Napraattopic deel 144, met geklets!

09-06-2021 15:59 5068 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 144!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Aha. Klinkt logisch. :-D
Lady*Voldemort schreef:
30-06-2021 18:01
Heb je weer huilie huilie gedaan bij de mods en niet snel genoeg je zin gekregen?
Ja, mag dat niet dan?
willem1959 schreef:
30-06-2021 18:07
Ja, mag dat niet dan?
Je hebt antwoord in het modtopic.
Geen bijzonderheden
Moiren schreef:
29-06-2021 21:37
Ik hoop dat het lukt!
Gelukt!

Hysterisch is ze!
FeeLucifer01 schreef:
30-06-2021 19:38
Gelukt!

Hysterisch is ze!
Heerlijk!
FeeLucifer01 schreef:
Gelukt!

Hysterisch is ze!
Zo leuk!!
Weet iemand waar het topic van Cateautje is gebleven over haar huisarts?
FeeLucifer01 schreef:
Gelukt!

Hysterisch is ze!
Fijn :D
C⨀urage schreef:
30-06-2021 23:56
Weet iemand waar het topic van Cateautje is gebleven over haar huisarts?
Dees?
psyche/ik-maak-me-zorgen-om-mijn-huisar ... ges/479423
Goedemorgen!
Ik heb zojuist gevraagd of ik op anoniem mag. Wilde hier nog even uit komen zwaaien. Heb niet heel veel meegeschreven maar vond het altijd wel leuk hier op het forum en ook op dit topic!

:hello: :bye:
xxx schreef:
01-07-2021 08:46
Goedemorgen!
Ik heb zojuist gevraagd of ik op anoniem mag. Wilde hier nog even uit komen zwaaien. Heb niet heel veel meegeschreven maar vond het altijd wel leuk hier op het forum en ook op dit topic!

:bye:
Zowizo schreef:
Goedemorgen!

:hello:
Zowizo schreef:
Goedemorgen!

Ah jammer! :hello:
Life is short. Eat dessert first.
verkeerde topic
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ah, een Keti Koti-topic, de racisten lopen vast een rondje warm
lilalinda schreef:
01-07-2021 15:45
Ah, een Keti Koti-topic, de racisten lopen vast een rondje warm
Alleen al daarom is het bewaren van dit forum nodig, ter documentatie van al die verontwaardiging over zaken die over een jaar heel normaal zijn.
Surebaby schreef:
01-07-2021 16:04
Alleen al daarom is het bewaren van dit forum nodig, ter documentatie van al die verontwaardiging over zaken die over een jaar heel normaal zijn.
oh zeker
ik denk dat als je de eerste ZP-discussie terugleest en ze daarna op volgorde blijft volgen, je een mooi beeld krijgt,
Een jaar?

Was het maar zo'n feest.
Toch lijkt het me best handig en rustgevend. Erkennen dat overbevolking een belangrijke rol speelt bij de klimaatcrisis en dan bedenken dat dat probleem opgelost is wanneer we binnen de grenzen van Nederland, iets doen aan overbevolking. Want de ophitting van de aarde, stijgende zeespiegels, toenemende stormen etc. slaan ons land dan allemaal over. :facepalm:
Woll*Stone schreef:
01-07-2021 17:17
Toch lijkt het me best handig en rustgevend. Erkennen dat overbevolking een belangrijke rol speelt bij de klimaatcrisis en dan bedenken dat dat probleem opgelost is wanneer we binnen de grenzen van Nederland, iets doen aan overbevolking. Want de ophitting van de aarde, stijgende zeespiegels, toenemende stormen etc. slaan ons land dan allemaal over. :facepalm:
Het is gewoon handig om anderen of hEt BeLeiD de schuld te kunnen geven, kun je gewoon auto blijven rijden, vlees eten en s nachts met het licht aan blijven slapen in de airco. Dat is toch veel comfortabeler?
Surebaby schreef:
01-07-2021 17:24
Het is gewoon handig om anderen of hEt BeLeiD de schuld te kunnen geven, kun je gewoon auto blijven rijden, vlees eten en s nachts met het licht aan blijven slapen in de airco. Dat is toch veel comfortabeler?
Ja, heerlijk! Après moi le déluge.
willem1959 schreef:
30-06-2021 18:07
Ja, mag dat niet dan?
van haar niet
Je hebt wat tegen 'haar' begrijp ik? Gooi het er effe uit Poes..
Nou ja.. dat dus..
mevrouwtjepoes schreef:
01-07-2021 18:24
van haar niet
Ah, daar ben je.

Kun je je achterlijke posts in dat topic over die demente meneer even verwijderen? Die kunnen nogal kwetsend overkomen namelijk, op TO. En nee ik ga je niet staffen. Wat dat betreft ben ik heel liberaal: iedereen mag zichzelf zo belachelijk maken als ie zelf wil.
Lady*Voldemort schreef:
01-07-2021 18:32
Ah, daar ben je.

Kun je je achterlijke posts in dat topic over die demente meneer even verwijderen? Die kunnen nogal kwetsend overkomen namelijk, op TO. En nee ik ga je niet staffen. Wat dat betreft ben ik heel liberaal: iedereen mag zichzelf zo belachelijk maken als ie zelf wil.
Nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven