Outlook Webmail
zondag 11 juli 2021 om 13:46
Morgen start ik, na een vakantie van 2 weken, weer met werken
En als ik de appjes van de collega's in onze groepsapp lees, zal dat wel even wennen worden.
Sinds 1 juli, tijdens mijn vakantie dus, kunnen we in het bedrijf waarvoor ik werk alleen nog gebruik maken van Outlook Webmail.
Daarvoor werkten we met een ander outlook-programma (via EPT, een soort van Citrix..heb ik me laten vertellen
Nou is het niet zo dat ik voor mijn werk de hele dag aan het mailen ben, ik verstuur/ontvang er dagelijks ongeveer 15 à 20 en voor mijn afspraken gebruik ik de Outlook-agenda.
Maar wat ik van de collega's begrijp is deze Outlookversie een slap aftreksel van wat we hadden, is het minder overzichtelijk, en ontbreken functies.
Mijn vraag is of hier misschien iemand ervaring heeft met Outlook Webmail en of diegene wat handige snufjes zou willen delen?
En als ik de appjes van de collega's in onze groepsapp lees, zal dat wel even wennen worden.
Sinds 1 juli, tijdens mijn vakantie dus, kunnen we in het bedrijf waarvoor ik werk alleen nog gebruik maken van Outlook Webmail.
Daarvoor werkten we met een ander outlook-programma (via EPT, een soort van Citrix..heb ik me laten vertellen

Nou is het niet zo dat ik voor mijn werk de hele dag aan het mailen ben, ik verstuur/ontvang er dagelijks ongeveer 15 à 20 en voor mijn afspraken gebruik ik de Outlook-agenda.
Maar wat ik van de collega's begrijp is deze Outlookversie een slap aftreksel van wat we hadden, is het minder overzichtelijk, en ontbreken functies.
Mijn vraag is of hier misschien iemand ervaring heeft met Outlook Webmail en of diegene wat handige snufjes zou willen delen?

digidinges wijzigde dit bericht op 15-07-2021 05:12
9.99% gewijzigd

zondag 11 juli 2021 om 18:07
Die functies die je noemt, zitten ook in de webmail volgens mij.
Online is heel veel instructie te vinden over de handige snufjes.
Hier bijvoorbeeld:
https://support.microsoft.com/nl-nl/off ... b7f85f19ec
Online is heel veel instructie te vinden over de handige snufjes.
Hier bijvoorbeeld:
https://support.microsoft.com/nl-nl/off ... b7f85f19ec
maandag 12 juli 2021 om 22:31
Er is geen andere versie meer beschikbaar dan de versie in de webmail.
De reden? Dit is goedkoper..
Bedankt voor de link Laatste-loodjes, daar staan nog wel wat handige tips in.
Ik heb er vandaag voor het eerst kennis mee gemaakt..
Voorheen gebruikte het wel eens in mijn telefoon, en inderdaad, zoals MissKatie al noemt, als noodoplossing.
Om snel even iets te checken.
Ik vind het niet prettig werken, volgens de manager is het een kwestie van wennen..