Steeds gebeld door 085-nummers
woensdag 30 juni 2021 om 14:33
Ik word sinds een maand constant gebeld door 085-nummers. Elke. Dag. Weer. Het zijn elke keer andere nummers, maar als ik opneem, dan gaat de telefoon over en krijg ik verder niemand aan de lijn. Ik heb net zo'n nummer gegoogled en er zijn meer mensen die door dit specifieke nummer gebeld zijn, ook zonder dat er iemand aan de andere kant van de lijn is. Heeft iemand anders hier last van? En wat kan ik hieraan doen?
maandag 5 juli 2021 om 18:41
Mijn oma riep dat de FBI meeluisterde dus dat ze even moesten blijven hangen. Dus toen hingen zíj op zegt ze.cavialover schreef: ↑05-07-2021 16:08Ik word al weken elke dag vanaf een uurtje of zeven en dan nog een paar keer per dag gebeld door de welbekende microsoft mensen die in een slecht engels met een indisch accent zeggen dat ze mij willen helpen met mijn computer. En als ik niks zeg dan hangen ze op en dan proberen ze het later weer . Heel irritant
Heb die lui niet zelf aan de telefoon gehad dus als je ze weer spreekt kun je het uitproberen? Ben benieuwd of ze overdrijft of dat t werkt

Een zebra is geen paard met strepen
dinsdag 6 juli 2021 om 10:43
Ik heb van alles geprobeerd van zeggen dat ik politie ben tot met een fluitje hard fluiten in de hoorn maar ze zijn zeer volhardend. Wordt er gek van en vooral die s`morgens vroeg sta ik net in de douche gaat die telefoon weer en ja het kan ook iemand zijn dat het belangrijk is
dinsdag 6 juli 2021 om 10:51
Als je klant bent geweest dan moeten ze je nog steeds wijzen op het recht van verzet.FeeLucifer01 schreef: ↑30-06-2021 15:57Niet precies, ze mogen ook bellen als je al klant bent ( geweest). Dus bij bijvoorbeeld je bent klant bij Ziggo en dan mag ook Vodafone je bellen. Die horen bij elkaar.
En dat gaat op zelfde manier, via een irritant callcenter dat ze hebben ingehuurd en die mogen dan ook lekker 200x op een dag bellen en dan niets zeggen. Doen ze nu al.
Dus het telefoontje juist aannemen, zeggen dat je geen interesse hebt en daarna via het bandje dat je dan krijgt je afmelden voor alles.
Dan mogen ze wettelijk niet meer bellen.
woensdag 7 juli 2021 om 22:39
Sommige van die van Ziggo Zakelijk partners gedragen zich echt schofterig. Heb er laatst maar eens over geklaagd bij Ziggo zelf, met gespreksopname en alles. En bij de ACM.
Die energiebellers zijn nog irritanter, maken een wazig web van bv's en weigeren je daadwerkelijk uit hun systemen te verwijderen. Doe je een formeel verzoek op inzage (onder AVG) krijg je een paar zinnen onzin en leugens terug. Maar je kunt er weinig tegen beginnen want hoewel dit best grootschalig is heeft de AP wel andere dingen aan het hoofd.
Die energiebellers zijn nog irritanter, maken een wazig web van bv's en weigeren je daadwerkelijk uit hun systemen te verwijderen. Doe je een formeel verzoek op inzage (onder AVG) krijg je een paar zinnen onzin en leugens terug. Maar je kunt er weinig tegen beginnen want hoewel dit best grootschalig is heeft de AP wel andere dingen aan het hoofd.