10 dagen overtijd, test negatief
vrijdag 16 juli 2021 om 18:38
Ik ben 27 jaar en ik probeer nu een aantal maanden zwanger te worden.
Zoals titel al zegt, ik ben nu 10 dagen overtijd.
Normaal heb ik een regelmatige cyclus van 30 dagen (heel af en toe een cyclus van 27 dagen).
Zwangerschapstest is echter omo wit. Afgelopen dagen ben ik wel misselijk (veel op boeren) en heb ik een drukkend gevoel onder in mijn buik.
Wat ik met dit topic wil? Geen idee, ik wilde het even van mij afschrijven, denk ik. Op zoek naar wat herkenbaarheid, het maakt mij nogal onzeker. Houdt mijn lichaam mij voor de gek met “kwaaltjes” en het uitblijven van menstruatie? Of is er toch nog een kans dat ik wel zwanger kan zijn?
Zoals titel al zegt, ik ben nu 10 dagen overtijd.
Normaal heb ik een regelmatige cyclus van 30 dagen (heel af en toe een cyclus van 27 dagen).
Zwangerschapstest is echter omo wit. Afgelopen dagen ben ik wel misselijk (veel op boeren) en heb ik een drukkend gevoel onder in mijn buik.
Wat ik met dit topic wil? Geen idee, ik wilde het even van mij afschrijven, denk ik. Op zoek naar wat herkenbaarheid, het maakt mij nogal onzeker. Houdt mijn lichaam mij voor de gek met “kwaaltjes” en het uitblijven van menstruatie? Of is er toch nog een kans dat ik wel zwanger kan zijn?
vrijdag 16 juli 2021 om 18:50
Heb ik over gelezen ja, zou natuurlijk kunnen. Ik heb alleen niet het gevoel dat ik er echt heel veel mee bezig ben geweest. Op de laatste paar dagen na dan, toen ik al een aantal dagen overtijd was.

vrijdag 16 juli 2021 om 19:12
Heb ik ook gehad voor ik zwanger raakte van mijn dochter, 2e maand proberen was ik 3 weken over tijd. Misschien een eisprong overgeslagen, misschien m'n cyclus van slag door spanning. Geen idee. De maand er op was ik wel zwanger en testte ik een paar dagen voor m'n verwachte menstruatie positief. Succes met afwachten!
vrijdag 16 juli 2021 om 19:41
Dat bedoel ik ja kwam even niet op het juiste woord.LaatsteLoodje schreef: ↑16-07-2021 19:07Je bedoelt vaccinatie?
Corona injectie klinkt alsof je geïnjecteerd wordt met corona.
vrijdag 16 juli 2021 om 22:01