Was het enkel voor de seks?
maandag 12 juli 2021 om 12:04
Hoi allemaal,
ik heb dus nu 2 maanden gedate met een leuke man. Dacht ik.
We hadden elkaar 3 keer gezien en dat was erg gezellig. Ik heb in die 3 keer wel een beetje afstand gehouden omdat ik nog niet 2x gevaccineerd ben en de deltavariant van corona erg opleeft en ik in een lichte risicogroep val.
Hij zei dat hij verliefde gevoelens begon te krijgen voor mij. Af en toe appte hij wel wat seksueel getinte dingen, of dat hij zo'n zin heeft om me te zoenen.
Nu hadden we vorige week op maandag afgesproken om elkaar dit weekend te zien, hij zou me nog appen om het precies kort te sluiten.
Hij vroeg me maandag ook of hij dit weekend de nacht met me door mocht brengen. Ik zei dat ik dat graag een keer zou willen maar nu nog niet, omdat ik tot ik de 2e prik krijg (morgen gelukkig!) liever nog buiten afspreek en bv met hem wandel, ivm opgelaaide besmettingsrisico. Hij zei dat hij dat volledig begrijpt.
De week ging voorbij, op donderdag stuurde ik hem nog een leuk appje.
Geen reactie. dat vond ik al raar want normaal gesproken reageerde hij gewoon altijd snel.
Ook op zaterdagochtend nog niet, terwijl we die dag af zouden spreken!. Dus ik vroeg hem of we nog af gingen spreken of niet.
Hij appte dat hij ervan baalde maar het beter vindt van niet, omdat hij deze week best veel mensen had gezien en bang was geworden om me aan te steken. Hij zat er erg mee in z'n maag en wist niet wat hij moest doen.
Ligt het aan mij of is dit gewoon hartstikke lullig, zo laatste moment afhaken? en ergens maak ik ook de koppeling dat hij afhaakt omdat er geen seks in het vooruitzicht was. Wat zouden jullie met deze man doen
ik heb dus nu 2 maanden gedate met een leuke man. Dacht ik.
We hadden elkaar 3 keer gezien en dat was erg gezellig. Ik heb in die 3 keer wel een beetje afstand gehouden omdat ik nog niet 2x gevaccineerd ben en de deltavariant van corona erg opleeft en ik in een lichte risicogroep val.
Hij zei dat hij verliefde gevoelens begon te krijgen voor mij. Af en toe appte hij wel wat seksueel getinte dingen, of dat hij zo'n zin heeft om me te zoenen.
Nu hadden we vorige week op maandag afgesproken om elkaar dit weekend te zien, hij zou me nog appen om het precies kort te sluiten.
Hij vroeg me maandag ook of hij dit weekend de nacht met me door mocht brengen. Ik zei dat ik dat graag een keer zou willen maar nu nog niet, omdat ik tot ik de 2e prik krijg (morgen gelukkig!) liever nog buiten afspreek en bv met hem wandel, ivm opgelaaide besmettingsrisico. Hij zei dat hij dat volledig begrijpt.
De week ging voorbij, op donderdag stuurde ik hem nog een leuk appje.
Geen reactie. dat vond ik al raar want normaal gesproken reageerde hij gewoon altijd snel.
Ook op zaterdagochtend nog niet, terwijl we die dag af zouden spreken!. Dus ik vroeg hem of we nog af gingen spreken of niet.
Hij appte dat hij ervan baalde maar het beter vindt van niet, omdat hij deze week best veel mensen had gezien en bang was geworden om me aan te steken. Hij zat er erg mee in z'n maag en wist niet wat hij moest doen.
Ligt het aan mij of is dit gewoon hartstikke lullig, zo laatste moment afhaken? en ergens maak ik ook de koppeling dat hij afhaakt omdat er geen seks in het vooruitzicht was. Wat zouden jullie met deze man doen
maandag 12 juli 2021 om 12:06
Laatste moment afzeggen is lullig.
Hij was bang je aan te steken? Had hij iets onder de leden, of één van de andere mensen? Dan nog, waarom wachten met afzeggen? Sowieso was dat een duidelijke reden.
Zelf denk ik dat hij inderdaad meer wilde dan gewoon afspreken en nu teleurgesteld is.
Hij was bang je aan te steken? Had hij iets onder de leden, of één van de andere mensen? Dan nog, waarom wachten met afzeggen? Sowieso was dat een duidelijke reden.
Zelf denk ik dat hij inderdaad meer wilde dan gewoon afspreken en nu teleurgesteld is.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 12 juli 2021 om 12:08
maandag 12 juli 2021 om 12:10
ja dat is nu een paar keer zo geweest maar een paar dagen voordat we de nieuwe afspraak inplanden vroeg hij dus expliciet of we nu de nacht met elkaar door zouden brengen (lees: sex/knuffelen whatever) en toen zei ik dat ik dat nog niet wilde. Lijkt alsof hij daar op afgehaakt is, want die keren daarvoor was hij niet 'bang om me aan te steken'
maandag 12 juli 2021 om 12:11
Eerlijk gezegd vermoed ik dat hij het er vrijdagavond nog even van genomen heeft in het uitgaansleven toen het nog kon en niet pal daarna met jou af durfde te spreken omdat daar toch best veel besmettingen ontstaan. En misschien was die stapavond redelijk last minute gepland omdat pas vrijdag duidelijk werd dat clubs alleen die avond nog open zouden zijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 12 juli 2021 om 12:11
ik vraag me ook sowieso af wat er gebeurd was als ik niet had geappt of we nog af gingen spreken. Misschien had ik dan wel niks meer gehoord. Eigenlijk had ik niet moeten appen bedenk ikPoeszie schreef: ↑12-07-2021 12:08Ik vind dat hij de keuze om het risico te nemen om jou te besmetten, bij jouzelf had moeten laten. Hij had je kunnen zeggen dat hij veel mensen had gezien en dan jou dat zelf kunnen laten beslissen.
Verder is het lastig in te schatten. Vind op het laatst afzeggen iig niet netjes
maandag 12 juli 2021 om 12:12
Normaliter is het vaak zo dat iemand die enkel voor de sex gaat eerst die sex heeft en daarna pas afhaakt.
In dit geval daten jullie al 2 maanden, hoewel in die 2 maanden pas 3 dates, en tijdens die dates weinig tot geen lichamelijke intimiteit.
Het is moeilijk te zeggen of te voorspellen.
Doe eens gek en vraag het hem op de man af.
In dit geval daten jullie al 2 maanden, hoewel in die 2 maanden pas 3 dates, en tijdens die dates weinig tot geen lichamelijke intimiteit.
Het is moeilijk te zeggen of te voorspellen.
Doe eens gek en vraag het hem op de man af.
maandag 12 juli 2021 om 12:12
ja, dat kan natuurlijk ook..Susan schreef: ↑12-07-2021 12:11Eerlijk gezegd vermoed ik dat hij het er vrijdagavond nog even van genomen heeft in het uitgaansleven toen het nog kon en niet pal daarna met jou af durfde te spreken omdat daar toch best veel besmettingen ontstaan. En misschien was die stapavond redelijk last minute gepland omdat pas vrijdag duidelijk werd dat clubs alleen die avond nog open zouden zijn.
maandag 12 juli 2021 om 12:13
Ja precies, lijkt me niet zo logisch om dan af te haken net voordat dat tweede vaccin bijna erin zit.Ttroeteltje schreef: ↑12-07-2021 12:12Normaliter is het vaak zo dat iemand die enkel voor de sex gaat eerst die sex heeft en daarna pas afhaakt.
maandag 12 juli 2021 om 12:16
Ja en zeker als jij zo huiverig doet de hele tijd, kan ik me zijn terughoudendheid nu wel voorstellen.
Honey, you should see me in a crown
maandag 12 juli 2021 om 12:16
De grootste rode vlag is toch wel dat jij er ZELF achteraan moest gaan om te vragen wat de bedoeling was qua afspreken en hij al de dagen ervoor niet meer reageerde op jouw app. Zijn interesse was toen dus al weg, anders had hij gewoon normaal en snel kunnen reageren op jouw bericht van donderdag en je op de hoogte houden van zijn plannen.
Hij wil dus de good guy spelen door te zeggen dat hij voor jouw veiligheid niet kan afspreken, maar dit kon hij notabene niet even uit zichzelf appen en jij moet er dan maar zelf achterkomen?
Daarnaast vind ik het wel erg weinig als je al 2 maanden aan het ‘daten’ bent, maar elkaar nog maar 3x hebt gezien. Maar dat is mijn mening
Ik denk dat je er erg goed aan doet om afstand te nemen nu en geen energie in te steken!
Hij wil dus de good guy spelen door te zeggen dat hij voor jouw veiligheid niet kan afspreken, maar dit kon hij notabene niet even uit zichzelf appen en jij moet er dan maar zelf achterkomen?
Daarnaast vind ik het wel erg weinig als je al 2 maanden aan het ‘daten’ bent, maar elkaar nog maar 3x hebt gezien. Maar dat is mijn mening
maandag 12 juli 2021 om 12:18
ja dit vond ik ook raar. Dat hij vantevoren dus wilde weten of we zouden sexen, dat doet mijn alarmbellen een beetje afgaanFeeLucifer01 schreef: ↑12-07-2021 12:15Als hij om sex gaat vragen op de app bij een volgende date nogal raar.
