Weeral mannenproblemen

24-06-2021 19:16 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen, ik weer.
Gisteren heeft mijn enige vriend tegen mij gezegd dat hij geen contact wil met mij. We zouden blijkbaar niks gemeens hebben, hij haalt er geen energie uit en hij vindt dat ik gelukkig moet zijn en zelfvertrouwen krijgen. Zonder hem. De zoveelste slag op vlak van de liefde. We zijn al juni dit jaar en nog steeds geen verbetering in mijn situatie en nu zeker niet nu die vriend me niet meer wil spreken. En hoe hard ik hem overtuigde, het bleef maar nee, Zelfs niet toen ik mijn gevoelens vertelde.
Wat moet ik toch doen? Niets interesseert me nog. Ik zie overal koppels en wil het echt zo graag. Maar het lijkt net of niemand het me gunt. Toen ik laatst bij een expo was zag ik een hele knappe man aan de kassa. Ik vroeg aan de organisatie of ik misschien zijn naam mocht weten (nadat ik een compliment gaf over de expo zelf). Ze hebben het bericht gezien en niet gereageerd. En op tinder is er echt niemand. Na 2 berichten negeren ze me al.

Wat is nu de volgende stap? Blijven proberen? Misschien een edelsteen kopen? Of misschien beginnen te kijken naar vrouwen. Maar ik val eigenlijk niet op ze dus dat laatste is een beetje moeilijk. Maar misschien ben ik wel lesbisch alleen realiseer ik me dat nog niet?

Alvast bedankt
Bibe10
Doggo schreef:
25-06-2021 00:02
Tinder is niks zeg je, heb je al wel eens gekeken naar datingsites of misschien wel coaches voor mensen met een beperking (zoals ASS)?

Jouw autisme is denk ik erg duidelijk/zichtbaar aanwezig. Dat maak ik op uit het feit dat het al op je 5e is vastgesteld. Dat komt eigenlijk alleen voor bij mensen waar autisme al overduidelijk merkbaar was in het gedrag. Als je je een beetje anders gedraagt, is het veel moeilijker een match te vinden op een reguliere datingsite. Een coach of een aangepaste datingsite kan mensen voor je vinden die ook een diagnose hebben, en misschien wel tegen dezelfde dingen aanlopen als jij.
Waarom zou ik dat nu doen? Ik studeer en wil werken met mensen met een beperking. Niet met ze daten. Ik heb trouwens geen beperking, alleen autisme. En ik heb wel een paar dates gehad via tinder.

Plus leeftijd maakt eigenlijk niet uit. Je kunt op je 25ste autisme vastgesteld krijgen en daarvoor een zware verstandelijke beperking hebben.
Oh, ben je er weer?
EsterInside schreef:
28-06-2021 19:44
Oh, ben je er weer?
Ja ik ben er weer, En dit was dus ik als overstuur ben. Dan heb ik geen remmingen meer en begin ik iedereen zijn grenzen te vertrappelen alsof het niks is. Als ik niet overstuur ben ben ik veel rustiger en meer bereid voor een gesprek en om te luisteren naar andermans mening.
Bibe10 schreef:
28-06-2021 19:53
Ja ik ben er weer, En dit was dus ik als overstuur ben. Dan heb ik geen remmingen meer en begin ik iedereen zijn grenzen te vertrappelen alsof het niks is. Als ik niet overstuur ben ben ik veel rustiger en meer bereid voor een gesprek en om te luisteren naar andermans mening.
Klinkt toch echt als een beperking. En ook uit je eerdere berichten blijkt duidelijk autistisch gedrag dat jou oa beperkingen oplevert in de liefde. Autisme is gewoon een beperking, hoe je het went of keert. Probeer dat niet te ontkennen, maar te aanvaarden en leer hoe je door rekening te houden mét die beperking een fijn leven te hebben. Afzetten, ontkennen en overstuur worden helpt daar niet bij.
Bibe10 schreef:
28-06-2021 19:38
Waarom zou ik dat nu doen? Ik studeer en wil werken met mensen met een beperking. Niet met ze daten. Ik heb trouwens geen beperking, alleen autisme. En ik heb wel een paar dates gehad via tinder.

Plus leeftijd maakt eigenlijk niet uit. Je kunt op je 25ste autisme vastgesteld krijgen en daarvoor een zware verstandelijke beperking hebben.
Waarom je dat zou doen, vraag je? Omdat je toch graag een relatie wil? Autisme is trouwens een beperking, dat zou je moeten weten als je er mee gaat werken. Ik vind het wel raar trouwens dat je niet met mensen zoals jezelf wil daten 😂 of denk je dat jij anders bent ?
Je klinkt als iemand die zich snel erg afhankelijk opstelt en een man volledig wil opslokken.

Hierdoor raakt hij benauwd en schrikt af.

Zoals meerdere hebben gezegd, probeer er minder actief mee bezig te zijn.
Vraag rustgevende pilletjes via de dokter dat als je contact met iemand hebt dat je bijvoorbeeld niet constant wacht op een berichtje en dan meteen reageert.

Ik vind het fijn als de vrouw niet meteen reageert (moet ook niet té lang duren). Anders leg je de bal constant bij die man weg om te reageren. Het kan dan erg bedrukkend overkomen.

Als kanttekening wil ik wel zeggen, als er oprechte verliefdheid is van 2 kanten (wat meestal moet ontwikkelen en er niet meteen is) dan zou het minder moeten uitmaken want dan wil hij ook het liefst bij jou zijn.

Je stort je denk ik te hard en te diep op iemand.
hp_1989 schreef:
29-06-2021 16:35
Je klinkt als iemand die zich snel erg afhankelijk opstelt en een man volledig wil opslokken.

Hierdoor raakt hij benauwd en schrikt af.

Zoals meerdere hebben gezegd, probeer er minder actief mee bezig te zijn.
Vraag rustgevende pilletjes via de dokter dat als je contact met iemand hebt dat je bijvoorbeeld niet constant wacht op een berichtje en dan meteen reageert.

Ik vind het fijn als de vrouw niet meteen reageert (moet ook niet té lang duren). Anders leg je de bal constant bij die man weg om te reageren. Het kan dan erg bedrukkend overkomen.

Als kanttekening wil ik wel zeggen, als er oprechte verliefdheid is van 2 kanten (wat meestal moet ontwikkelen en er niet meteen is) dan zou het minder moeten uitmaken want dan wil hij ook het liefst bij jou zijn.

Je stort je denk ik te hard en te diep op iemand.
Ik weet het wel zeker

Ik had vroeger ook zo’n vriendin. Mannen liepen er met een boog omheen, heel onaantrekkelijk bleek.
Jongens, TO heeft inmiddels een permaban.
Knuddestudder schreef:
29-06-2021 14:19
Klinkt toch echt als een beperking. En ook uit je eerdere berichten blijkt duidelijk autistisch gedrag dat jou oa beperkingen oplevert in de liefde. Autisme is gewoon een beperking, hoe je het went of keert. Probeer dat niet te ontkennen, maar te aanvaarden en leer hoe je door rekening te houden mét die beperking een fijn leven te hebben. Afzetten, ontkennen en overstuur worden helpt daar niet bij.
dat moet zijn: hoe je het wendt of keert.

het komt van het werkwoord "wenden" , niet "wennen".
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven