaterdag 26 juni 2021 om 12:07
Manmanman. Ik hoopte dat dit een trol was. Ik heb vol verbazing dit hele topic doorgelezen en heb haar geloept en de rest van haar berichten gelezen. Ik vind het ergens ontzettend zielig voor haar, dat ze het vermogen tot zelfinzicht niet heeft om haar denkwijze over relaties te kunnen veranderen. En nog zieliger dat ze daardoor al jaren ongelukkig is, sociale contacten niet snapt, en mensen hard wegrennen voor haar waardoor ze nog wanhopiger wordt en in de slachtofferrol gaat zitten kniezen. Dit is een negatieve spiraal op deze manier. Opzich zie je dat wel vaker bij mensen met autisme: die "alles ligt aan de rest van de wereld, maar vooral niet aan mij"-plaat voor de kop. Ik hoop voor haar dat ze het licht een keer ziet en ze toch een keer de liefde vind -,en dat ze vooral daardoor ons niet meer hoeft lastig te vallen met haar gezanik.
Tot die tijd blokkeer ik deze user maar want ik kan dit echt niet meer lezen.
Tot in een andere topic!
Tot in een andere topic!
zaterdag 26 juni 2021 om 13:34
Dat is een spelfout, en dat ligt toch echt niet aan mij!Zielzoeker schreef: ↑26-06-2021 12:07Manmanman. Ik hoopte dat dit een trol was. Ik heb vol verbazing dit hele topic doorgelezen en heb haar geloept en de rest van haar berichten gelezen. Ik vind het ergens ontzettend zielig voor haar, dat ze het vermogen tot zelfinzicht niet heeft om haar denkwijze over relaties te kunnen veranderen. En nog zieliger dat ze daardoor al jaren ongelukkig is, sociale contacten niet snapt, en mensen hard wegrennen voor haar waardoor ze nog wanhopiger wordt en in de slachtofferrol gaat zitten kniezen. Dit is een negatieve spiraal op deze manier. Opzich zie je dat wel vaker bij mensen met autisme: die "alles ligt aan de rest van de wereld, maar vooral niet aan mij"-plaat voor de kop. Ik hoop voor haar dat ze het licht een keer ziet en ze toch een keer de liefde vind -,en dat ze vooral daardoor ons niet meer hoeft lastig te vallen met haar gezanik.
Tot in een andere topic!![]()
(ik heb ook een diagnose als autist)
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.
Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.

zaterdag 26 juni 2021 om 14:41
Ja, ik bedoel mijn bericht ook zeker niet generaliserend naar iedereen met autisme. Je ziet vaker (althans, ik in mijn omgeving) de "alles ligt aan iedereen en niet aan mij"-houding. Ik herken het ook wel in mijn vader en een vriendin in haar ex-man. Maar dat geldt ook zeker niet voor iedereen met autisme!
Ik heb het juist totaal niet. Ik vraag me juist af hoe ik iets anders of beter had kunnen doen. Ik doe ook erg mijn best om altijd mijn rol onder ogen te zien en heb hard aan mezelf gewerkt voordat ik mijn huidige partner heb ontmoet.
Maar ook ik kan als autist me aan To haar visie ergeren. Maar misschien is dat omdat ik hier (persoonlijk) juist zo erg mee bezig ben om zelf niet zo te zijn als autist en roept dit daarom een bepaalde frusratie op.
Hoe dan ook. Ik wilde vooral niet autisme stigmatiseren mochten jullie dat zo hebben geïnterpreteerd.
Ik heb het juist totaal niet. Ik vraag me juist af hoe ik iets anders of beter had kunnen doen. Ik doe ook erg mijn best om altijd mijn rol onder ogen te zien en heb hard aan mezelf gewerkt voordat ik mijn huidige partner heb ontmoet.
Maar ook ik kan als autist me aan To haar visie ergeren. Maar misschien is dat omdat ik hier (persoonlijk) juist zo erg mee bezig ben om zelf niet zo te zijn als autist en roept dit daarom een bepaalde frusratie op.
Hoe dan ook. Ik wilde vooral niet autisme stigmatiseren mochten jullie dat zo hebben geïnterpreteerd.
zaterdag 26 juni 2021 om 15:23
Hoi zielzoeker,
Ik ergerde mij aan de opmerking over autisten.
Gelukkig zijn we het eens dat niet alle autisten hetzelfde zijn!
En mijn opmerking over de spelfout was bedoeld als grap.
Nou heb ik in ieder geval het bewijs dat niet altijd alles aan mij ligt!
(tot het viva-forum opgeheven wordt...)
Ik ergerde mij aan de opmerking over autisten.
Gelukkig zijn we het eens dat niet alle autisten hetzelfde zijn!
En mijn opmerking over de spelfout was bedoeld als grap.
Nou heb ik in ieder geval het bewijs dat niet altijd alles aan mij ligt!
(tot het viva-forum opgeheven wordt...)
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.