Statussymbool wekker verschijnt niet (iPhone 12)

29-06-2021 09:25 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe telefoon, iphone12. Normaal kreeg ik altijd op mijn startscherm een symbooltje wanneer er een wekker was gezet. Dat is verdwenen, er staat dus geen klokje bovenin terwijl er wel een wekker is ingesteld (die ook af gaat). Wie weet de oplossing? (Ik heb al van alles gegoogeld zonder resultaat).
Statussymbool? :-D
Ik geloof dat het gewoon zo is op iPhone 12.
FeeLucifer01 schreef:
29-06-2021 09:27
Ja, zo noemen ze dingen. Echt :)
Dat is gewoon zo. Op mijn Iphone 11 zie je die ook niet meer.
Op mijn 12 is ie er ook niet.

Niks aan de hand dus.
Geen bijzonderheden
Op mijn XR ook geen symbolen
Ik heb het ook niet meer op m’n iPhone 12 mini. Komt door dat zwarte balkje waar je front cam in zit.
Ik mis dat ook. Heb ook even zitten zoeken op mijn IPhone 12 maar het is er niet.
Bij mijn oudere iPhone sinds de laatste update ook niet meer. Heeft me in het begin wel vaak aan het twijfelen gezet maar ben er nu aan gewend.
Die kan je terugkrijgen hoor. Ik heb destijds meteen gegoogled en gevonden hoe het kan. Weet niet meer wat ik nou gedaan heb, zou goed de reset kunnen zijn, maar hier zie je meer:

https://www.youtube.com/watch?v=sx2hq2ST7Iw

En sowieso is google je friend in deze.
Such fun!1
Oh dus het is ‘normaal’. Er ging wel een wekker af dus het is ook geen groot probleem. Een beetje in de orde van niet meer kunnen zien wat het percentage van je batterij is. Waarom zouden ze dat dan weghalen? Iedereen wil dat toch zien.
Dan haal je het toch terug? Had schijnbaar te maken met de ruimte bovenin je scherm.
Such fun!1
KamilleT schreef:
29-06-2021 11:20
Een beetje in de orde van niet meer kunnen zien wat het percentage van je batterij is.
Duim op het accu symbool en een stukje naar beneden schuiven. (Widget scherm)
FeeLucifer01 schreef:
29-06-2021 09:27
Geen wekker hoeven zetten omdat het niet uitmaakt hoe laat je uit bed moet is pas een statussymbool :-)
O, een oplossing was helemaal niet gewenst :facepalm:
Such fun!1
Vanwege de camera's voor FaceID heeft geen enkele iPhone sinds de iPhone X dat nog standaard in beeld, behalve de iPhone SE (2020).

Als je het bedieningspaneel activeert door rechtsboven (niet in het midden, dat is het notificatiecentrum) omlaag te wrijven zie je dergelijke symbolen wel. Je kunt dan bijv. ook je batterijpercentage zien als je dat hebt aangezet.
lulletjerozenwater schreef:
30-06-2021 07:55
Vanwege de camera's voor FaceID heeft geen enkele iPhone sinds de iPhone X dat nog standaard in beeld, behalve de iPhone SE (2020).

Als je het bedieningspaneel activeert door rechtsboven (niet in het midden, dat is het notificatiecentrum) omlaag te wrijven zie je dergelijke symbolen wel. Je kunt dan bijv. ook je batterijpercentage zien als je dat hebt aangezet.

Mijn SE 2020 had hem ook niet hoor, heb hem weer tevoorschijn moeten toveren.
Such fun!1
MarindaH schreef:
29-06-2021 23:28
O, een oplossing was helemaal niet gewenst :facepalm:
Sorry hoor. Maar nu ik weet dat het zo hoort cq niet ongebruikelijk is, vind ik het niet zo erg. Resetten durf ik niet, maar als ik rechtsboven naar beneden swipe, staat er geen klokje bij.
MarindaH schreef:
30-06-2021 14:51
Mijn SE 2020 had hem ook niet hoor, heb hem weer tevoorschijn moeten toveren.
Het percentage, of het wekkertje?

Want het percentage kun je zelf aan en uit zetten, het wekkertje verschijnt zodra er een wekker aan staat.
Hier in huis een iPhone 11 en een SE 2020 en beide reageren zoals het hoort...

https://www.iculture.nl/tips/symbolen-s ... ipad-ipod/
KamilleT schreef:
30-06-2021 15:38
Sorry hoor. Maar nu ik weet dat het zo hoort cq niet ongebruikelijk is, vind ik het niet zo erg. Resetten durf ik niet, maar als ik rechtsboven naar beneden swipe, staat er geen klokje bij.

Je hoeft niet je hele telefoon te resetten naar de fabrieksinstellingen. Het is mij gelukt - wat betekent dat het heel simpel was.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven