Welk strand met kinderen ?
zondag 18 juli 2021 om 20:50
Volgende week gaan wij een paar dagen naar Haarlem en dan willen we op woensdag een dagje naar een strand gaan.
Ik ga eigenlijk nooit naar het strand in Nederland dus geen idee waar het het fijnst is.
Welk strand raden jullie aan met kinderen ?
Of nog leuke tips of ideeën ?
Even ter toevoeging :
Leuke ideeën voor strandtenten met kinderen zijn ook heel welkom.
Ik ga eigenlijk nooit naar het strand in Nederland dus geen idee waar het het fijnst is.
Welk strand raden jullie aan met kinderen ?
Of nog leuke tips of ideeën ?
Even ter toevoeging :
Leuke ideeën voor strandtenten met kinderen zijn ook heel welkom.
welcomehome wijzigde dit bericht op 18-07-2021 20:54
14.20% gewijzigd
zondag 18 juli 2021 om 23:15
Heb je het vinkje aan staan dat je privé berichten wil ontvangen?
zondag 18 juli 2021 om 23:16
zondag 18 juli 2021 om 23:22
Ik zou gewoon naar IJmuiden rijden btw, TO. Geen file, parkeren is nog betaalbaar en bovendien is er bijna altijd plaats om te parkeren en het strand is zo ontzettend breed dat kinderen heerlijk veilig kunnen spelen zonder dat je te dichtbij de waterlijn hoeft te zitten.
Zilt aan Zee is een leuke strandtent, meteen rechts van je als je de strandopgang op loopt.
Zilt aan Zee is een leuke strandtent, meteen rechts van je als je de strandopgang op loopt.
zondag 18 juli 2021 om 23:46
Precies dit: IJmuiden is echt een fijn strand voor families.Venusss schreef: ↑18-07-2021 23:22Ik zou gewoon naar IJmuiden rijden btw, TO. Geen file, parkeren is nog betaalbaar en bovendien is er bijna altijd plaats om te parkeren en het strand is zo ontzettend breed dat kinderen heerlijk veilig kunnen spelen zonder dat je te dichtbij de waterlijn hoeft te zitten.
En strandpaviljoen Zeezicht is ook leuk
maandag 19 juli 2021 om 05:24
Klopt hoor, maar het is zo dicht bij elkaar dat je er prima even kunt gaan lunchen oid.
maandag 19 juli 2021 om 13:53