Kobo Plus vraag mbt meerdere apparaten
maandag 19 juli 2021 om 07:32
maandag 19 juli 2021 om 07:46
natuurlijk kan je diverse boeken tegelijk lezen. Lijkt mij een ding van niks als dat niet zou kunnen. Tekst heeft maar heel weinig opslagplaats nodig.
de apps kan je ook op je tablet installeren maar aangezien die een hogere versie voor de app vereisen dan mijn oude tablet aankan, zie ik maar van het e-readen af.
de apps kan je ook op je tablet installeren maar aangezien die een hogere versie voor de app vereisen dan mijn oude tablet aankan, zie ik maar van het e-readen af.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 19 juli 2021 om 08:30
dit is een e-reader voor je windows laptop: https://www.adobe.com/nl/solutions/eboo ... tions.html
gesteld dat het gedownloade boek ook te lezen is in het ADE format.
gesteld dat het gedownloade boek ook te lezen is in het ADE format.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 19 juli 2021 om 08:48

maandag 19 juli 2021 om 11:30
Ja, dat kan, je kan sowieso zelf ook in meerdere boeken bezig zijn. Ik heb een apart mapje kinderboeken op Kobo Plus. Nu vindt mijn dochter het helaas niet fijn lezen vanaf een scherm, dus ze maakt er niet echt gebruik van, maar het kan wel.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 19 juli 2021 om 13:01
Ja superhandig. Ik heb de app ook op mijn telefoon staan. Als ik ergens moet wachten dan kan ik mooi mijn boek verder lezen. Het enige nadeel is dat ik nog wel eens boeken lees die niet zo geschikt zijn voor kinderen en dat dochter van net 9 nogal nieuwsgierig is wat betreft de boeken die ik lees.

maandag 19 juli 2021 om 13:03
Ha ha, ja dat kan ik mij voorstellen!okkervil schreef: ↑19-07-2021 13:01Ja superhandig. Ik heb de app ook op mijn telefoon staan. Als ik ergens moet wachten dan kan ik mooi mijn boek verder lezen. Het enige nadeel is dat ik nog wel eens boeken lees die niet zo geschikt zijn voor kinderen en dat dochter van net 9 nogal nieuwsgierig is wat betreft de boeken die ik lees.
Ik lees wel eens van die afgezaagde romannetjes. Heb net mijn account met man en kind (puber) gedeeld en gezegd dat ze maar geen mening mogen hebben over mijn boeken.