Date is onduidelijk

21-07-2021 12:39 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva-ers!

Ik ben nu een maandje aan het daten.
We zouden elkaar vanmiddag zien maar ineens vandaag zegt hij de afspraak af omdat hij verkouden is. Dat kan natuurlijk.
Maar het was zo dat hij vorige week appte met de vraag of ik af kon spreken. Ik zei van wel. Hij zei ook "wat fijn, ik heb zo'n zin om weer met je te ....." (iets met sex). "zullen we deze week even een tijd afspreken?"
Ik zei toen dat sex niet zou kunnen ivm maandelijkse periode, maar dat het goed is om die week een tijd af te spreken.
Daarna appte ik de volgende dag dat ik dus zin had om hem te zien maar daar kreeg ik al geen reactie meer op.
Gisteren hele dag ook niks gehoord terwijl we normaal wel 2/3 dagen vantevoren iets afspreken en dus nu ineens de app dat hij verkouden is. Moest even mijn verhaal kwijt want ik ben best wel pissig en ik voel me gefopt, maar het kan natuurlijk ook echt zijn dat hij verkouden is. Vind dit erg lastig
Nou... ik denk eigenlijk dat je date dus juist erg duidelijk is, niet?
Hij weet dat opoe op bezoek is. Dus hij blijft liever thuis.
Iedere dag is gehaktdag
Hij wil alleen seks en gebruikt verkouden zijn als smoes omdat je nu ongesteld bent?

Ik ga van het negatieve uit omdat het eerder regel dan uitzondering is dat het puur om de daad gaat.
Ik vind het ook heel, heel duidelijk... geen seks, geen date. Je weet dus meteen waar het hem om te doen is. Wees blij dat je het nu al weet.
Gatver, wat een slapjanus. Dat je alleen sex wil, prima. Maar op zo'n laffe manier afhaken is gewoon beledigend. Die gast zou er bij mij niet meer inkomen. In elke zin van het woord :twisted:
For whom the bell tolls
Zou sturen. “ wat jammer! Opoe is net vertrokken had wel zin in een potje stoeien in bed “

Eens kijken of ie dan nog verkouden is of dat het allemaal wel
Meevalt achteraf :lol:
Heel naar weer dit.
Dit klinkt wel alsof hij alleen wil daten voor de seks.

Maar het kan maar zo zijn dat hij eerder deze week ook al verkouden was maar hoopte dat het voor jullie date over zou zijn. Zodat die door kon gaan.

Dat hij nog geen voorstel voor tijd en activiteit appte omdat hij op dat moment nog niet kon en eerst wilde afwachten of de verkoudheid nog over zou gaan.

Als je hem echt leuk vindt zou ik hem hé voordeel van de twijfel gunnen en nog een date afspreken. Als hij tenminste uitt zich zelf weer een voorstel doet. Ik zou niet achter hem aanrennen. Hem alleen beterschap wensen.

Op die date zou ik dan geen seks hebben. Dan wordt het helemaal duidelijk of het hem echt alleen om de seks te doen is.
Lees je eigen topic nog eens door TO, hij is juist súper duidelijk.
De vraag is of jij wel zit te wachten op alleen maar seks en verder niks?
Oh wat sneu voor je. Dit lijkt me duidelijk. Het gaat alleen om de seks. Niks mis mee, maar dan moet hij daar wel eerlijk over zijn.
Oke dit is misschien een beetje vergezocht maar bear with me. Wat als…. en ik zeg als… de arme jongen echt verkouden is!
Appt hij uit zichzelf ook wel eens over iets anders dan afspreken met seksuele toespelingen? Het klinkt allemaal wel erg gericht op seks, maar wellicht is je OP ook niet uitgebreid genoeg? Ik zou er op basis van deze info iig van uit gaan dat hij voornamelijk geïnteresseerd is in seks.
Hij kan natuurlijk best verkouden zijn. Alleen voelde jij zn enthousiasme al afnemen toen bleek dat seks geen optie zou zijn. Daardoor lijkt het er toch op dat het hem voornamelijk daarom te doen is. Je zou m ook kunnen vragen hoe hij het daten met jou ziet en of hij denkt dat jullie naar iets serieus toewerken. Dan weet je waar je aan toe bent.
Als je dit onduidelijk vindt, vraag ik me af hoe duidelijk je het wel wilt hebben.
Phoenix2000 schreef:
21-07-2021 13:05
Zou sturen. “ wat jammer! Opoe is net vertrokken had wel zin in een potje stoeien in bed “

Eens kijken of ie dan nog verkouden is of dat het allemaal wel
Meevalt achteraf :lol:
haha inderdaad
decatur schreef:
21-07-2021 14:08
Als je dit onduidelijk vindt, vraag ik me af hoe duidelijk je het wel wilt hebben.
Ik snap niet hoe mensen dit onder 'duidelijkheid' scharen, terwijl ze er tegelijkertijd ook vanuit gaan dat hij liegt en het hem alleen om seks te doen was. Dat is dan toch juist níet duidelijk? Dan was duidelijkheid geweest: luister, je bent ongesteld, als ik niet kan neuken, kom ik liever niet. Volgende week doen?
Dat heeft hij niet gedaan, hij komt met iets vaags waarvan to maar moet raden of het echt is of een smoes. Waarschijnlijk een smoes, maar dat men dit dus vindt vallen onder 'hij is heel duidelijk' is mij een raadsel.
Ik denk juist dat hij heel duidelijk is. Hij zocht gewoon een date voor de seks. Jij zei dat je ongesteld was en ineens is ie verkouden? Dan gaan er bij mij ook wat belletjes rinkelen hoor.
Honingdropje2 schreef:
21-07-2021 14:05
Hij kan natuurlijk best verkouden zijn. Alleen voelde jij zn enthousiasme al afnemen toen bleek dat seks geen optie zou zijn. Daardoor lijkt het er toch op dat het hem voornamelijk daarom te doen is. Je zou m ook kunnen vragen hoe hij het daten met jou ziet en of hij denkt dat jullie naar iets serieus toewerken. Dan weet je waar je aan toe bent.
Dat zou ik ook doen. Gewoon vragen hoe hij erin staat.
Gewoon vragen inderdaad. En anders zeggen dat je verkouden niet erg vindt met de anderhalve meter maatregel, kijken hoe hij dan reageert.
Tja, als je verkouden bent, mankeer je natuurlijk ook wat aan je handen. Ik kan dan nooit mijn telefoon normaal vasthouden, laagstaande gebruiken.
Heb je een keer iemand die zich aan de coronaregels houdt… ;)

To, wij kunnen het niet beoordelen. Het kan zijn dat hij alleen maar seks wil, kan ook zijn dat hij zich niet lekker voelt.
Of misschien wil hij en en. Als ik van te voren al zou weten dat er geen seks zal zijn zou ik ook wat minder enthousiast worden.
Tutjebelletje schreef:
21-07-2021 13:04
Gatver, wat een slapjanus. Dat je alleen sex wil, prima. Maar op zo'n laffe manier afhaken is gewoon beledigend. Die gast zou er bij mij niet meer inkomen. In elke zin van het woord :twisted:
+1 💪
Dat je hier een topic over opent, het is zo duidelijk. Hij wil alleen maar met je neuken en meer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven