Uitgerekend 1e helft november 2021

zondag 7 maart 2021 om 14:34
Hoi lieve allemaal!
Wie is er ook net achter gekomen zwanger te zijn en schrijft er gezellig mee?
We waren net begonnen in een ander topic, maar gaan hier verder onder een algemeen account. Nieuwe zwangeren zijn van harte welkom om mee te schrijven!
Accentoire
Wie is er ook net achter gekomen zwanger te zijn en schrijft er gezellig mee?
We waren net begonnen in een ander topic, maar gaan hier verder onder een algemeen account. Nieuwe zwangeren zijn van harte welkom om mee te schrijven!
Naam | Leeftijden | Hoeveelste kindje | Volgende echo | ![]() | Uitgerekend | Geslacht |
---|---|---|---|---|---|---|
19Linn87 | 33-37 | 2e | 4 juni | ![]() | 30 oktober | it's a girl! |
Little_bird | 32-36 | 2e | 17 mei | ![]() | 30 oktober | ... |
Merel_10 | 25-25 | 2e | 1 mei (pret) | ![]() | 6 november | It's a boy! |
Badeend123 | 27-32 | 1e | 22 mei (pret) | ![]() | 31 oktober | ... |
Goldfish123 | 32-38 | 1e | 18 juni | ![]() | 11 november | it's a girl! |
Danya123 | 27-33 | 1e | 17 mei | ![]() | 2 november | it's a girl! |
BloemBr7 | 23-26 | 1e | 21 juni | ![]() | 9 november | it's a girl! |
Charlootjes | 24-28 | 2e | 25 maart | … | 5 november | ... |
Pinaco | 30 | 1e | 27 mei | ![]() | 9 november | ... |
Monstertje22 | 30-30 | 1e | ... | … | 15 november | ... |
KamikazeLove | 33-33 | 2e | 16 april | ![]() | 12 november | ... |
Piena01 | 34-39 | 3e | 22 april | ![]() | 10 november | ... |
Bam2be | 31-.. | 1e | 19 mei | ![]() | 14 november | ... |
Gpdmoh | 29-32 | 1e | 12 mei | ![]() | 25 november | ... |
Suuteke34 | ..-.. | 1e | 19 april | ![]() | 27 november | ... |
morange | 33-31 | 2e | .. april | ![]() | 17 november | ... |
Lisa89 | 31-40 | 3e | 15 mei | ![]() | 13 november | ... |
Accentoire

anoniem_646c6219e048c wijzigde dit bericht op 23-05-2021 08:44
42.54% gewijzigd
zondag 20 juni 2021 om 09:29
Dan weet ik het ook niet. Ik wil jullie ook wel persoonlijk proberen toe te voegen, dan moeten jullie even je Facebook naam in een privé berichtje naar mijn sturen.
Of misschien kan iemand anders nog een werkende link plaatsen.

maandag 21 juni 2021 om 10:16
Hoi dames, de link verloopt na 48 uur blijkbaar
Hier is een nieuwe
[url]https://fb.me/g/EHrplDR4/jBKjA3ck?ref=share[url]
Hier is een nieuwe
[url]https://fb.me/g/EHrplDR4/jBKjA3ck?ref=share[url]
dinsdag 22 juni 2021 om 19:18
Ik heb ook een verzoek gestuurd!
Jaaaa moody's heb/had ik ook heel erg!!! Begin er eindelijk nu weer een beetje van af te komen. Vorige 2 zwangerschappen had ik het vooral de laatste weken en wilde ik echt niemand in mn buurt hebben (hoe lief ze ook waren)
Gister een goede 20w echo gehad. Alles loopt verder op schema.
Jaaaa moody's heb/had ik ook heel erg!!! Begin er eindelijk nu weer een beetje van af te komen. Vorige 2 zwangerschappen had ik het vooral de laatste weken en wilde ik echt niemand in mn buurt hebben (hoe lief ze ook waren)
Gister een goede 20w echo gehad. Alles loopt verder op schema.
dinsdag 22 juni 2021 om 20:06
Super nieuws Lisa!
Ik zie mezelf aan het einde ook echt in een prikkelbaar monster veranderen en cocoonen haha
Ik had de afgelopen weken al een paar keer last van harde buiken, dus vanochtend belafspraak met de VK gehad. Tot de conclusie gekomen dat ik meer moet rusten en dus wat minder moet gaan werken. Slik! Manager gebeld, die heeft even met HR overlegd over het hoe en wat, en nu gaan we ietsie afbouwen om te kijken hoeveel uur wel goed gaat. Gaan nu terug naar 35, uurtje per dag minder.
Super moeilijk vind ik het. Ik werk hier nog niet zo lang en was er helemaal op ingesteld om tot mijn verlof mijn beste kant te laten zien en volledig in te zetten. Hoewel ik rationeel weet dat het niet zo is voelt het zwak en ben ik echt een beetje bang dat mensen er geen begrip voor gaan hebben. Terwijl mijn collega's tot dusver juist hartstikke supportive zijn! Pff lastig hoor!
Ik zie mezelf aan het einde ook echt in een prikkelbaar monster veranderen en cocoonen haha

Ik had de afgelopen weken al een paar keer last van harde buiken, dus vanochtend belafspraak met de VK gehad. Tot de conclusie gekomen dat ik meer moet rusten en dus wat minder moet gaan werken. Slik! Manager gebeld, die heeft even met HR overlegd over het hoe en wat, en nu gaan we ietsie afbouwen om te kijken hoeveel uur wel goed gaat. Gaan nu terug naar 35, uurtje per dag minder.
Super moeilijk vind ik het. Ik werk hier nog niet zo lang en was er helemaal op ingesteld om tot mijn verlof mijn beste kant te laten zien en volledig in te zetten. Hoewel ik rationeel weet dat het niet zo is voelt het zwak en ben ik echt een beetje bang dat mensen er geen begrip voor gaan hebben. Terwijl mijn collega's tot dusver juist hartstikke supportive zijn! Pff lastig hoor!

woensdag 23 juni 2021 om 08:17
Lisa89 wat een goed nieuws!
Pinaco Ik snap dat het lastig is, vooral omdat je er nog niet zo lang werkt. Maar het is wel het beste voor je baby en dat is uiteindelijk het belangrijkste. Uiteindelijk valt een uurtje per dag minder ook wel mee, dus voel je niet zwak of schuldig.
Ik ken iemand die ook rustiger aan moest doen, maar er niet naar luisterde. Die is uiteindelijk ver voor haar verlof volledig thuis komen te zitten en mocht eigenlijk niets (inspannends) meer doen, om vroeggeboorte te voorkomen.
Pinaco Ik snap dat het lastig is, vooral omdat je er nog niet zo lang werkt. Maar het is wel het beste voor je baby en dat is uiteindelijk het belangrijkste. Uiteindelijk valt een uurtje per dag minder ook wel mee, dus voel je niet zwak of schuldig.
Ik ken iemand die ook rustiger aan moest doen, maar er niet naar luisterde. Die is uiteindelijk ver voor haar verlof volledig thuis komen te zitten en mocht eigenlijk niets (inspannends) meer doen, om vroeggeboorte te voorkomen.

woensdag 23 juni 2021 om 22:33
Lieve meiden,
Voorlopig even een laatste bericht vanuit mij. Wij hebben na alle onderzoeken en gesprekken de ontzettend pijnlijke en moeilijke maar onvermijdelijke beslissing genomen om de zwangerschap te beëindigen. De komende dagen staan voor ons in het teken van voorbereiding hierop, zkh opname en afscheid nemen.
Ik wens jullie uiteraard alle goeds en hele fijne zwangerschappen!!
Voorlopig even een laatste bericht vanuit mij. Wij hebben na alle onderzoeken en gesprekken de ontzettend pijnlijke en moeilijke maar onvermijdelijke beslissing genomen om de zwangerschap te beëindigen. De komende dagen staan voor ons in het teken van voorbereiding hierop, zkh opname en afscheid nemen.

Ik wens jullie uiteraard alle goeds en hele fijne zwangerschappen!!

donderdag 24 juni 2021 om 07:37
Wat ontzettend heftig en verdrietig. Heel veel sterkte voor jullie de komende periode19Linn87 schreef: ↑23-06-2021 22:33Lieve meiden,
Voorlopig even een laatste bericht vanuit mij. Wij hebben na alle onderzoeken en gesprekken de ontzettend pijnlijke en moeilijke maar onvermijdelijke beslissing genomen om de zwangerschap te beëindigen. De komende dagen staan voor ons in het teken van voorbereiding hierop, zkh opname en afscheid nemen.![]()
Ik wens jullie uiteraard alle goeds en hele fijne zwangerschappen!!![]()
donderdag 1 juli 2021 om 14:57
Ik ben wel duidelijk ronder aan het worden, duidelijk een zwangere buik. Mentaal voel ik me prima. Misselijkheid en overgeven ook volledig over. Af en toe wat maagzuur. Slaap wel ontzettend slecht, dus daar heb ik overdag wel last van.
Bewegingen beginnen een beetje te komen. Placenta ligt aan de voorkant, dus dat komt wat later dan gemiddeld bij mij.
En bij jou?
Bewegingen beginnen een beetje te komen. Placenta ligt aan de voorkant, dus dat komt wat later dan gemiddeld bij mij.
En bij jou?
maandag 12 juli 2021 om 20:26