CBD olie, meningen?
vrijdag 2 juli 2021 om 17:04
Ik heb sinds een paar weken flinke pijn in mijn heup/rug. Niet veel helpt en wat is het is nog onduidelijk (volgende week hoor ik meer). Ik heb nu van meerdere mensen aangeraden gekregen om CBD olie te gebruiken omdat dit kan helpen tegen de pijn. Ik ben zelf van de wetenschappelijke feiten en dus weet ik niet wat ik er van moet vinden. Hebben mensen dit gebruikt en hoe vond je het? Dus geen medisch advies maar ervaringen gevraagd

vrijdag 2 juli 2021 om 19:56
ook een op een? Dus koriander is zeep = cbd helpt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 3 juli 2021 om 06:18
Lientje wat fijn dat jij er baat bij hebt! Ik heb ook chronische pijn en icm werken is dat heel moeilijk. Heb jij de 12% of 20% olie? Voor mij zeer de moeite waard om het te gaan proberen. Ik mag ook geen ibuprofen etc alleen paracetamol
dinsdag 6 juli 2021 om 20:34
Wat fijn!
Je kan het opbouwen tot drie keer daags zelfs 10 of 15 druppels meen ik.
Ik zit op 5 a 7 in de ochtend en heb daar voldoende aan voor de rest van de dag
Maar je kunt ze daar ook altijd bellen voor advies, je wordt er erg vriendelijk te woord gestaan is mijn ervaring
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
dinsdag 6 juli 2021 om 20:37
Grappige is dat ik dit merk ook als advies hier op het forum gekregen heb. De cbd van de drogist deed wel iets maar niet heel veel voor mij. Toen kreeg ik van een forummer dit merk als advies. Nog altijd zo dankbaar voor! Voor dit soort dingen zal ik het forum zó missen!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
dinsdag 6 juli 2021 om 20:49
Ik werk dus echt nog geen 100 meter van hun winkel af, dus ik denk dat ik ook gewoon een keer langs ga. Ik ga eens kijken waar ik me fijn bij voel en wat ik nodig heb. Maar wel fijn dit!lientje69 schreef: ↑06-07-2021 20:34Wat fijn!
Je kan het opbouwen tot drie keer daags zelfs 10 of 15 druppels meen ik.
Ik zit op 5 a 7 in de ochtend en heb daar voldoende aan voor de rest van de dag
Maar je kunt ze daar ook altijd bellen voor advies, je wordt er erg vriendelijk te woord gestaan is mijn ervaring
dinsdag 6 juli 2021 om 20:50
Jalientje69 schreef: ↑06-07-2021 20:37Grappige is dat ik dit merk ook als advies hier op het forum gekregen heb. De cbd van de drogist deed wel iets maar niet heel veel voor mij. Toen kreeg ik van een forummer dit merk als advies. Nog altijd zo dankbaar voor! Voor dit soort dingen zal ik het forum zó missen!