Kobo Plus vraag mbt meerdere apparaten

19-07-2021 07:32 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft een kobo ereader met een kobo plus abonnement.
Nu wil onze dochter ook een ereader aanschaffen.
Ik weet dat je op verschillende apparaten je boeken kunt lezen met kobo plus, maar kun je ook in verschillende boeken lezen? Of zit je elkaar dan in de weg zeg maar?

Iemand ervaring?
natuurlijk kan je diverse boeken tegelijk lezen. Lijkt mij een ding van niks als dat niet zou kunnen. Tekst heeft maar heel weinig opslagplaats nodig.

de apps kan je ook op je tablet installeren maar aangezien die een hogere versie voor de app vereisen dan mijn oude tablet aankan, zie ik maar van het e-readen af.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
in mijn browser kan ik heel veel nieuwe tabs openen en daar in elke tab een ander verhaal openen (in html),
mijn vriend en ik delen ook 1 kobo abonnement. Je ziet wel alle titels op je ereader. Maar je leest gewoon je eigen boeken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Iedereen kan gewoon zijn eigen boeken lezen. Je kunt wel van elkaar zien wat je gelezen hebt.
dit is een e-reader voor je windows laptop: https://www.adobe.com/nl/solutions/eboo ... tions.html

gesteld dat het gedownloade boek ook te lezen is in het ADE format.
hamerhaai schreef:
19-07-2021 08:12
mijn vriend en ik delen ook 1 kobo abonnement. Je ziet wel alle titels op je ereader. Maar je leest gewoon je eigen boeken.
Dit dus :-)

Er zit wel een maximum aan het aantal apparaten op 1 abonnement. Dat zijn er 5.
Echt nooit geweten, er gaat een wereld voor mij open.

Dus per aparaat gewoon inloggen op je kobo abonnement?
Ja, dat kan, je kan sowieso zelf ook in meerdere boeken bezig zijn. Ik heb een apart mapje kinderboeken op Kobo Plus. Nu vindt mijn dochter het helaas niet fijn lezen vanaf een scherm, dus ze maakt er niet echt gebruik van, maar het kan wel.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dank jullie wel! Dat is erg handig om te weten. Zelf heb ik een pocketbook en kan dat dus niet gebruiken, maar dan is het voor onze dochter misschien toch echt wel handig om voor een kobo te gaan.
Felidaes schreef:
19-07-2021 11:07
Echt nooit geweten, er gaat een wereld voor mij open.

Dus per aparaat gewoon inloggen op je kobo abonnement?
Ja superhandig. Ik heb de app ook op mijn telefoon staan. Als ik ergens moet wachten dan kan ik mooi mijn boek verder lezen. Het enige nadeel is dat ik nog wel eens boeken lees die niet zo geschikt zijn voor kinderen en dat dochter van net 9 nogal nieuwsgierig is wat betreft de boeken die ik lees.
okkervil schreef:
19-07-2021 13:01
Ja superhandig. Ik heb de app ook op mijn telefoon staan. Als ik ergens moet wachten dan kan ik mooi mijn boek verder lezen. Het enige nadeel is dat ik nog wel eens boeken lees die niet zo geschikt zijn voor kinderen en dat dochter van net 9 nogal nieuwsgierig is wat betreft de boeken die ik lees.
Ha ha, ja dat kan ik mij voorstellen!

Ik lees wel eens van die afgezaagde romannetjes. Heb net mijn account met man en kind (puber) gedeeld en gezegd dat ze maar geen mening mogen hebben over mijn boeken.
Je kunt mappen aanmaken in de bibliotheek. Ik zet de boeken van mijn dochter in een mapje met haar naam. Op haar kobo oan ze dan naar haar boeken gaan. Dan hoeft ze niet op zoek te gaan naar haar boeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven