Innestelingsbloeding of menstruatie?

zondag 11 juli 2021 om 09:51
Ja, ik weet het. De enige manier om zekerheid te krijgen is afwachten en testen. Maar ik ga toch de vraag stellen: wie heeft ervaring met een innestelingsbloeding? Na hoe lang had je dit? Wanneer testte je positief?
Voor mij geldt nu:
14 juni gestopt met de pil
2 juli ovulatie (getest met ovulatie test)
11 juli bloeding (verder geen klachten)
Zou het dan toch een vroege menstruatie zijn? Of gewoon nog een ontregelde cyclus? Of toch innesteling?
Ik ben gewoon even nieuwsgierig naar verhalen van mensen waarbij het wél een onttrekkingsbloeding bleek te zijn.
Voor mij geldt nu:
14 juni gestopt met de pil
2 juli ovulatie (getest met ovulatie test)
11 juli bloeding (verder geen klachten)
Zou het dan toch een vroege menstruatie zijn? Of gewoon nog een ontregelde cyclus? Of toch innesteling?
Ik ben gewoon even nieuwsgierig naar verhalen van mensen waarbij het wél een onttrekkingsbloeding bleek te zijn.

zondag 11 juli 2021 om 10:02
Uiteraard snap ik dat afwachten de enige oplossing is, zie OP. En ja, ik ben inderdaad op zoek naar verhalen bij mensen bij wie het wel zo bleek te zijn. Gewoon omdat ik dat graag wil horen.FeeLucifer01 schreef: ↑11-07-2021 09:53Afwachten, niemand kan je daar uitslag over geven, zelf de verloskundige en gyn niet.
Maar je wil jubelverhalen lezen omdat je hoopt dat je zwanger bent, begrijpelijk hoor. Maar zegt helemaal niets.
Succes, nog een paar dagen wachten dan kan je de test doen toch?

zondag 11 juli 2021 om 10:06

zondag 11 juli 2021 om 10:20
Ach, er is gewoon niks over te zeggen. Ik ben zeven keer zwanger geweest en heb 1 dochter. Mijn zus heeft bijna geen ovulatie en is met drie zwangerschappen 4 kinderen rijker. Succes! Maak jezelf niet te gek.Dopperfles schreef: ↑11-07-2021 10:08Nee precies. Dat maakt het ook lastig. “Gelukkig” wel snel een ovulatie, dat vind ik ergens wel een geruststelling.
zondag 11 juli 2021 om 11:00
Zoals je zelf al weet, kan het van alles zijn.
Ik heb 1x een succesvolle zwangerschap gehad bij zo’n vroege bloeding. Ik ben meerdere keren gewoon ongesteld geworden bij zo’n vroege bloeding en ik heb 2x een miskraam gehad na zo’n vroege bloeding (bij 5 en 7 weken). Dus het verschilt niet alleen per persoon, maar ook nog eens per cyclus.
Ik snap dat je heel graag NU zwanger wil zijn, maar hou er alsjeblieft ook rekening mee dat het lang niet bij iedereen binnen 3 maanden raak is.
Hier heeft de eerste een jaar geduurd en nu voor een 2e zijn we ruim 15 maanden en 2 miskramen verder en ben nu weer ongesteld.
Ik heb 1x een succesvolle zwangerschap gehad bij zo’n vroege bloeding. Ik ben meerdere keren gewoon ongesteld geworden bij zo’n vroege bloeding en ik heb 2x een miskraam gehad na zo’n vroege bloeding (bij 5 en 7 weken). Dus het verschilt niet alleen per persoon, maar ook nog eens per cyclus.
Ik snap dat je heel graag NU zwanger wil zijn, maar hou er alsjeblieft ook rekening mee dat het lang niet bij iedereen binnen 3 maanden raak is.
Hier heeft de eerste een jaar geduurd en nu voor een 2e zijn we ruim 15 maanden en 2 miskramen verder en ben nu weer ongesteld.
zondag 11 juli 2021 om 11:36
Ik heb een innestelingsbloeding gehad op het moment dat ik dacht wel eens ongesteld te kunnen worden. Ik was toen ook net gestopt met de pil en wist dus ook nog niet hoe lang mijn cyclus zou duren. Dit was op dag 27 van mijn cyclus. Het was een zeer lichte bloeding die niet doorzette. 5 dagen later had ik een positieve test.
zondag 11 juli 2021 om 12:11
Het is inderdaad niet te zeggen, kwestie van afwachten. Heb een paar maanden geleden gedacht aan een innestelingsbloeding, bleek gewoon een heel korte cyclus die maand... Maand erop wel zwanger geworden. En toen testte ik al positief op 9 dagen na de eisprong (was op nod geweest als ik de korte cyclus aan hield).
zondag 11 juli 2021 om 15:54

maandag 12 juli 2021 om 01:29
Je komt dus net van de pil? Dan kan je toch nog helemaal niks zeggen over je cyclus? Misschien heb je wel een luteale fase van 9 dagen en word je nu ongesteld. Misschien is dit volgende maand weer totaal anders. Ik denk dat je uberhaupt van geluk mag spreken dat je zo vlot na het stoppen met de pil alweer een ovulatie had.
maandag 12 juli 2021 om 08:22
Ik heb dit gehad op de dag dat ik ongesteld moest worden. Ik dacht daarom ook dat ik ongesteld was geworden. Het was oud (bruin) bloed, en niet heel veel. Maar zo begonnen mijn menstruaties altijd. Na 5 dagen was het nog steeds alleen maar oud, bruin bloed en toen begon ik het raar te vinden. Toen heb ik getest en bleek ik zwanger te zijn.
maandag 12 juli 2021 om 08:29
Herkenbaar je vraag, want ik had die vraag ook toen ik gestopt was met de pil. Ik had ook een vage bloeding 5 dagen na ovulatie, en een week later weer spotting. Nu 3 maanden verder en mijn cyclus begint er een beetje normaal uit te zien.
Een (soort) positief punt is dat je steeds relaxter wordt en de klachten gaat herkennen van momenten in je cyclus. (Pijnlijke borsten heb ik bijvoorbeeld na ovulatie, maar door google zou je kunnen denken dat je zwanger bent).
Succes met zwanger worden
Een (soort) positief punt is dat je steeds relaxter wordt en de klachten gaat herkennen van momenten in je cyclus. (Pijnlijke borsten heb ik bijvoorbeeld na ovulatie, maar door google zou je kunnen denken dat je zwanger bent).
Succes met zwanger worden