Dat het gebeurt op een date 1 of 3 of 4 of welke date dan ook, is meer dan normaal, maar dat gebedel erom, niet mijn ding.
maandag 12 juli 2021 om 12:21
Ik denk i.d.d. dat hij gewoon zijn punt wilde slijpen, en dat het hem nu allemaal te lang duurde. Heel lullig om dan nog maar nauwelijks te reageren op appjes terwijl hij voorheen wel happig was. Daar zou ik al op afknappen.
Ik zou daarom zelf geen energie meer stoppen in deze man. Mocht ik het mis hebben, en hij doet toch moeite om in contact te blijven, dan kan je hem altijd nog een kans geven. Even niks meer doen nu, de bal ligt bij hem. Heel lullig maar dan komt er echt wel weer een ander, een leukere langs.
Ik zou daarom zelf geen energie meer stoppen in deze man. Mocht ik het mis hebben, en hij doet toch moeite om in contact te blijven, dan kan je hem altijd nog een kans geven. Even niks meer doen nu, de bal ligt bij hem. Heel lullig maar dan komt er echt wel weer een ander, een leukere langs.
maandag 12 juli 2021 om 12:27
maandag 12 juli 2021 om 12:50
Zou dat heel erg zijn?Susan schreef: ↑12-07-2021 12:11Eerlijk gezegd vermoed ik dat hij het er vrijdagavond nog even van genomen heeft in het uitgaansleven toen het nog kon en niet pal daarna met jou af durfde te spreken omdat daar toch best veel besmettingen ontstaan. En misschien was die stapavond redelijk last minute gepland omdat pas vrijdag duidelijk werd dat clubs alleen die avond nog open zouden zijn.
Ik ga zelf bijna nooit (laat) op stap maar zelfs ik ben vrijdagavond in de kroeg terecht gekomen omdat de hele groep dacht 'nu kan het nog'. Het is niet netjes dat hij niet zelf geappt heeft om af te zeggen. Maar ergens wel te begrijpen dat je de kroeg in gaat en daarna idd liever niet afspreekt met iemand die aangegeven heeft voorzichtig te zijn ivm risicogroep.
Je kunt méér.
maandag 12 juli 2021 om 12:51
en omdat je als expliciete reden hebt gegeven dat je niet wil afspreken dat je angstig bent om besmet te raken kan het zo zijn dat hij ineens is gaan bekijken hoe zijn week eruitzag en attent wil zijn.
maandag 12 juli 2021 om 12:52
Ik zeg toch niet dat het erg is? Ik zeg alleen waarom ik denk dat hij heeft afgezegd en waarom dat op zo'n laat tijdstip is gebeurd.Moon-Alisa schreef: ↑12-07-2021 12:50Zou dat heel erg zijn?
Ik ga zelf bijna nooit (laat) op stap maar zelfs ik ben vrijdagavond in de kroeg terecht gekomen omdat de hele groep dacht 'nu kan het nog'. Het is niet netjes dat hij niet zelf geappt heeft om af te zeggen. Maar ergens wel te begrijpen dat je de kroeg in gaat en daarna idd liever niet afspreekt met iemand die aangegeven heeft voorzichtig te zijn ivm risicogroep.
maandag 12 juli 2021 om 12:54
Oh wacht hij reageerde donderdag ook al niet. Nee dat klinkt niet zo best. Het lastige met Corona is dat het ook te pas en te onpas als smoes gebruikt kan worden en je weet gewoon niet of het altijd ook echt daar aan ligt.
Waarom elkaar zo weinig gezien eigenlijk in twee maanden? Als je elkaar echt leuk vindt kun je toch buiten wandelen oid in Corona-tijd?
(of wil hij dat niet want wil snel seksen?)
Waarom elkaar zo weinig gezien eigenlijk in twee maanden? Als je elkaar echt leuk vindt kun je toch buiten wandelen oid in Corona-tijd?
(of wil hij dat niet want wil snel seksen?)
Je kunt méér.
maandag 12 juli 2021 om 12:56
Ok ik vulde zelf een beetje in dat ik het wat 'lapzwanzerig' vind als mensen tot laat uitgaan en dan opeens niet te bereiken zijn en de volgende ochtend ook niet.
Maar ik was ook even een lapzwans het weekend
Je kunt méér.
maandag 12 juli 2021 om 13:09
Vragen of hij kan blijven slapen en dan op zo'n slappe manier afhaken wanneer dat niet doorgaat... bleh. Die wilde vooral seks inderdaad.
Maar zelfs als het hem niet alleen om de seks ging is drie dates in twee maanden best weinig als je elkaar leuk vind toch? Kan me voorstellen dat zelfs leuke mannen dan afhaken omdat het niet opschiet.
Maar zelfs als het hem niet alleen om de seks ging is drie dates in twee maanden best weinig als je elkaar leuk vind toch? Kan me voorstellen dat zelfs leuke mannen dan afhaken omdat het niet opschiet.
For whom the bell tolls