Man heeft contact met andere vrouwen

25-07-2021 08:31 113 berichten
Ik ben herkend, op basis van de combi van verschillende topics was ik herkenbaar voor iemand uit mijn naaste omgeving, was daarom toch al van plan op anoniem te gaan dus sanctie met verwijderen OP is oké wat mij betreft

Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om te reageren, ik heb er veel aan jullie reacties gehad als spiegel om mezelf voor te houden
anoniem_402341 wijzigde dit bericht op 26-07-2021 07:53
86.28% gewijzigd
--
anoniem_402341 wijzigde dit bericht op 26-07-2021 07:48
0.00% gewijzigd
Daar-ben-ik-dan schreef:
25-07-2021 10:51
Ik heb veel van hem gehouden. Hij is enthousiast, impulsief en kan heel lief zijn.

Ik zie echter ook dat hij heel egoïstisch en hard is.

Ik als persoon zal nooit genoeg voor hem zijn.

Hij heeft altijd een drug nodig, of dat nu in de vorm van sex,drank of sigaretten is.
Tijd om de balans op te maken. Je klinkt ongelukkig. Denk je dat het geluk van ooit weer terugkomt en hij verandert in de man die jij toen in hem zag? Of wordt het tijd om je eigen plan te gaan trekken en jezelf de kans te gunnen op geluk met ooit een ander?
Alle reacties Link kopieren
mrs.lamaze schreef:
25-07-2021 08:36
3 jaar zijn jullie al aan het proberen jullie relatie te verbeteren. Het gaat niet meer beter worden dan dit. En misschien zelfs wel vervelender.
Ik denk dat je alleen heel wat gelukkiger gaat worden. Heel veel sterkte de komende periode. Wat je ook besluit.
dit. Echt, waarom blijf je zo lang trekken aan een dood paard? Je zal daar je redenen wel voor hebben maar, ik denk ook dat je alleen beter af bent. Sterkte!
Don't cry, buy a bag and move on.
En waarom stop je er niet gewoon mee? Gun jezelf iets leukers. Liever zonder zo iemand, dan met zo iemand.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
S-Groot schreef:
25-07-2021 10:13
Maar je gaat er niet inhoudelijk op in. En ik vraag me ook af waarom jij vond dat de relatie goed ging/de goede kant op ging.
Dit. TO, je blijft erg aan de oppervlakte over die verbeteringen de afgelopen 3 jaar.

De post waarin ik het je vraag reageer je wel op het stukje over seks, maar niet over of je vóór deze ontdekking wel tevreden was.

Moet je uiteraard helemaal zelf weten, je bent ons geen antwoord verschuldigd, maar het is opvallend en wellicht ligt daar een deel van het antwoord m.b.t. hoe nu verder te gaan.
daenerys79 schreef:
25-07-2021 10:58
dit. Echt, waarom blijf je zo lang trekken aan een dood paard? Je zal daar je redenen wel voor hebben maar, ik denk ook dat je alleen beter af bent. Sterkte!
Waarschijnlijk denkt ze dat het alleen niet kan, of misschien is dat ook wel zo. Heeft ze die eikel nodig voor zijn geld en het huis etc. Denkt ze dat ze afhankelijk van hem is en dat ze toch nooit meer een leuke man zal vinden. Want dit is het beste dat ze krijgen kan.
Iedere dag is gehaktdag
Daar-ben-ik-dan schreef:
25-07-2021 10:32
Toch zou ik dat graag willen, een leven lang samen blijven.
Ik ben denk ik te romantisch aangelegd.

Ik wil zo graag dat iemand mij de mooiste, liefste en belangrijkste persoon op aarde vindt. Maar dat is dus niet zo.

Ik ben daar wel toe in staat, hij niet.

Hij vindt altijd een groener stukje gras
Dat zijn hele normale menselijke gevoelens. Iedereen voelt zich graag geliefd.

Jij schrijft dat nu al toe aan dat je te romantisch bent aangelegd en dat is onzin.
Jij wordt in je relatie continu geconfronteerd met afwijzing en dat is wat hij doet met zijn gedrag en niet omdat jij te romantisch bent!
Jouw verhaal is mijn verhaal, ik weet precies hoe dit voelt.
Hoe lang ga jij je nog inspannen voor deze relatie? Kies voor jezelf en zet er een punt achter.
En over een tijdje.... dan is daar die man die je wel op handen draagt, en je geeft wat je nodig hebt in bed.
Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik de knoop niet eerder heb doorgehakt.
Waar hoop je nog op?
FadeToBlack schreef:
25-07-2021 11:10
Jouw verhaal is mijn verhaal, ik weet precies hoe dit voelt.
Hoe lang ga jij je nog inspannen voor deze relatie? Kies voor jezelf en zet er een punt achter.
En over een tijdje.... dan is daar die man die je wel op handen draagt, en je geeft wat je nodig hebt in bed.
Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik de knoop niet eerder heb doorgehakt.
Waar hoop je nog op?
Dat hij verandert.
Iedere dag is gehaktdag
Wat een armoe, als je zo bij elkaar moet blijven was ik liever vrijgezel.
DeSlager schreef:
25-07-2021 10:38
Die man is gewoon oostindisch impotent.
:proud:
Heel erg pijnlijk.
Ik heb de indruk dat hij al lang geen relatie meer heeft met jou en gewoon blijft uit gemakzucht, gewoonte en zich buiten de lijntjes vermaakt?
Wat vind je daar van? Zou je kunnen leven in een ‘open relatie’ (al denk ik niet dat jij daar behoefte aan hebt)?
Ik denk dat er iets broeit bij jou en jij binnen afzienbare tijd zal beseffen dat je deze man beter kwijt bent dan rijk.
Sterkte intussen.
Bah, wat een tragisch, sexueel gefrustreerde leugenaar heb je als man, dit is een conclusie die ik trek uit jouw verhaal.

