Red flags!!
donderdag 15 juli 2021 om 11:50
donderdag 15 juli 2021 om 12:01
donderdag 15 juli 2021 om 12:07

donderdag 15 juli 2021 om 12:08
De kans op een relacie kan je nooit zomaar laten schieten. Hij heeft vast mooie praatjes, zoals wat zie je er mooi uit op je fotos en jij hebt echt leuke thema's. Vleierij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 15 juli 2021 om 12:19
Tja... ik heb idd nog wel eens dat idee. En als iedereen zegt dat het oké is, is het oké, ook al is het helemaaaaaaal fout.viva-amber schreef: ↑15-07-2021 12:08De kans op een relacie kan je nooit zomaar laten schieten. Hij heeft vast mooie praatjes, zoals wat zie je er mooi uit op je fotos en jij hebt echt leuke thema's. Vleierij.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 15 juli 2021 om 12:42
Een rode vlag. Als vrouw zou ik inderdaad eerst de persoon willen zien, het liefst zo ver mogelijk van mijn woonplaats. Als ik weet dat de date geen stalker in spe is, zou ik dan langzaam wat meer info geven of in mijn woonplaats afspreken. Pas na de derde date of zo zou ik mijn adres geven. Maar de gegeven reden... Dat is voor mij inderdaad een rode vlag.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
donderdag 15 juli 2021 om 13:52
Niet eens blokkeren, negeren 4 lifeabracadabra schreef: ↑15-07-2021 13:22Nou ja dan niet toch. Ik zou zeggen dat ie daar iemand anders voor mag zoeken en ik wel met een man uitga die niet moeilijk doet. En m blokkeren.
donderdag 15 juli 2021 om 14:01
Laat ik het dan zo zeggen. Waarom denk je dat er uberhaupt mensen zullen zijn die zullen kiezen voor: no worries?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 15 juli 2021 om 16:13
donderdag 15 juli 2021 om 16:18
Ik kan me nog voorstellen dat je niet direct wilt dat iedereen weet dat je een "date" hebt, maar je kunt toch gewoon ergens op een terras zitten met iemand zonder dat dat vreemd is? Dus op zich voorstel ergens anders op "neutraal" terrein af te spreken niet zo vreemd maar dat de persoon bang is voor roddels en geen telefoonnummer wil geven doen toch heel wat vragen opkomen voor mij. Ik zou zelf altijd graag even bellen of videobellen voordat ik een "wildvreemde" ontmoet die ik via insta of facebook heb leren kennen
donderdag 15 juli 2021 om 17:53
Dat dus.. tenzij je een BN’er bent en een beetje undercover wilt “daten”kes49240 schreef: ↑15-07-2021 16:18Ik kan me nog voorstellen dat je niet direct wilt dat iedereen weet dat je een "date" hebt, maar je kunt toch gewoon ergens op een terras zitten met iemand zonder dat dat vreemd is? Dus op zich voorstel ergens anders op "neutraal" terrein af te spreken niet zo vreemd maar dat de persoon bang is voor roddels en geen telefoonnummer wil geven doen toch heel wat vragen opkomen voor mij. Ik zou zelf altijd graag even bellen of videobellen voordat ik een "wildvreemde" ontmoet die ik via insta of facebook heb leren kennen