Ik vind dat zowel jij als de hond beter verdienen. Wat is/zijn de reden(en) dat je nu al zo een tijd accepteert wat en hoe hij doet?

Zoek je zelfrespect en zelfvertrouwen bij elkaar en ga lekker van dat figuur af.
Ik heb alleen nog maar de OP gelezen maar ik snap eigenlijk niet waarom je überhaupt nog bij hem bent. Ook zonder contact met andere vrouwen is dit toch al lang geen relatie meer te noemen? Verlos elkaar uit jullie lijden en ga gewoon uit elkaar.
Am Yisrael Chai!
Je schrijft:'Ik wil zo graag dat iemand mij de mooiste, liefste en belangrijkste persoon op aarde vindt.'

Zoals ik het lees vinden jullie dat beide niet meer van elkaar. Jij vind hem ook niet meer de mooiste liefste belangrijkste persoon.
Al zoveel jaar geen sex, ik neem even aan dat je hiermee puur penetratie bedoelt. Als dat er niet kan zijn, is er zoveel meer dat je intiem met elkaar kan doen! Ook zou er intimiteit moeten zijn, een knuffel, een hand, een blik, als dit van beide kanten niet gemist wordt klinkt het als broer en zus.
toulouse74 schreef:
25-07-2021 11:57
Je schrijft:'Ik wil zo graag dat iemand mij de mooiste, liefste en belangrijkste persoon op aarde vindt.'

Zoals ik het lees vinden jullie dat beide niet meer van elkaar. Jij vind hem ook niet meer de mooiste liefste belangrijkste persoon.
Al zoveel jaar geen sex, ik neem even aan dat je hiermee puur penetratie bedoelt. Als dat er niet kan zijn, is er zoveel meer dat je intiem met elkaar kan doen! Ook zou er intimiteit moeten zijn, een knuffel, een hand, een blik, als dit van beide kanten niet gemist wordt klinkt het als broer en zus.
Sorry hoor, maar ik heb echt een veel leukere relatie met en oneindig veel meer liefde voor mijn broer dan wat ik hier in dit topic lees. Vind het eigenlijk een beetje stom om een overduidelijk nare relatie een broer-zus relatie te noemen. Broers en zussen houden meestal van elkaar, om te beginnen.
Am Yisrael Chai!
Jullie maken er al drie jaar samen een puinhoop van jullie relatie. Maar nu heb je een reden om er een punt achter te zetten en alle schuld bij hem in de schoenen te schuiven. Pak die kans!
Ik heb een veel liefdevollere relatie met mijn kat dan jij met je man.
Tja je weet al hoe hij is;

"Hij zocht in het verleden contacten met vrouwen via sex websites en hij zegt dat dit een dame is die hij daarvan kent en die hem nu stalkt."

Soms past het gewoon niet meer en kan je beter uit elkaar gaan.
Er is geen beter moment dan nu om er een punt achter te zetten. Ga weer leven! Weg van deze vent!
--
anoniem_402341 wijzigde dit bericht op 26-07-2021 07:49
0.00% gewijzigd
Nee, omdat hij weet dat hij betrapt is. Hij zit vol in de ontkenningsmodus.

Gewoon je eigen plan trekken joh. Deze man gaat je niet helpen.
Daar-ben-ik-dan schreef:
25-07-2021 13:36
Heb hem dit topic en jullie reacties laten lezen.

Boeit hem totaal niet, doet hem helemaal niks.
Mijn verdriet boeit hem ook niet.
Wat een rare actie ook. Als je verdrietig bent moet je daar zelf iets aan doen als gezonde volwassene, en het niet inzetten als middel om te manipuleren.
Am Yisrael Chai!
Daar-ben-ik-dan schreef:

Ga toch weg bij die loser. Hij biedt je niets, alleen verdriet.

Kssss, ga weg! Loser!
Daar-ben-ik-dan schreef:

Nou duidelijker kan je het niet krijgen.
Iedere dag is gehaktdag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven